قتل مادر تحت تاثير مواد مخدر Mahshar.com

مطالب جالب روزانه در محبوبترين سايت فارسي محشر دات كام

قتل مادر تحت تاثير مواد مخدر

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت

طراحی حرفه ای وب سایت

مرد جواني كه تحت تاثير مواد مخدر مادر خود را به قتل رسانده است در بازجويي ها جرمش را پذيرفت و در حالي پرونده او به دادسرا تحويل داده شد كه كارآگاهان جزييات بيشتري از يك جنايت ديگر فاش و تلاش هاي خود را براي دستگيري عاملان قتل در يك ساختمان نيمه كاره آغاز كردند.

به گزارش خبرنگار ما ساعت 45/23 يكشنبه ماموران كلانتري فرجام كه از نزاعي خانوادگي در حوزه استحفاظي شان باخبر شده بودند به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و با دو زن غرق در خون مواجه شدند. زني 64ساله به نام فرنگيس كه در اثر اصابت كارد دچار خونريزي شديدي شده بود به بيمارستان انتقال يافت اما دختر وي به نام زهرا - 44ساله - به علت شدت ضربات وارده و خونريزي شديد جان خود را از دست داد. بنابراين در اولين اقدام موضوع به بهروز هنرمند بازپرس كشيك قتل اطلاع داده شد و وي ساعتي بعد همراه با كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به تحقيق در اين باره پرداختند. آشفتگي داخل خانه و همچنين وضعيت مقتول و زن مجروح شده نشان مي داد اين حادثه در اثر يك درگيري خانوادگي رقم خورده است، به همين دليل بررسي ها با پرس وجو از همسايه ها و بازجويي از فرنگيس ادامه يافت و مشخص شد پسر مقتول به نام فرشيد دست به اين جنايت زده است. تحقيقات مقدماتي نشان داد فرشيد مدت ها است به مواد مخدر اعتياد و به همين علت با خانواده اش اختلافات شديدي دارد. بر اساس اظهارات همسايه ها او پيش از اين نيز بارها با مادرش درگير شده و خانه را ترك كرده، اما دوباره نزد خانواده اش بازگشته بود. از اين رو كارآگاهان اين احتمال را بررسي كردند كه اين بار نيز فرشيد به خاطر اعتيادش با مادرش درگير شده است. بررسي لكه هاي خون كه در راه پله ها و روي ديوار مشهود بود، نشان داد او ابتدا در طبقه دوم خانه مادربزرگش را با چاقو مجروح كرده و سپس به سمت مادرش يورش برده است.

همچنين فاش شد مقتول توانسته به طبقه اول فرار كند اما جوان معتاد كه از خود بيخود شده بود با دو ضربه مرگبار بر گردن و پهلوي مادرش جان او را گرفت. طبق اظهارات شاهدان متهم سوار بر يك خودروي پژو 206 از قتلگاه گريخت.

كارآگاهان كه پي برده بودند فرشيد در خانه يكي از دوستانش پنهان شده است آنجا را به محاصره خود درآوردند و وي را دو ساعت پس از جنايت بازداشت كردند.

متهم پس از آنكه به اداره مبارزه با قتل پليس آگاهي انتقال يافت درباره انگيزه اش از ارتكاب اين جنايت گفت؛ سه سال است كه به مواد مخدر شيشه، حشيش و كوكائين معتاد شده ام و به همين دليل با خانواده ام اختلاف داشتم. ساعتي قبل از اين اتفاق همراه برادرم، مادر و مادربزرگم مشغول خوردن شام بوديم كه با مادرم بگومگو پيدا كردم. من كه حال مساعدي نداشتم به يكباره اختيارم را از دست دادم و ابتدا با چاقو ضربه يي به مادربزرگم زدم و سپس با كارد خون آلود به دنبال مادرم كه در حال فرار به طبقه پايين بود، دويدم و با دو ضربه او را كشتم. بنابر گفته سرهنگ سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران فرشيد پيش از اين ماجرا شيشه مصرف كرده بود و حين ارتكاب قتل حالت طبيعي نداشت.

