محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


سينماي ايران و جهان: كشته شدن يك هنرپيشه هنگام بازي در فيلم جنايي


تغییر اندازه متن:

كشته شدن يك هنرپيشه هنگام بازي در فيلم جنايي كشته شدن يك هنرپيشه هنگام بازي در فيلم جنايي

كشته شدن يك هنرپيشه هنگام بازي در فيلم جنايي به نقل از آسوشيتدپرس يك هنرپيشه فيليپيني هنگام بازي در يك فيلم جنايي كشته شد آن هم تنها به اين دليل كه يكي از افرادي كه به طور اتفاقي در پشت صحنه فيلم حضور داشت، صحنه تعقيب و گريز ميان دو گروه درگير در فيلم را جدي گرفته و براي آن كه به خيال خودش، راهزن‌ها را از بين ببرد به يكي از بازيگران نقش منفي فيلم شليك كرده و او را به قتل مي‌رساند!

اين اشتباه موجب مي‌شود شرايط موجود در فيلمنامه در عالم واقع هم به واقعيت تبديل شده و يكي از بدمن‌هاي فيلم كه بنا بود در انتهاي فيلم كشته‌ شود در ميانه فيلمبرداري به طور اشتباهي به قتل برسد.


در صحنه‌اي از اين فيلم، چند راهزن مسلح به مكاني حمله مي‌كنند. در همين هنگام يك نگهبان در ساختماني نزديك محل فيلمبرداري به گمان اينكه حمله افراد مسلح واقعي است به يكي از آنان كه سوار بر موتور بود شليك كرده و او را به قتل مي‌رساند.

نكته تعجب‌آور و در عين حال مضحك قضيه آنجاست كه اين نگهبان پس از اين حادثه گفت به وظيفه خود در حمايت از ساكنان ساختمان عمل كرده است!

براساس قوانين فيليپين ، حمل سلاح و استفاده از آن توسط نگهبانان ساختمانها ممنوع است، حال اينكه چطور شده اين نگهبان داراي اسلحه گرم است، خود جاي سوال دارد!

مطالب مرتبط: كشته , هنرپيشه , بازي , فيلم , جنايي , بازي
لینک مستقیم: كشته شدن يك هنرپيشه هنگام بازي در فيلم جنايي
بخش سينماي ايران و جهان وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

كشته شدن يك هنرپيشه هنگام بازي در فيلم جنايي




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین