خانه و خانه داري - می‌خواهید ماساژور بخرید؟ Mahshar

خانه و خانه داري : می‌خواهید ماساژور بخرید؟

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين معرفی شهر های ایران تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم
می‌خواهید ماساژور بخرید؟ تغییر فونت : شما مي توانيد با استفاده از منو سمت راست صفحه نمايش اندازه متن را تغيير دهيد

می‌خواهید ماساژور بخرید؟ می‌خواهید ماساژور بخرید؟

می‌خواهید ماساژور بخرید؟ آدم‌ها از دیرباز علاقه زیادی به ماساژ و ماساژدرمانی داشته‌اند؛ چه برای رفع خستگی، چه برای رسیدن به آرامش بعد از فعالیت‌های سنگین و چه برای درمان برخی دردهای‌ جسمی. قدیم‌ترها این وظیفه بیشتر به عهده دلاک‌های حمام‌ بود و طبیبان، کمتر به سراغ این شیوه‌ها می‌رفتند اما کم‌کم ماساژدرمانی تبدیل به یک علم شد و متخصصانی تربیت شدند. زمان گذشت و کم‌کم عده‌ای به فکر ساختن وسایلی برای ماساژدرمانی افتادند؛ وسایلی که امروزه در ابعاد و اشکال مختلف در بازار موجودند و از ۲ هزار تا ۴ میلیون تومان قیمت دارند...
اساژ فرآیندی است که سبب گردش هر چه بیشتر و بهتر خون در بدن می‌شود. این گردش خون چیزی جز افزایش گردش اکسیژن در رگ‌ها و افزایش حس سرزندگی در افراد به دنبال ندارد. وقتی ماهیچه‌های بدن به آرامی مجبور به انقباض و انبساط توسط ماساژورها می‌شوند، هورمونی به نام اندورفین در بدن آزاد می‌شود که نقش آن کاهش احساس درد است. رها شدن این هورمون وقتی با نفس‌های عمیق همراه شود باعث رسیدن فرد به آرامش، کاهش سرعت ضربان قلب و پایین آمدن فشارخون می‌شود.


● ماساژور چند است؟
اگر این روزها تنبل‌تر از قبل شده‌اید و علاقه بیشتری به آرامش پیدا کرده‌اید و رسیدن به این آرامش را در گروی داشتن یک ماساژور می‌دانید و با این فکر روانه بازار شده‌اید، حتما به این نتیجه رسیده‌اید که تنوع شکل، اندازه، نوع کاربرد و قیمت ماساژورها آن قدر زیاد است که شما در انتخاب‌تان دچار سردرگمی می‌شوید. اگر هم تمام شرایط فوق را دارید و حوصله گشت زدن در بازار را ندارید، بد نیست نگاهی به این راهنمای خرید بیندازید.
▪ از ۲ هزار تا ۸ هزار تومان: اگر پول زیادی در جیب ندارید و دل‌تان می‌خواهد که یک ماساژور داشته باشید، می‌توانید ماساژورهای ۴، ۶ یا ۸ پایه ساده موجود در بازار که در انتهای هر پایه‌شان یک گوی ثابت وجود دارد، بخرید.
▪ از ۵ هزار تا ۱۶ هزار تومان: انواعی از ماساژورهای کوچک دستی باتری‌خور هم در بازار وجود دارند که شما می‌توانید برای ماساژ دادن گردن، کف دست، کف‌پا، بازوها و صورت‌تان از آنها استفاده کنید.
▪ از ۲۰ هزار تا ۵۰ هزار تومان: اگر در مچ پا یا کف پای‌تان دچار خستگی شده‌اید و می‌خواهید با ماساژ دادن کف پای‌تان خستگی آنها را به در ببرید، می‌‌توانید از دمپایی‌های ماساژور یا گوی‌های نرم و غلتانی که روی یک صفحه پلاستیکی قرار دارند، استفاده کنید.
▪ از ۴۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار تومان: اگر رباط‌های پای‌تان پاره نشده یا دچار شکستگی در ناحیه ساق و ران نیستید، می‌توانید از ماساژورهای برقی مخصوص ساق و ران‌پا استفاده کنید که با منقبض و منبسط کردن ماهیچه‌های پای‌تان کمک شایانی به رفع خستگی آنها می‌کنند. برای استفاده از این نوع ماساژورها تنها کافی است که روی یک صندلی معمولی بنشینید و پای‌تان را درون این جعبه ماساژور بگذارید.
▪ از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان: اگر دیسک یا بیرون‌زدگی مهره کمر ندارید و دل‌تان می‌خواهد تمام بدن‌تان را ماساژ دهید، می‌توانید از صندلی‌های ماساژور استفاده کنید. برای این کار کافی است لباس راحتی بپوشید و روی این صندلی برقی لم بدهید و پاها، دست‌ها و سر و گردن‌تان را در مکان‌های مخصوص تعبیه شده روی صندلی قرار دهید. حالا با روشن کردن سیستم ماساژور صندلی می‌توانید از ماساژهای ضربه‌ای، مشتی یا ویبره‌ای با قدرت‌های مختلف استفاده کنید. اگر هم کمرتان مشکل دارد که باید این نوید را به شما بدهیم که تکنولوژی این نوع صندلی‌ها بسیار پیشرفته است و شما می‌توانید به صورت موضعی هر قسمتی از بدن‌تان را که خواستید ماساژ دهید و دستگاه را در قسمت‌های دلخواه غیرفعال کنید. انواعی از این صندلی‌های ماساژور وجود دارد که دارای هدفون، دستگاه پخش‌ موسیقی و حتی مانیتور هستند و شما می‌توانید هنگام ماساژ از گوش دادن به موسیقی یا دیدن فیلم دلخواه‌تان لذت ببرید. این صندلی‌ها قابلیت تغییر حالت و وضعیت نسبت به جثه‌های مختلف افراد را هم دارند.


