محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی: سينوزيت؛ شايعترين بيماري روزهاي سرد


تغییر اندازه متن:

سينوزيت؛ شايعترين بيماري روزهاي سرد سينوزيت؛ شايعترين بيماري روزهاي سرد

سينوزيت؛ شايعترين بيماري روزهاي سرد يک متخصص بيماريهاي داخلي و کودکان از سينوزيت به عنوان يکي از شايعترين بيماريهاي فصل زمستان نام برد و گفت: درصدي از عفونتهاي ويروسي ناشي از سرماخوردگي تبديل به سينوزيت مي شود.

دکتر علي بشردوست در گفتگو با مهر اظهار داشت: سينوزيت حاد در مدت کوتاهي رفع مي شود اما درصدي از افراد نيز سينوزيت مزمن مي گيرند که مدت زمان آن طولاني تر است و نياز به درمان جدي تري دارد.

اين متخصص بيماريهاي داخي و کودکان با اشاره به اينکه کودکان در ساعاتي از روز در مدارس حضور دارند افزود: با توجه به اينکه دانش آموزان هر روز از خانه خارج مي شوند احتمال ابتلاي آنان به سرماخوردگي افزايش مي يابد.

بشردوست با عنوان اينکه در کودکان مسائلي مثل آلرژي، عفونتهاي مکرر ويروسي و...، آنان را در معرض ابتلا به سينوزيت مزمن قرار مي دهد گفت: معمولا سينوزيت مزمن علائم کمتري دارد و بي سر و صدا است. اما سينوزيت حاد به مراتب مشخص تر از نوع مزمن اين بيماري است.

اين متخصص آسم و آلرژي، مهمترين عارضه سينوزيت مزمن را گرفتگي بيني عنوان کرد و افزود: مدت زمان ابتلا به سينوزيت مزمن طولاني تر و نياز به درمان جدي تري دارد.

مطالب مرتبط: سينوزيت ,مزمن , کودکان , متخصص , بيمار , زمان ,
لینک مستقیم: سينوزيت؛ شايعترين بيماري روزهاي سرد
بخش مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

سينوزيت؛ شايعترين بيماري روزهاي سرد




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین