فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road)


فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road)

خلاصه داستان فیلم سینمایی جاده انقلابی
این فیلم داستان زوج جوانی است که سعی در دست یافتن به راحتی و آسایش هستند. آنها در دنیایی از آداب و رسوم رمز گونه گرفتار شده اند و بدون ایمان و اعتقاد زندگی میکنند. در حالیکه دروغ ها و خود فریبی ها نتایج مخربی را میسازند…

فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road)

این فیلم داستان زندگی یک زوج و دو فرزندشان را در دورانی بحرانی در اواسط قرن بیستم در آمریکا روایت می‌کند. این زوج که در نظر اطرافیان‌ بسیار خوشبخت هستند، در زندگی زناشویی‌شان به بن‌بست رسیده‌اند. پیام فیلم این است که هر کسی می‌تواند محیط پیرامون خود را تغییر دهد، اما هرگز نمی‌تواند از خودش فرار کند.

کسی که در درون احساس پوچی می‌کند، هرجا برود این احساس را با خود دارد. شاید این داستان زندگی خود ما نیز باشد …

معرفی و بررسی فیلم جاده انقلابی:

معرفی فیلم جاده انقلابی

فیلم سینمایی جاده انقلابی به‌کارگردانی سام مندس در سال 1387 در گونه درام و عاشقانه تولید شده است.

بازیگران فیلم جاده انقلابی

بازیگران فیلم جاده انقلابی چه کسانی هستند؟ در جاده انقلابی بازیگرانی چون لئوناردو ویلهام دی کاپریو ، کیت وینسلت ، کریستوفر فیتزجرالد ، Jonathan Roumie ، Neal Bledsoe ، مارین ایرلند و Samantha Soule به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

در فیلم جاده انقلابی حدود 12 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان جاده انقلابی را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم جاده انقلابی باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا سام مندس به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری جاده انقلابی توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم جاده انقلابی می‌توان به Heidi Armbruster ، Sam Rosen ، Maria Rusolo ، Joe Komara و دیوید هاربر اشاره کرد.

داستان فیلم جاده انقلابی

از محتوا و داستان فیلم جاده انقلابی چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه جاده انقلابی توسط Richard Yates و Justin Haythe نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان جاده انقلابی منتشر شده است، می‌خوانیم: «این فیلم داستان زوج جوانی است که سعی در دست یافتن به راحتی و آسایش هستند. آنها در دنیایی از آداب و رسوم رمز گونه گرفتار شده اند و بدون ایمان و اعتقاد زندگی میکنند. در حالیکه دروغ ها و خود فریبی ها نتایج مخربی را میسازند…»

فیلم جاده انقلابی و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم جاده انقلابی نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم جاده انقلابی به طور متوسط فعالیت 4ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم جاده انقلابی بهترین اثر مارین ایرلند در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
براساس امتیاز مردم فیلم جاده انقلابی بهترین اثر سام مندس در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
6 تن از بازیگران جاده انقلابی، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در جاده انقلابی 6 فیلم اولی بوده‌اند: Jonathan Roumie، Neal Bledsoe، Samantha Soule، Heidi Armbruster، Sam Rosen و Joe Komara.

همچنین سام مندس کارگردان جاده انقلابی اولین همکاری خود با بازیگرانی چون لئوناردو ویلهام دی کاپریو، کیت وینسلت، کریستوفر فیتزجرالد، مارین ایرلند، Maria Rusolo و دیوید هاربر را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران جاده انقلابی نیز 65 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 12 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 65 همکاری برای اولین‌مرتبه در جاده انقلابی رخ داده است. مانند: لئوناردو ویلهام دی کاپریو و کریستوفر فیتزجرالد، کیت وینسلت و Jonathan Roumie، Neal Bledsoe و مارین ایرلند، Samantha Soule و Heidi Armbruster، Sam Rosen و Maria Rusolo.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم جاده انقلابی فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم جاده انقلابی، 1 نفر به دیار باقی سفر کرده است و دیگر در میان ما نیست: شادروان Richard Yates.

عوامل فیلم جاده انقلابی

در مجموع بیش از 15 نفر در تولید فیلم جاده انقلابی نقش داشته‌اند

فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road)

فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road)
فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road)
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road) در فیسبوک
ارسال فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road) در تویتر
ارسال فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road) در واتس آپ
ارسال فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road) در تلگرام
خبرخوان فیلم جاده‌ی انقلابی (Revolutionary Road)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0