غواصی در دیدیم


غواصی در دیدیم

دریای دیدیم یک محل عالی برای غواصی هستند. سواحلی مانند آلتینکوم، Yesilkent، Akbuk، مکان‌های شگفت‌انگیزی برای کشف دنیای زیر آب هستند.

همچنین می‌توانید سوار بر قایقی تفریحی شوید و در طول سفر علاوه بر لذت قایق سواری بر روی آبی بی‌پایان و جنگل‌ها و کوه‌های اطراف به خلیجی بکر برسید و در آن به شنا کردن یا غواصی بپردازید که تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد شد.

برخی از قایق‌ها مجهز به امکانات لازم و غذا و نوشیدنی نیز هستند و برخی دیگر نه، هنگام انتخاب قایق متناسب با بودجه و شرایطی که دارید موردی که می‌خواهید را انتخاب کنید.

غواصی در دیدیم

دریای اژه آرام و برای غواصی مطلوب است، هیچ گونه جزر و مد یا جریانی در سواحل آن وجود ندارد. خارج از سواحل دیدیم، نقاط جالب زیادی برای غواصان با تجربه و مبتدیان وجود دارد که می‌توانند در آن لذت ببرند و از جاذبه‌های شهر دیدیم استفاده کنند.

طیف گسترده‌ای از زندگی دریایی در منطقه وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به طوطی ماهی، مهاجران گروهی، ماهی قزل آلا دریایی، دجله مورا، هشت پا، ماهی تن، عنبر ماهی، نیزه ماهی و … اشاره کرد و اگر شما کمی خوش شانس باشید، ممکن است بتوانید یک فک مدیترانه‌ای را از نزدیک ببینید.

غواصی
غواصی در دیدیم

با توجه به اینکه شهر توریستی دیدیم ترکیه در مجاورت دریای زیبای اژه قرار گرفته است و نظر به اینکه تمامی امکانات، تفریحات و سرگرمی‌های ممکن برای رفاه حال گردشگران برقرار شده است «غواصی در دیدیم» (Diving Didim) در دریای اژه نیز جزئی از این امکانات و تفریحات است که علاقه مندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

جهت غواصی در دیدیم می‌توانید از تور استفاده کنید؛ تورهای گردشگری دیدیم، غواصی در دیدیم را در قالب یک تور چندساعته در برنامه‌های خود می‌گنجانند. مهم نیست که شما قبلاً غواصی کرده‌اید یا نه، زیرا در اینجا نیز همانند جزیره فی فی در پوکت تایلند، امکاناتی وجود دارد که افراد مبتدی نیز می‌توانند بدون ترس و دغدغه از آن استفاده کنند و از غواصی لذت ببرند.

غواصی در دیدیم و تور ترکیه

دلایل غواصی در دیدیم ترکیه

عوامل متعدّدی وجود دارد که سبب می‌شود تا یک دریا برای غواصی شرایط مناسبی داشته باشد. دریای آرام، نبود جزر و مد، شفافیت و تمیز بودن آب از جمله این موارد هستند که دریای اژه با داشتن این شرایط برای غواصی مناسب است. غواصی در دیدیم ترکیه در دریای زیبای اژه را از دست ندهید، از مزایای غواصی در دریای اژه این است که شما می‌توانید حیات وحش بومی منطقه را ببینید، سفری با قایق داشته باشید و البته از این تفریح آبی و شنا در آب لذت ببرید.

غواصی در دریای اژه و سواحل دیدیم در ترکیه

غواصی در دیدیم برای مبتدیان و افراد با تجربه
پس از صرف صبحانه در هتلی که اقامت دارید، شما را به پایگاه غواصی راهنمایی می‌کنند. در ساحل، مربیان، تجهیزات غواصی را در اختیار شما قرار داده، توضیحاتی در مورد آن‌ها می‌دهند و یک جلسه ایمنی نیز برای شما ارائه خواهند کرد. یادگیری زبان غواصی (حرکات) برای ارتباطات زیر آب ضروری است.

ماسک، مخزن و لباس غواصی را می‌پوشید. سپس مدرسان شما را به دریا برده و شما می‌توانید در طی ۴۰ دقیقه در عمق ۱۶ تا ۲۶ فوتی (۵-۸ متر) ماهی ها، صدف ها، سنگ‌های رنگارنگ و دیگر زیبایی‌های زیر دریا را مشاهده کنید.

پس از غواصی، با قایق به ساحل بر می‌گردید، در آنجا می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای زیر آبی را که توسط عکاس تهیه شده است نگاه کنید و هر کدام را که دوست دارید خریداری نمایید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "غواصی در دیدیم" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: غواصی در دیدیم در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب غواصی در دیدیم را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال غواصی در دیدیم در فیسبوک
ارسال غواصی در دیدیم در تویتر
ارسال غواصی در دیدیم در واتس آپ
ارسال غواصی در دیدیم در تلگرام
خبرخوان غواصی در دیدیم

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0