قتل دوم

اعترافات پسر 16ساله

در دومين ماجراي جنايي پايتخت اعترافات جوان 16ساله يي به نام فرهاد كه پدرش مرتكب قتل مردي به نام مسعود شده است تحقيقات پيرامون اين پرونده را وارد مرحله تازه يي كرد. ماجرا از عصر روز 19 فروردين ماه و زماني آغاز شد كه ماموران پليس از نزاعي خونين بين دو مرد آگاه شدند و خود را به محل حادثه رساندند و خود را در برابر جسد مردي 32ساله به نام مسعود ديدند. در تحقيقات اوليه فاش شد لحظاتي قبل مردي به نام سعيد با مقتول درگير شده و پس از بالا گرفتن كار مسعود در اثر اصابت ضربات كارد جان باخته است. بنابراين ضارب به عنوان متهم به قتل بازداشت شد.

هنگامي كه سعيد پشت ميز بازجويي نشست به محمد روشن بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران گفت؛ مدتي بود به رفتار پسر 16ساله ام فرهاد مشكوك شده و او را تحت نظر گرفته بودم تا اينكه يك روز در وسايلش ادوات استعمال مواد مخدر پيدا كردم و فهميدم پسرم معتاد است. از اين ماجرا به شدت عصباني شدم و وقتي در اين باره تحقيق كردم فهميدم مسعود پسرم را معتاد كرده است. به همين خاطر به خانه او رفتم و وي را با چند ضربه قمه كشتم. در حالي كه تحقيقات از اين مرد همچنان ادامه داشت پسر نوجوانش به دادسرا انتقال يافت تا بازگوكننده زواياي پنهان ماجرا باشد. فرهاد در مورد اين موضوع گفت؛ مدتي قبل در حالي كه به خاطر اعتياد پدرم چند شب را بيرون از خانه مي گذراندم با مسعود آشنا شدم و به خانه او رفتم. مسعود گفت با همسرش اختلاف دارد و به تنهايي زندگي مي كند. چند شب در آنجا بودم تا اينكه مسعود به من پيشنهاد غيراخلاقي داد. من نپذيرفتم ولي چون جايي را براي خوابيدن نداشتم سرانجام به خواسته او تن دادم و وي چند بار به من تعرض كرد. او شب ها مشروبات الكلي مصرف مي كرد و پس از آن از خودش اختياري نداشت. بازپرس روشن با بيان اينكه فرهاد براي انجام معاينه هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شده است درباره اين پرونده گفت؛ متهم هنگام قتل مسعود از تعرض او به فرزندش بي اطلاع بوده و فقط با اين تصور كه او پسرش را معتاد كرده دست به اين جنايت زده است.

قتل سوم

مامور قلابي

در سومين پرونده قتل مردي كه تحت پوشش مامور پليس جواني را كشته و با خودرواش از روي جسد وي عبور كرده بود تحت تعقيب قرار گرفت.

اين ماجرا ساعت 50/11 يكشنبه به ماموران كلانتري باغ فيض گزارش شد و آنان را براي تحقيق در اين باره به ساختمان نيمه كاره يي در خيابان پيامبر كشاند. بررسي هاي اوليه نشان داد مقتول كه جواني 27ساله به نام محمد است دقايقي پيش از سوي مردي كه خود را مامور نيروي انتظامي معرفي كرده بود به قتل رسيده است. يكي از دوستان مقتول در اين باره به بازپرس هنرمند گفت؛ من و محمد همراه با 10 نفر ديگر از دوستان مان در ساختمان بوديم كه به يكباره مردي كه اسلحه در دست داشت و مدعي بود پليس است، وارد شد و گفت به خاطر احتمال وجود مواد مخدر در ساختمان بايد همه جا را بازرسي كند. او پس از آنكه همه جا را گشت از ما خواست جيب هايمان را هم خالي كنيم. در حالي كه همه چيزمان را روي زمين ريخته بوديم مرد مسلح پول ها را برداشت و به سمت در خروجي رفت اما محمد با او درگير شد. كشمكش محمد و مرد ناشناس به بيرون كشيده شد تا اينكه مرد مسلح چاقويي از جيبش بيرون كشيد و دو ضربه به سر و قلب محمد زد و او را به قتل رساند. او سپس به سمت خودروي پژويي كه انتظارش را مي كشيد، رفت و پس از سوار شدن بر آن همراه با مرد ديگري از روي بدن بي جان محمد عبور كرد و متواري شد. بنا بر گفته بازپرس هنرمند تحقيقات براي شناسايي و دستگيري دو متهم فراري آغاز شده است و كارآگاهان جنايي درصدد دستگيري آنان هستند.

مطالب جالب خواندني و ديدني فقط در محشر دات کام قتل مادر تحت تاثير مواد مخدر