تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است


تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است

تزریق چربی به زیر چشم، تزریق چربی به صورت، آیا تزریق چربی دائمی است یا نه همه از سوالاتی است که ذهن افراد را به خود مشغول می کند. هر عمل زیبایی با خود عوارضی را به همراه دارد برای جوانسازی صورت با پر کردن قسمت هایی از بدن معمولا از تزریق ژل یا تزریق چربی استفاده می کنند، در عمل پیوند چربی، چربی را از قسمت‌هایی که مازاد چربی دارند همانند قسمت بیرونی ران، انتقال می‌دهد و آن را در قسمت‌هایی تزریق می‌کند که ممکن است حجم پایینی داشته باشند که شامل صورت، دستان، سینه یا کفل می‌باشند. این عمل ایمن، ماندگار و مناسب منجر به نتایج با ظاهر طبیعی می‌شود. هر ساله، هزاران نفر متحمل پیوند موفق چربی می‌شوند و از نتایج آن خرسند می‌باشند.

زمان مناسب انتقال چربی

اگر بنظر می‌رسد که قسمت‌هایی از صورتتان چروک شده و فرورفته می‌باشد.

اگر تمایل به اصلاح دائمی و نه اصلاح با پرکننده‌های موقت دارید.

اگر تمایل دارید تا کانتور بدن خود را بهبود بخشید، زخم‌ها را اصلاح کنید، تورفتگی‌های بدن را پر کنید و دستان و صورت خود را احیاء کنید.

برای استفاده در بازسازی سینه، برای پرکردن بی‌قاعدگی‌های کانتور یا پنهان کردن علائم مشخص ایمپلنت‌های سینه تزریق چرب می تواند موثر واقع شود

 

مزایای تزریق چربی

 چربی مشتق از خود بدن برخلاف پرکننده‌های پوستی جایگزین «مشابه با مشابه» می‌شود و احتمال واکنش‌های آلرژی‌زا به مواد خارجی را کاهش می‌دهد.

نتایج انتقال چربی به صورت طبیعی، ماندگار و ایمن می‌باشند.

انتقال چربی یک روش غیرتهاجمی برای حصول جوان‌سازی صورت است.

عوارض تزریق چربی

آماده‌سازی بافت چربی قبل از انتقال آن امری زمان‌بر در مقایسه با پرکننده‌های پوستی است که از قبل بسته‌بندی شده‌اند.

در پاسخ به این سوال که آیا تزریق چربی دائمی است یا نه، با وجود اینکه انتقال چربی ماندگاری طولانی‌تری نسبت به پرکننده‌های پوستی دارد با این حال هزینه بیشتری دارد.

برای اضافه‌سازی، شما ممکن است به چند جلسه نیاز داشته باشید تا اندازه سینه یا کفل مطلوب خود را بدست آورید.

اینها سه مزایا و سه معایب اصلی هستند که باید هنگام انتقال چربی در نظر گرفته شوند. اگر تمایل دارید بر آنچه که منحصربفرد به شماست تمرکز کنید، لطفا با جراح پلاستیک زیبایی خود مشاوره کنید.

چه افرادی کاندید مناسبی برای تزریق چربی هستند

هدف پیوندزنی چربی، اضافه کردن یا پر کردن قسمت‌های با حجم ناقص است. قسمت‌های عموما پیوند زده‌شده یا تزریق‌شده شامل دست‌ها، صورت، تورفتگی‌های پوست و سینه و کفل می‌باشند. البته، شما بایستی دارای محل‌های اهداف کننده باشید که از آنها بتوان چربی را برداشت کرد. مهم است که هیچگونه مشکلات گردشی از بیماری یا استعمال دخانیات نداشته باشید.

تزریق چربی به صورت:

اگر شما دارای فرورفتگی صورت مانند خطوط خنده، خطوط لبخند و پنجه کلاغ داشته باشید، چربی را می‌توان از شکم، ران یا دیگر قسمت‌ها برداشت و در صورت شما تزریق کرد. زخم‌های جوش و قسمت‌های فرورفته‌ی صورت، لب‌ها و گونه‌ها را نیز می‌توان پر کرد. جراح پلاستیک حتی می‌تواند از چربی پیوند زده استفاده کند تا خطوط بین بینی و دهان شما را به حداقل رساند، تورفتگی‌‌های پوست و چروک‌های پیشانی را اصلاح کند. با دیدن عکس تزریق چربی به صورت، فیلم تزریق چربی به صورت می توانید عملکرد این کار را ببینید.

بزرگ‌ سازی سینه

اگر افزایش اندکی در اندازه سینه‌ی خود را تمایل داشته باشید، کاندید خوبی برای پیوند چربی به سینه می‌باشید اما سینه‌های شما بایستی شکل خوب و رنگ پوست خوبی داشته باشند. اگر پوست ضعیف، سینه‌های انحنادار داشته باشید یا افزایش زیادی در اندازه سینه بخواهید، بزرگ‌سازی سینه با انتقال چربی مناسب شما نیست. مشکل تنها استفاده از چربی برای ارتقاء سینه در حصول حجم زیاد چربی وجود دارد.

ایمپلنت‌های سینه بعلاوه‌ی پیوندزنی: اگر شکل سینه‌ی شما نیازمند بهینه‌ سازی در طول عمل ایمپلنت سینه است؛ پیوندزنی چربی ممکن است مفید باشد. اگر شما دارای بی‌نظمی‌های سینه پس از انجام بزرگ‌ سازی سینه با ایمپلنت داشته باشید، این بی‌نظمی‌ها را می‌توان با چربی پر کرد تا کانتور روان و شکل بهینه‌ای تولید کرد.

بازسازی سینه با استفاده از پیوند چربی: اگر شما نواقص سینه به دنبال سرطان سینه دارید، پیوند چربی روش موثری برای پر کردن این نواقص می‌باشد. پیوندزنی چربی نیز انتخابی برای مجموع بازسازی سینه به دنبال جدا کردن پستان است با این حال به منظور حصول حجم سینه‌ی کافی، این امر معمولا یک فرایند چند مرحله‌ای است که حداقل نیازمند چهار عمل پیوند چربی می‌باشد.

بزرگ سازی کفل با پیوندزنی چربی. بسیاری از افرادی که تمایل دارند کفل پرتر و گردتری داشته باشند، متمایل به «بالا بردن باسن برزیلی» می‌باشند که از انتقال چربی برای ارائه کفل انحنادار تری بدون استفاده از ایمپلنت استفاده می‌کند.

جوانسازی دست با پیوند چربی: پیوند چربی در دست‌ها امری موثر برای افزایش حجم و از بین بردن قسمت‌های چروک‌دار، پوشش‌دادن رگ‌ها و تاندون‌ها و بهبود کیفیت پوست با گذر زمان می‌باشد.

اگر شما سلامت عمومی خوبی دارید، نگرش و انتظارات واقع‌گرایانه‌ای دارید، به احتمال قوی کاندید خوبی برای این عمل باشید.

کلینیک کاشت مو با کادر مجرب و متخصص جهت رضایت هرچه بیشتر شما و ارائه بهترین خدمات مشاورین ویژه ای را در نظر گرفته تا برای جوانسازی پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است در فیسبوک
ارسال تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است در تویتر
ارسال تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است در واتس آپ
ارسال تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است در تلگرام
خبرخوان تزریق چربی برای چه افرادی و کدام نواحی مناسب است

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0