محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


سينماي ايران و جهان: حذف تصوير شخصيت روحاني دربيلبوردهاي فيلم لطفامزاحم نشويد


تغییر اندازه متن:

حذف تصوير شخصيت روحاني دربيلبوردهاي فيلم لطفامزاحم نشويد حذف تصوير شخصيت روحاني دربيلبوردهاي فيلم لطفامزاحم نشويد

حذف تصوير شخصيت روحاني دربيلبوردهاي فيلم لطفامزاحم نشويد به گزارش آخرين نيوز، تهيه‌كننده فيلم سينمايي «لطفا مزاحم نشويد» از جمع‌آوري بيلبوردهاي اين فيلم از سطح شهر تهران خبر داد.

تهيه‌كننده‌ فيلم «لطفا مزاحم نشويد» با گلايه نسبت به وضعيت بيلبورد‌هاي اين فيلم كه دستخوش تغييراتي شده است، اظهار كرد: نمي‌دانم چرا بايد بيلبوردي كه طرح آن به تصويب رسيده يكباره و بدون اطلاع ما تغيير كند وآن را به شكلي متفاوت ارائه كنند؟!

محمد احمدي در گفت‌وگويي با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ادامه داد: روز گذشته متوجه شدم كه بيلبوردهاي اين فيلم دستخوش تغيير شده و شخصيت روحاني اين فيلم از آن حذف شده است.

وي در عين حال عنوان كرد: در پوستر فيلم ما هم مانند ساير فيلمها عكس كاراكترهاي اصلي به چاپ رسيده بود و اين پوستر توسط وزارت ارشاد تاييد شده بود و اكنون در سر درسينماها هم همين پوستر نصب شده است، اما نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده كه به يكباره بيلبوردهاي ما را كه مدتي پيش به تصويب رسيده بودند، بدون اطلاع ما عكس روحاني‌اش را حذف كرده‌اند.

احمدي ادامه داد: من واقعا مانده‌ام كه چرا بايد چنين اتفاقي صورت بگيرد؟! آن هم در شرايطي كه اين فيلم به خاطر حضور شخصيت روحاني در حوزه‌ي علميه قم مورد توجه قرار گرفت و در بخش تجلي اراده‌ي ملي جشنواره‌ي فجر سه جايزه دريافت كرد كه اتفاقا يكي از اين جايزه‌ها براي ايفاي نقش روحاني به هدايت هاشمي بود.

وي با اعتقاد بر اينكه، برخوردهاي سليقه‌اي در حوزه‌ي فرهنگ امر درستي نيست،يادآور شد:اي كاش حداقل دوستان به ما اطلاع مي‌دادند تا اگر هم از نظر آنها مشكلي در اين پوستر وجود داشت، ما خودمان آن را برطرف مي‌كرديم نه اينكه عده‌اي به سليقه‌ي‌خود در پوستر ما دست ببرند.

احمدي در عين حال از پيگيري اين موضوع خبر داد.

تهيه كننده‌ «لطفا مزاحم نشويد» در بخش ديگري از اين گفت‌وگو با تشكر از وزارت ارشاد و صدا و سيما كه در پخش تيزرهاي اين فيلم همكاري دارند، درعين حال گفت:با اين وجود در مقايسه با فيلم‌هاي ديگر زمان پخش تيزرهاي ما، زمان چندان مناسبي نيست و تيزر فيلمهاي ديگر در تايم‌هاي بهتري پخش مي‌شود.

محمد احمدي در ارتباط با فروش فيلم «لطفا مزاحم نشويد» خاطرنشان كرد: فيلم ما، اين روزها فروش خوبي دارد و نكته‌ي جالب اين است كه در اين دوره تنوع فيلم‌ها هم مناسب است و ما در اين دوره‌ي اكران فيلم‌هاي طنز و تاريخي هم داريم و ما هم فيلم خود را اثري اجتماعي با رگه‌هاي طنز مي‌دانيم و بدين ترتيب مي‌بينيم كه در زمان واحد سه ژانر در سينماها اكران مي‌شود كه حداقل اين موضوع نسبت به دوره‌هاي قبلي اكران از تنوع بهتري برخوردار است.

وي در ادامه درباره‌ي زمان اكران «لطفا مزاحم نشويد» هم توضيح داد: زمان اكران اين فيلم به نسبت زمان خوبي است، چرا كه ديگر در دوره‌هايي مانند ماه رمضان و يا تعطيلات قرار نداريم و به همين دليل فيلمها مي‌توانند موفقيت بيشتري در گيشه داشته باشند.

