رستوران شاندیز صفدری


رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری

در این مطلب می خوانید ... پنهان

یکی از شناخته‌ شده‌ترین رستوران‌های کیش که به دلیل داشتن غذاهای خوشمزه و باکیفیت از محبوبیت خاصی برخوردار است، رستوران شاندیز صفدری نام دارد. فضای این رستوران بسیار بزرگ بوده و ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر را به طور همزمان دارد.

سقف رستوران شاندیز صفدری بسیار بلند بوده و اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی‌های مهمی است که صرف غذا را برای مشتریان دلچسب‌تر خواهد کرد. شاندیز صفدری از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار است و انواع مختلف غذاها اعم از دریایی و کبابی در آن طبخ می‌شود. اگر به فکر برگزاری یک جشن تولد یا مهمانی در جزیره زیبای کیش هستید، رستوران شاندیز صفدری بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

بد نیست بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است و علاوه بر آن نکته مثبتی که دارد وای فای و ترانسفر رایگان آن است. رستوران شاندیز صفدری از ساعت ۱۲ ظهر الی ۳ عصر و ۸ غروب الی ۱۲:۳۰ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

آدرس رستوران شاندیز صفدری: جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبروی برج‌های دوقلو
شماره تلفن رستوران شاندیز صفدری: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

رستوران شاندیز صفدری
رستوران شاندیز صفدری

شهرهای توریستی علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری باید از رستوران‌های خوبی هم برخوردار باشند. جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری پرطرفدار ایران بوده و سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از سراسر ایران و جهان از این جزیره رویایی دیدن می‌کنند. همانطور که می‌دانید، یافتن رستوران‌های مناسب که دارای غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم باشند، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است.

در سایت محشر دات کام بهترین رستوران های کیش را برای شما با عکس، توضیحات، آدرس و تلفن لیست کرده ایم. ( محشر دات کام واقعا محشره )

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رستوران شاندیز صفدری" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رستوران شاندیز صفدری در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رستوران شاندیز صفدری را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رستوران شاندیز صفدری در فیسبوک
ارسال رستوران شاندیز صفدری در تویتر
ارسال رستوران شاندیز صفدری در واتس آپ
ارسال رستوران شاندیز صفدری در تلگرام
خبرخوان رستوران شاندیز صفدری

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0