موسيقي هنر و خوانندگان - چگونه زیبا تر بنوازیم؟ Mahshar

موسيقي هنر و خوانندگان : چگونه زیبا تر بنوازیم؟

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين معرفی شهر های ایران تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم
چگونه زیبا تر بنوازیم؟ تغییر فونت : شما مي توانيد با استفاده از منو سمت راست صفحه نمايش اندازه متن را تغيير دهيد

چگونه زیبا تر بنوازیم؟ چگونه زیبا تر بنوازیم؟

چگونه زیبا تر بنوازیم؟ برای زیباتر نواختن ساز گیتار باید اصولی را به یاد داشته باشیم که شاید بدیهی باشند اما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و ذکر آنها خالی از لطف نیست.
۱)ریتم:
مهمترین عامل در زیبا نواختن شما ریتم قطعه شما است. اگر قطعه ای که مینوازید از لحاظ تکنیک،موزیکالیته ،اینتوناسیون،بیان و غیره در حد مطلوبی باشد ،اما فاقد ریتم منظم و صحیح(ریتمی متناسب با توکه ای که مینوازید) باشد، تقریبا شما شنونده ای برای سازتان نخواهید داشت.ولی اگر ریتم در قطعه شما صحیح باشد ،حتی اگر بقیه تکنیک هایتان در حد مطلوبی نباشد شما دارای مخاطب هستید.
۲)موزیکالیته:
در عمل به معنای داشتن حس مطلوب و آهنگین در قطعه شما است. گوش کردن هر چه بیشتر شما به موسیقی های گیتار عامل بسیار مهمی در جهت بالا بردن موزیکالیته در نواختنتان است.
۳) بیان صحیح:
یکی از عوامل دیگر بیان صحیح(تمیز نواختن) شما است. به این معنی که جمله های موسیقیتان را کامل بیان کنید.تکنیک هایتان را با شفافیت تمام بنوازید.نباید جمله های موسیقیتان خورده شده و ناقص باشند.
ارزش زمانی نت ها بایستی بر درستی و با تمامیت رعایت شود. کامل رساندن موضوع در قطعه تان تضمین کننده بیان صحیح شماست.
۴) تکنیک:
تکنیک هر نوازنده انحصاری و منحصر به فرد برای خود اوست. اما بدیهی است که هرچه تکنیک در سطح بالاتری باشد، نواختن برای نوازنده راحت تر و مطمئن تر است.تمامی نوازندگان خوب دنیا حتی آنها که از لحاظ هنری بسیار نادر هستند نیز به تمرین های روزانه تکنیکی میپردازند.
پس در هر سطحی که باشید بایستی تمارین روزانه تکنیکی داشته باشید.
۵) دینامیک(قدرت نواختن)
پر قدرت نواختن، یک خصیصه خوب برای یک نوازنده گیتار است.اما به شرطی که این خصیصه باعث ماشینی شدن نواختنش نشود.
موسیقی شما نباید در یک خط نواخته شود. موسیقی شما بایستی دارای فرازو نشیب باشد،ممکن است در بعضی قسمت ها به صدایی بسیار قوی نیاز باشد و در بعضی قسمت ها در حدی از قدرت باشد که شنونده به سختی بتواند صدای گیتار شما را بشنود.
۶) انتخاب رپورتوار مناسب:
رپورتوار شما باید متشکل از قطعاتی باشد که شما آنها را خوب مینوازید. برای زیبا نواختن حتما احتیاجی به قطعات مشکل و سخت نیست. قطعه ای برای شما مناسب است که بتوانید آن را راحت اجرا نمایید.
بخش موسيقي هنر و خوانندگان وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

چگونه زیبا تر بنوازیم؟
موسيقي هنر و خوانندگانموسيقي هنر و خوانندگان Mahshar.com/art
مد و زيبايي آرایشی و بهداشتیمد و زيبايي آرایشی و بهداشتی Mahshar.com/beauty
عکس و خبر از سینماي ایران و جهانعکس و خبر از سینماي ایران و جهان Mahshar.com/cinema
مطالب جالب تصاویر دیدنیمطالب جالب تصاویر دیدنی Mahshar.com/fun
خانه و خانه داريخانه و خانه داري Mahshar.com/home
خطا دیدخطا دید Mahshar.com/khata_did
کتابخانه محشرکتابخانه محشر Mahshar.com/library
ترفند های موبايل و sms اس ام استرفند های موبايل و Sms اس ام اس Mahshar.com/mobile
ترين ها ركورد شكني هاترين ها ركورد شكني ها Mahshar.com/oddity
روانشناسيروانشناسي Mahshar.com/psycology
تصاویر و مطالب جالب مذهبيتصاویر و مطالب جالب مذهبي Mahshar.com/religiouse
عکس و مطالب جالب دنیای ورزشعکس و مطالب جالب دنیای ورزش Mahshar.com/sport
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنتترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت Mahshar.com/tarfand