مقالات خواندنی در محبوترین سایت فارسی ، محشر دات کام

تماشاي مرگ با يك يورو

در يك پارك تفريحات در شهر ميلان در شمال ايتاليا با پرداخت يك يورو مي توان شاهد اجراي مجازات مرگ با صندلي الكتريكي بود! البته محكوم به مرگ يك مانكن از جنس لاتكس و كاملا مشابه انسان است. اين نمايش به اندازه اي به واقعيت نزديك است كه بيننده احساس مي كند واقعا شاهد اجراي مجازات مرگ است!
به گزارش خبرگزاري افه اسپانيا و به نقل از روزنامه لارپوبليكا چاپ ميلان، برسطح يك آفيش تبليغاتي در پارك تفريحات ايدرسكالو نوشته شده : «يك يورو براي تماشاي مرگ. يك سكه در دستگاه بياندازيد تا مجازات مرگ را تماشا كنيد.»!

پس از انداختن سكه يك يورويي ، بيننده مدت 55 ثانيه شاهد لرزيدن مانكن مانند يك برق گرفته واقعي و درد و رنج اوست تا زماني كه تمام كند و از بدنش دود بلند شود. باز يك يورو ديگر و تكرار صحنه مجازات مرگ روي صندلي الكتريكي!

اين نمايش نه چندان عادي به اندازه اي واقعي جلوه مي كند كه به پرپيننده ترين نمايش پارك تفريحات ايدرسكالو تبديل شده است!

به نوشته لارپوبليكا، انزو بيانكاتو ، صاحب غرفه مرگ مي گويد: صندلي الكتريكي و مانكن آن را به قيمت 5000 يورو شامل هزينه حمل هوايي از طريق اينترنت خريدم و مستقيم از لاس وگاس به ميلان حمل شده است. اين دستگاه در آمريكا رواج دارد اما تنها نمونه موجود در ايتاليا است .

مالك دستگاه مجازات مرگ درمدت كمتر از 10 روز پس از آغاز فعاليت آن سرمايه گذاري 5000 يورويي اش را مستهلك كرده و اكنون فقط سود خالص اين نمايش غيرانساني را به جيب مي زند.

به نوشته لارپوبليكا، واكنش مردم نسبت به اين نمايش متفاوت است. كودكان وحشت كرده ، زنان اعتراض مي كنند، مردان بي تفاوت هستند و اما جوانان ، يك نفر سكه يك يورويي را مي اندازد و سپس چند نفري نمايش را تماشا كرده و با تلفن هاي همراه خود از آن فيلم وعكس مي گيرند.

بازگشت به صفحه اصلی سایت محشر