بازی مخفی شده در نرم‌افزار Dreamweaver Mahshar.com

ترفندهای کامپیوتری در محبوبترين سايت فارسي محشر دات كام

بازی مخفی شده در نرم‌افزار Dreamweaver

صفحه اصلي محشر سرگرمي و تفريحي جوك و لطيفه مطالب جالب ديدني خواندني چت روم فونت ساز محشر فال و طالع بيني آموزش آشپزي اطلاعات فرهنگ اسامي دختر و پسر آموزش كتابخانه محشر لينكهاي مختلف کارت تبریک عشق يعني... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل آخرين اخبار تغذيه و سلامتي ركوردشكني ها تصاوير ضرب المثل هاي فارسي قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفندهاي كارآمد بخش بين الملل چك كردن وضعيت آي دي ياهو و ابزارهاي مختلف پخش زنده راديو تلويزيون هاي آنلاين خدمات رايگان تبليغات در محشر
طراحی حرفه ای وب سایت

در صورتی که با علم طراحی صفحات وب آشنایی داشته باشید حتمأ نرم‌افزار Adobe Dreamweaver را می‌شناسید. این نرم‌افزار قدیمی که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۷ توسط شرکت Macromedia تولید شد، بعدها در سال ۲۰۰۷ امتیاز توسعه آن به شرکت Adobe واگذار گردید. Dreamweaver نرم‌افزاری پیشرفته جهت طراحی و ساخت صفحات وب به زبان HTML به ساده‌ترین شکل ممکن است که کار با این زبان را بسیار راحت میکند. جدا از قابلیت‌های این نرم‌افزار، قصد داریم تا در این ترفند به معرفی یک بازی مخفی شده در درون این نرم‌افزار بپردازیم!


بدین منظور:
نرم‌افزار Adobe Dreamweaver یا Macromedia Dreamweaver نصب شده بر روی سیستم خود را اجرا نمایید (این ترفند بر روی کلیه نسخه ها امکان‌پذیر است).
از منوی Commands بر روی Create Web Photo Album کلیک کنید.
در پنجره باز شده، در فیلد اول، یعنی Photo Abum Title عبارت play a game را وارد نموده و روی دکمه OK کلیک کنید.
خواهید دید که بلافاصله بازی مخفی شده در نرم‌افزار اجرا می‌شود!
در این بازی شما بایستی رنگ ها را حدس زده و آنها را به طرز صحیح مرتب کنید.

مطالب جالب خواندني و ديدني فقط در محشر دات کام بازی مخفی شده در نرم‌افزار Dreamweaver