اوج مهمان‌نوازی را در هتل ماریوت استانبول تجربه کنید


اوج مهمان‌نوازی را در هتل ماریوت استانبول تجربه کنید

هتل ماریوت که یکی از هتل‌های ۵ ستاره استانبول در بخش اروپایی و تجاری این شهر یعنی منطقه شیشلی، مرکز مد و فشن، بنا شده است.

این هتل لوکس در سال ۲۰۱۳ میلادی در ۳۵ طبقه با ۲۵۹ اتاق برای میزبانی از مهمانان و گردشگران افتتاح شد. به صورت پیش‌فرض مسئولان هتل تلاش می‌کنند تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار دهند تا همواره در لیست ۵ ستاره‌ها باقی بمانند و کامنت‌های مهمانان این هتل هم مهر تاییدی بر این تلاش‌های مسئولانه است.

با وجود این که اکثر افرادی که به استانبول سفر می‌کنند به اقامت در بهترین هتل‌های میدان تکسیم علاقه‌مند هستند، اما برخی از مهمانان هتل ماریوت ابراز کرده‌اند که امکانات و سرویس‌دهی خوب این هتل در کنار چشم‌انداز زیبای آن باعث می‌شود که فاصله داشتن از میدان تقسیم حتی به چشم نیاید و همین خودش دلیلی شده تا اینجا یکی از بهترین هتل‌های استانبول شود.

این هتل هم پذیرش و خدمات امنیتی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، اینترنت وای‌فای رایگان در سراسر هتل، زمین بازی برای کودکان، خدمات خشکشویی، آرایشگاه، نگهداری از کودک، سرویس حمل و نقل، سرویس ۲۴ساعته اتاق و پارکینگ رایگان دارد.

در اتاق‌های آن هم امکاناتی مانند تختخواب، مبل تختخواب‌شو، تخت اضافه در صورت درخواست، صندوق امانات، میز کار، مینی‌بار، مینی یخچال، ایستگاه چای و قهوه، اتو و میز اتو، تلفن، تلویزیون، سشوار و محصولات آرایشی وجود دارد که یک سرویس عصرانه این خدمات را تکمیل و راحتی و آرامش بیشتری برای مهمانان فراهم می‌کند.

برخی از اتاق‌های این هتل که چشم‌انداز زیبایی دارند، دیواری کاملا شیشه‌ای دارند که مهمانان بتوانند به خوبی از شگفتی مناظر اطراف لذت ببرند.

در کنار این موارد خدمات عمومی مانند استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی، آب گرم، مرکز درمانی و یک باشگاه بدنسازی و زمین تنیس، هم در دسترس است.

در این هتل زیبا اگرچه کانترهای صبحانه کمی کوچک هستند اما سرویسی که ارائه می‌شود از انواع پنیر و املت و پنکیک و شیر و میوه و آبمیوه و غذاهای سنتی ترکی انقدر خوب و کامل است که ضعف کوچکی فضا به چشم نمی‌آید. برای نوشیدنی‌های گرم هم کافی شاپی مجزا وجود دارد.

لوکیشن هتل ماریوت استانبول روی گوگل مپ

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "اوج مهمان‌نوازی را در هتل ماریوت استانبول تجربه کنید" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: اوج مهمان‌نوازی را در هتل ماریوت استانبول تجربه کنید در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب اوج مهمان‌نوازی را در هتل ماریوت استانبول تجربه کنید را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال اوج مهمان‌نوازی را در هتل ماریوت استانبول تجربه کنید در فیسبوک
ارسال اوج مهمان‌نوازی را در هتل ماریوت استانبول تجربه کنید در تویتر
ارسال اوج مهمان‌نوازی را در هتل ماریوت استانبول تجربه کنید در واتس آپ
ارسال اوج مهمان‌نوازی را در هتل ماریوت استانبول تجربه کنید در تلگرام
خبرخوان اوج مهمان‌نوازی را در هتل ماریوت استانبول تجربه کنید

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0