● قبل از ماساژ بخوانید
اگر می‌خواهید هرچه بیشتر از هزینه‌ای که کرده‌اید و لوازمی که خریده‌اید بهره ببرید، خوب است چند نکته کوچک را قبل از استفاده از هر نوع ماساژوری رعایت کنید:
۱) دست و صورت خودتان را بشویید و یک لباس راحت بپوشید.
۲) سعی کنید وقتی را برای استفاده از ماساژور انتخاب کنید که فکرتان به دنبال کار دیگری نباشد زیرا هدف شما از ماساژدرمانی رسیدن به آرامش است.
۳) اگر حساسیت پوستی ندارید از روغن‌های مخصوص ماساژ در ناحیه کمر و صورت‌تان استفاده کنید.
۴) دفترچه راهنمای استفاده از ماساژور را به دقت مطالعه کنید.
۵) اگر مشکلات مفصلی مثل درد در ناحیه کمر دارید، حتما قبل از استفاده از ماساژورها با یک پزشک ارتوپد مشورت کنید.
۶) گروه‌های زیر بهتر است کلا فکر استفاده از ماساژورهای مختلف و ماساژ را از سر بیرون کنند:
▪ خانم‏های باردار
▪ افرادی که بیماری‌های خاصی مثل صرع دارند. استفاده از صندلی‌های ماساژور سبب تحریک این افراد می‌شود.
▪ افرادی که به تازگی تحت عمل جراحی باز قرار گرفته‌اند.
▪ افرادی که دچار شکستگی استخوان شده‌اند یا زخم‌های عمیق روی پوست‌شان وجود دارد.
▪ کسانی که آلرژی یا ناراحتی پوستی دارند نیز نباید از روغن‌های مخصوص پیش از ماساژ استفاده کنند.

بخش خانه و خانه داري وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

می‌خواهید ماساژور بخرید؟
موسيقي هنر و خوانندگانموسيقي هنر و خوانندگان Mahshar.com/art
مد و زيبايي آرایشی و بهداشتیمد و زيبايي آرایشی و بهداشتی Mahshar.com/beauty
عکس و خبر از سینماي ایران و جهانعکس و خبر از سینماي ایران و جهان Mahshar.com/cinema
مطالب جالب تصاویر دیدنیمطالب جالب تصاویر دیدنی Mahshar.com/fun
خانه و خانه داريخانه و خانه داري Mahshar.com/home
خطا دیدخطا دید Mahshar.com/khata_did
کتابخانه محشرکتابخانه محشر Mahshar.com/library
ترفند های موبايل و sms اس ام استرفند های موبايل و Sms اس ام اس Mahshar.com/mobile
ترين ها ركورد شكني هاترين ها ركورد شكني ها Mahshar.com/oddity
روانشناسيروانشناسي Mahshar.com/psycology
تصاویر و مطالب جالب مذهبيتصاویر و مطالب جالب مذهبي Mahshar.com/religiouse
عکس و مطالب جالب دنیای ورزشعکس و مطالب جالب دنیای ورزش Mahshar.com/sport
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنتترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت Mahshar.com/tarfand