اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا


اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا

می خواهید به آنتالیا سفر کنید؟ میدانید کدام ساحل آنتالیا بهتر است؟ هتل های ساحلی را ترجیح می دهید؟ گردشگران تور آنتالیا که به دنبال تعطیلاتی ساحلی هستند و میخواهند انواع ورزشهای ساحلی مثل موج سواری و سرسره های آبی را تجربه کنند، می توانند اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا رقم بزنند. با ما باشید:

 

هتل رویال وینگز

هتل ساحلی رویال وینگز واقع در مرکز آنتالیا و در نزدیکی بهترین سواحل آنتالیا، با تفریحات متعدد میهمانان را سرگرم می کند. کسانی که با فرزندان خود به این هتل می آیند، عاشق اینجا خواهند شد چرا که 9 سرسره آبی دارد. هتل رویال وینگز که تنها چند دقیقه تا ساحل فاصله دارد، تورهای تفریحی روزانه برای مسافران ترتیب می دهد.

royal wings hotel هتل رویال وینگز 3 اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا

هتل ساحلی کالیستا

هتل ساحلی کالیستا که تنها یک ساعت از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد، یک هتل آل می باشد که 5 سالن تنیس، زمین فوتبال، و یک ابگرم بزرگ با خدمات درمانی ارائه می کند. 10 زمین گلف در شعاع 4 مایلی هتل نیز وجود دارد. همچنین 10 رستوران دارد که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

calista luxury resort هتل ساحلی کالیستا 5 اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا

هتل باروت لارا

هتل آبگرم باروت لارا با شرایط عالی ، نمای اقیانوس و باغ های سرسبز انتخابی عالی برای شماست. این هتل ساحلی واقع در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا ، تعطیلاتی ساحلی و فوق العاده به یاد ماندنی برای گردشگران تور آنتالیا  رقم خواهد زد. میتوانید از استخر روباز و سر پوشیده هتل، آبگرم، و یا حمام ترکی لذت ببرید. همچنین یک سالن بدنسازی مجهز و زمین بازی ساحلی برای کودکان در اینجا در نظر گرفته شده است.

barut lara resort spa suites هتل باروت لارا 7 اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا در فیسبوک
ارسال اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا در تویتر
ارسال اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا در واتس آپ
ارسال اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا در تلگرام
خبرخوان اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0