احمدي در عين حال به اكران 11 فيلم جديد در دوره‌اي محدود اشاره كرد و افزود:گلايه‌اي كه در اين باره از آقاي سجادپور و شوراي صنفي نمايش دارم، اين است كه چرا در مدت زماني بسيار كم اين حجم فيلم جديد به نمايش درمي‌آيد؟! 15 روز پس از شروع اكران فيلم ما 11 اثر جديد به اكران درآمد كه من فكر مي‌كنم سينماي ما پتانسيل اين تعداد فيلم در اين بازده‌ زماني را ندارد و همين موضوع باعث مي‌شود كه برخي فيلم‌ها بسوزند. به عقيده‌ي من لازم است كه اين موضوع كنترل شود.

وي ادامه داد:البته در اين زمينه، بخشي از تقصير هم به عهده‌ي خود ما فيلمسازان و اهالي سينماست، چرا كه خود ما شرايط را خراب مي‌كنيم. اكنون شرايط كلي خوب است، اما ما نبايد يكباره همه‌مان بخواهيم كه فيلمهايمان در اين زمان محدود اكران كنيم. ما از اسفند سال گذشته در نوبت گروه «آزادي» هستيم و لازم است كه فيلم‌هاي ديگر هم براي اكران در نوبت بمانند.

محمد احمدي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو اظهار كرد: ما به عنوان يك تهيه كننده‌ي مستقل توان تبليغات آنچناني را براي فيلم‌مان نداريم. اگر ما توان تبليغ‌مان در حد فيلمي مثل «ملك سليمان» بود، حتما در گيشه موفقيت بيشتري كسب مي‌كرديم. اما در نهايت اين توان مالي ضعيف،‌عدم همكاري و حمايت برخي نهادها و بحث‌هاي همچون بيلبورد در فروش ما تاثير مي‌گذارد.

اين تهيه‌كننده‌ سينما درباره ميزان استقبال مخاطبان از اين فيلم اپيزوديك به ايسنا گفت: من در زمان اكران با تماشاچيان مختلف فيلم را ديده‌ام و خدا را شكر اين فيلم با مخاطبان ارتباط خوبي برقرار مي‌كند. اگرچه دوستان مختلف مي‌گويند كه فيلم اپيزوديك نمي‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار كند. اما فيلم « لطفا مزاحم نشويد» اگر نگويم كه صد‌درصد تماشاگران را راضي كرده حداقل 90 درصد آنها را راضي كرده است و ما طي اين روزها حتي يك نمونه اعتراض هم نداشته‌ايم.

وي درباره‌ي چگونگي ورودش به روند توليد اين فيلم هم يادآور شد: روز اول كه محسن عبدالوهاب فيلمنامه اين فيلم را نزد من آورد، آنقدر اين فيلمنامه به نظرم صميمي و خوب آمد كه بلافاصله تهيه آن را قبول كردم. البته با شناختي كه از محسن عبدالوهاب داشتم، مطمئن بودم كه او هم توان ساخت فيلمي خوب را دارد.

تهيه‌كننده‌ «لطفا مزاحم نشويد» در پاسخ به پرسشي مبني بر حضور برخي بازيگراني كه چهره نيستند و تاثير بر فروش فيلم به ايسنا گفت: درست است كه در فروش يك فيلم بحث بازيگر مهم است، اما اين موضوع تعيين‌كننده نيست و ما فيلمهاي متعددي داريم كه علي‌رغم حضور سوپراستارهاي متعدد فروش چنداني نداشته‌اند، به نظر من سوپراستار به تنهايي تضمين‌كننده‌ فروش نيست.

محمد احمدي ادامه داد: بر اين باورم كه ابتدا بايد فيلمنامه و داستان براي تماشاچي جالب باشد و اگر اين اتفاق بيفتد ستاره مي‌تواند به عنوان يك كاتاليزور عمل كند. تركيب فعلي بازيگران اين فيلم همان چيزي است كه محسن عبدالوهاب دوست داشته و من فكر مي‌كردم كه او كاراكترهاي فيلمش را با اين افراد عينيت مي‌بخشد. به همين دليل هيچ مخالفتي نكردم و اكنون هم مطمئنم كه تماشاچي از ديدن اين فيلم لذت مي‌برد.

مطالب مرتبط: تصوير , شخصيت , روحاني , بيلبورد , فيلم , مزاحم
لینک مستقیم: حذف تصوير شخصيت روحاني دربيلبوردهاي فيلم لطفامزاحم نشويد
بخش سينماي ايران و جهان وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

حذف تصوير شخصيت روحاني دربيلبوردهاي فيلم لطفامزاحم نشويد




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین