مقالات خواندنی در محبوترین سایت فارسی ، محشر دات کام

در 10 سال آينده به بازار مي آيند؛ روبات هاي همسر

کارشناسان هلندي قصد دارند، روبات هاي همسر با قيمت ارزان در ده سال آينده وارد بازار کنند و به اين ترتيب چاره اي براي جواناني که هزينه تشکيل زندگي مشترک را ندارند، بيانديشند!
به گزارش برنانيوز ، چندي پيش سميناري در شهر «ماستريخت» در جنوب هلند برگزار شد و کارشناسان هلندي روابط ميان انسان و روبات در اين سمينار، اعلام کردند: قصد دارند روبات همسري را طراحي و توليد نمايند تا با قيمتي مناسب وارد بازار شده تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند! طبق پيش بيني کارشناسان هلندي، روبات همسر با قيمت مناسب در ده سال آينده به طور حتم وارد بازار خواهد شد!

«ديويد ليوي» اسکاتلندي که به عنوان يکي از کارشناسان روابط ميان انسان و روبات در سمينار «ماستريخت» حضور داشت، طي سخناني اظهار کرد: در حال حاضر روبات کاربردهاي زيادي در زمينه هاي صنعتي، کارخانجات و ديگر زمينه ها دارد. روباتي که براي ازدواج و با قيمت بسيار بالا در چند ماه اخير وارد بازار شده، مورد استقبال بسيار گرم هلندي ها قرار گرفته است!

کارشناسان روبات اعلام کردند: روبات بازيگران و خوانندگان سرشناس جهان نيز وارد بازار مي شود تا در صورت تمايل، مشتريان بتوانند با اين روبات ها ازدواج کنند! البته اين طور به نظر مي رسد تلاش کارشناسان هلندي در اين زمينه، ارائه راهکارها براي ترويج ازدواج ارزان قيمت و بالا بردن افزايش آمارهاي مربوط به استحکام خانواده است! زيرا تاکنون هر چه برنامه و طرح ارائه داده اند، موفق نبوده و اين بار تصميم گرفته اند از ماشين ها کمک بگيرند!

از سوي ديگر «رونالد آرکين» ديگر کارشناس روبات در اين باره گفت: پيش بيني مي کنم حداقل تا سال 2050 به مردم اجازه ازدواج با روبات به صورت قانوني داده نشود.

به گفته «يمون فان فال» ؛ فروشنده يکي از فروشگاه هاي روبات در هلند، سال هاست بسياري از هلندي ها که دوست ندارند با انسان ديگري زندگي کنند، روبات را براي زندگي مشترک خود انتخاب مي کنند! زيرا زندگي با روبات به هيچ وجه مشکلاتي را در پي ندارد. اما مشکلي که در حال حاضر وجود دارد قيمت بسيار بالاي اين روبات هاست.

آن گونه که به نظر مي رسد؛ با توجه به درصد زياد آمارهاي طلاق در کشورهاي غربي، کارشناسان آنها تصميم گرفته اند براي رفع اين مشکل چاره اساسي پيدا کنند و ماشين را بجاي انسان وارد زندگي اين خانواده ها کنند! زيرا انسان کنوني در جهان غرب ديگر تحمل انسان ديگري را ندارد و مي خواهد وقت خود را با روبات ها صرف کند! حال اين روبات اگر با چهره يک هنرپيشه يا خواننده مورد علاقه اش هم باشد، بهتر است!

بازگشت به صفحه اصلی سایت محشر