محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


سينماي ايران و جهان: زني با تلفن همراه در فيلم چارلي چاپلين : يك كارگردان ايرلندي اخيرا فيلمي را در اينترنت منتشر كرده است كه به اعتقاد او مي تواند امكان سفر در زمان را اثبات مي كند.


تغییر اندازه متن:

زني با تلفن همراه در فيلم چارلي چاپلين : يك كارگردان ايرلندي اخيرا فيلمي را در اينترنت منتشر كرده است كه به اعتقاد او مي تواند امكان سفر در زمان را اثبات مي كند. زني با تلفن همراه در فيلم چارلي چاپلين : يك كارگردان ايرلندي اخيرا فيلمي را در اينترنت منتشر كرده است كه به اعتقاد او مي تواند امكان سفر در زمان را اثبات مي كند.

زني با تلفن همراه در فيلم چارلي چاپلين : يك كارگردان ايرلندي اخيرا فيلمي را در اينترنت منتشر كرده است كه به اعتقاد او مي تواند امكان سفر در زمان را اثبات مي كند. يك كارگردان ايرلندي اخيرا فيلمي را در اينترنت منتشر كرده است كه به اعتقاد او مي تواند امكان سفر در زمان را اثبات مي كند.

جورج كلارك مي گويد بيش از يك سال است كه تلاش مي كند به راز صحنه اي از يك فيلم پي ببرد كه در آن زني در حال قدم زدن و صحبت با تلفن همراه به چشم مي خورد.

نكته غيرعادي اين است كه صحنه مزبور، بخشي از يكي از فيلم هاي چارلي چاپلين است كه در سال ۱۹۲۸، يعني بسيار پيش از اختراع تلفن همراه فيلمبرداري شده است.

هشت روز پس از آنكه آقاي كلارك اين صحنه از فيلم را در سايت كليك يوتيوب قرار داد، بيش از يك ميليون و پانصدهزار نفر از آن بازديد كردند.

اين كارگردان ايرلندي مي گويد اين صحنه را در تبليغ فيلم "سيرك"، ساخته چارلي چاپلين در سال ۱۹۲۸ ديده است.

او در اين مورد مي گويد: "۳۰ ثانيه از آغاز فيلم نگذشته بود كه متوجه حضور زني شدم كه دستش را كنار گوشش گرفته و در حال قدم زدن است. صحنه اي كه در جامعه مدرن امروز بسيار عادي به نظر مي رسد. فيلم را كمي به عقب برگرداندم و دوباره تماشا كردم. تصوير را كمي نزديك تر آوردم و با دور كند دوباره تماشا كردم و از ديگران هم خواستم اين صحنه را ببينند".

جورج كلارك مي گويد ديگران هم با ديدن اين صحنه واكنش يكساني داشتند و تصور كردند اين زن مشغول صحبت با تلفن همراه است.

از آن زمان تا امروز آقاي كلارك اين فيلم را به افراد زيادي از جمله عده اي از تماشاچيان جشنواره فيلم بلفاست نشان داده است.

او مي گويد تا به حال هيچكس توضيحي قانع كننده در مورد اين صحنه ارائه نداده است.

كاربران سايت يوتيوب حدود ده هزار نظر را در مورد اين ويديو منتشر كرده اند.

جورج مي گويد: "به نظر من معماهايي از اين نوع، هيچ وقت قابل توضيح نخواهند بود".

البته آقاي كلارك مي گويد با توجه به اينكه تلفن هاي همراه در زمان ساخت اين فيلم اختراع نشده بودند، او براي توضيح اين صحنه به سراغ تئوريهاي علمي- تخيلي در مورد سفر افراد در زمان رفت.

او مي گويد ديدن اين صحنه اين تصور را به وجود مي آورد كه گويي اين زن موفق شده در زمان سفر كند.

مطالب مرتبط: زن , تلفن , فيلم , كارگردان , صحنه , زمان
لینک مستقیم: زني با تلفن همراه در فيلم چارلي چاپلين : يك كارگردان ايرلندي اخيرا فيلمي را در اينترنت منتشر كرده است كه به اعتقاد او مي تواند امكان سفر در زمان را اثبات مي كند.
بخش سينماي ايران و جهان وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

زني با تلفن همراه در فيلم چارلي چاپلين : يك كارگردان ايرلندي اخيرا فيلمي را در اينترنت منتشر كرده است كه به اعتقاد او مي تواند امكان سفر در زمان را اثبات مي كند.




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین