فیلم سوپ اردک / Duck Soup


فیلم سوپ اردک / Duck Soup

شاید بتوان گفت که برادران مارکس، عجیب‌غریب‌ترین بازیگرانی هستند که تاکنون روی پردهٔ نقره‌ای سینما دیده‌ایم و شاهکاری که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، سوپ اردک، در لیست بهترین فیلم های کمدی جهان جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

سوپ اردک / Duck Soup

موضوع فیلم، یعنی براندازی حکومت‌ها، به‌قدری مضحک و تمسخرآمیز است که شاید بتوان فیلم را از جمله آثار هنری مکتب دادائیسم (از مکاتب پوچ‌گرایی است که در اعتراض به خشونت جنگ‌جهانی اول شکل گرفت) تلقی کرد. داستان فیلم دربارهٔ شخصی به نام روفوس تی. فایرفلای (با بازی گروچو مارکس) است که به‌طور اتفاقی حکومت کشور ساختگی فریدونیا به او سپرده می‌شود و درگیر جنگی می‌شود که امیدی برای پیروزی در آن نیست.

سوپ اردک / Duck Soup
سوپ اردک / Duck Soup

در این حین، رهبران ایالت هم‌مرز سیلوانیا که ضعفی در شیوهٔ حکومت‌داری روفوس احساس می‌کنند، مخفیانه دو جاسوس (با بازی هارپو مارکس و چیکو مارکس) را به فریدونیا می‌فرستند تا زمینه را برای انقلاب در این کشور فراهم کنند. شیرین‌کاری‌ها و صحنه‌های سورئال منحصربه‌فردی که در فیلم شاهد آن هستیم، از جمله صحنهٔ آینهٔ افسانه‌ای فریب‌دهنده، وجه تمایز آن با دیگر فیلم‌های کمدی هستند و باعث شده‌اند تا نام آن را در میان بهترین فیلم های کمدی ببینیم. دیالوگ‌های فیلم هم از جمله عجیب‌غریب‌ترین و هوشمندانه‌ترین دیالوگ‌هایی هستند که در فیلم‌های سینمایی می‌توان سراغ گرفت.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم سوپ اردک / Duck Soup" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم سوپ اردک / Duck Soup در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم سوپ اردک / Duck Soup را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم سوپ اردک / Duck Soup در فیسبوک
ارسال فیلم سوپ اردک / Duck Soup در تویتر
ارسال فیلم سوپ اردک / Duck Soup در واتس آپ
ارسال فیلم سوپ اردک / Duck Soup در تلگرام
خبرخوان فیلم سوپ اردک / Duck Soup

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0