فیلم زندگی پای (Life of Pi)


فیلم زندگی پای (Life of Pi)

فیلم داستان شگفت‌انگیز پسر یک صاحب باغ وحش به نام پای است. پسر به همراه خانواده‌ تصمیم می‌گیرند به کانادا مهاجرت کنند، اما در میان راهِ سفر به خانه‌ی جدید، کشتی غرق می‌شود. پای نجات پیدا می‌کند، اما فقط چند حیوان، از جمله یک ببر بنگال، در قایق همراه او هستند. این فیلم بسیار زیبا، به ما می‌آموزد چگونه با چالش‌های زندگی‌مان روبه‌رو شویم.

فیلم زندگی پای (Life of Pi)

فیلم زندگی پای (Life of Pi)
فیلم زندگی پای (Life of Pi)

معرفی و بررسی فیلم زندگی پای:

معرفی فیلم زندگی پای

فیلم سینمایی زندگی پی به‌کارگردانی Ang Lee در سال 1391 در گونه ماجراجویی، درام و فانتزی تولید شده است. زندگی پی توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون نمره 7.2 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم زندگی پی را اثری با‌ارزش و بسیار جالب ارزیابی می‌کنند.

بازیگران فیلم زندگی پای

بازیگران فیلم زندگی پی چه کسانی هستند؟ در زندگی پی بازیگرانی چون Suraj Sharma ، عرفان خان ، Adil Hussain ، Ayush Tandon ، Gautam Belur ، Tabu و Ayaan Khan به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم زندگی پی حدود 13 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان زندگی پی را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم زندگی پی باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Ang Lee به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری زندگی پی توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم زندگی پی می‌توان به Mohd. Abbas Khaleeli ، Vibish Sivakumar ، ریف اسپال ، Gérard Depardieu ، James Saito و Andrea Di Stefano اشاره کرد.

داستان فیلم زندگی پای

از محتوا و داستان فیلم زندگی پی چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه زندگی پی توسط David Magee و Yann Martel نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان زندگی پی منتشر شده است، می‌خوانیم: «مردی جوان که از یک فاجعه در دریا نجات پیدا کرده است به یک سفر پرماجرا و حماسی کشیده می شود. وی در حالی که همچنان در دریا آواره است ، با یک بازمانده دیگر ارتباط برقرار می کند و این بازمانده کسی نیست جز یک ببر بنگال ترسناک !…»

فیلم زندگی پی از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم زندگی پی عبارت است از: .

فیلم زندگی پای و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم زندگی پی نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم زندگی پی به طور متوسط فعالیت 12ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم زندگی پی بهترین اثر Adil Hussain، ریف اسپال، Gérard Depardieu و James Saito و یکی از 4 اثر شاخص Andrea Di Stefano در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
براساس امتیاز مردم فیلم زندگی پی بهترین اثر Ang Lee در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
4 تن از بازیگران زندگی پی، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در زندگی پی 4 فیلم اولی بوده‌اند: Suraj Sharma، Gautam Belur، Mohd. Abbas Khaleeli و Vibish Sivakumar.
همچنین Ang Lee کارگردان زندگی پی اولین همکاری خود با بازیگرانی چون عرفان خان، Adil Hussain، Ayush Tandon، Tabu، Ayaan Khan، ریف اسپال، Gérard Depardieu، James Saito و Andrea Di Stefano را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران زندگی پی نیز 76 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 13 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 76 همکاری برای اولین‌مرتبه در زندگی پی رخ داده است. مانند: Suraj Sharma و عرفان خان، Adil Hussain و Ayush Tandon، Gautam Belur و Tabu، Ayaan Khan و Mohd. Abbas Khaleeli، Vibish Sivakumar و ریف اسپال.

عوامل فیلم زندگی پای

در مجموع بیش از 16 نفر در تولید فیلم زندگی پی نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم زندگی پای (Life of Pi)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم زندگی پای (Life of Pi) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم زندگی پای (Life of Pi) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم زندگی پای (Life of Pi) در فیسبوک
ارسال فیلم زندگی پای (Life of Pi) در تویتر
ارسال فیلم زندگی پای (Life of Pi) در واتس آپ
ارسال فیلم زندگی پای (Life of Pi) در تلگرام
خبرخوان فیلم زندگی پای (Life of Pi)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0