۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برتر برای اندروید و آیفون


۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برتر برای اندروید و آیفون

اپلیکیشنهای ویرایش عکس برای اندروید و آیفون

طی چند سال اخیر و به لطف دوربینهای باکیفیت گوشیهای هوشمند، اپلیکیشنهای ویرایش عکس بیشتر از هر زمان دیگری توسعه یافته‌اند. اگر در آیتونز یا گوگل پلی استور به دنبال اپلیکیشنهای ویرایش عکس بگردید، با تعداد بسیار زیادی اپلیکشن رو به روز می‌شوید که انتخاب را برای شما سخت می‌کند.

به همین دلیل در این پست تعدادی از بهترین و پرکاربردترین اپلیکیشنهای ویرایش عکس رایگان را برای آگوشیهای اندرویدی و آیفون معرفی خواهیم کرد. البته به یاد داشته باشید که حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشنهای ویرایش عکس هم کار نرم‌افزارهای فتوشاپ، لایت روم یا گیمپ را انجام نمی دهند.


اپلیکیشن پریزما prisma (اندروید و iOS)

بعید است تا به حال از پریزما چیزی نشنیده باشید. پریزما عکس‌های شما را به نقاشی‌هایی به سبک لویتان، مانک و پیکاسو و ونگوک تبدیل می‌کند. می‌توانید اپلیکیشن را باز کنید و فیلم یا عکس بگیرید. یا این که عکس ها و فیلم‌هایی را که قبلاً گرفته اید، انتخاب کنید و در نرم‌افزار باز کنید. با انتخاب هر فیلتر، می‌توانید نتیجه آن را ببینید و اگر دوست داشتید، عکس نهایی را دانلود کنید. همچنین می‌توانید عکس را مستقیماً و قبل از دانلود کردن، در اینستاگرام منتشر کنید یا با تلگرام برای دوستانتان بفرستید.

پریزما بیش از ۳۰ فیلتر دارد و تا به حال ۱۰ میلیون بار دانلود شده است.

دریافت از آیتونز

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن اینستاگرام Instagram (اندروید و iOS)

وقتی در مورد اینستاگرام حرف می‌زنیم، آنچه به ذهن می‌آید، یک شبکه اجتماعی است که کاربران سلفیهای خودشان را در آن به نمایش می‌گذارند! اما بد نیست بدانید که از اینستاگرام می‌توانید به عنوان یک ابزار ویرایش عکس هم استفاده کنید. با اینستاگرام می‌توانید مشخصات هر فیلتر مانند نور، کنتراست، رنگ، سایه، محوشدگی و… را عوض کنید. پیشتر در مورد نحوه استفاده از فیلترهای اینستاگرام بدون به اشتراک گذاشتن عکس نوشته بودیم. می‌توانید بدون این که عکس را در اینستاگرام آپلود کنید، فیلترهای آن را بر روی عکس‌هایتان اجرا کنید.

دریافت از آیتونز

دریافت از گوگل پلی استور


 اپلیکیشن وسکو VSCO (اندروید و iOS)

وسکو در واقع یک اپلیکیشن عکسبرداری است که به فیلترهای ویرایش عکس هم مجهز است. به علاوه یک شبکه اجتماعی هم هست که می‌توانید عکسهای خود را در آن به اشتراک بگذارید. البته در وسکو امکان لایک زدن یا کامنت گذاشتن برای عکس‌ها وجود ندارد. فقط می‌توانید عکسهای منتشر شده در آن را از طریق دیگر شبکههای اجتماعی با سایرین به اشتراک بگذارید.

وسکو فیلترهایی دارد که عکسهای شما را مانند عکسهای دوربینهای آنالوگ قدیمی می‌کند. می‌توانید با یک کلیک ساده فیلترها را بر روی عکس خود اعمال کنید یا نور، رنگ، کنتراست و سایر ویژگیهای فیلتر را عوض کنید. این اپلیکیشن یک فضای ابری هم در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید پس از آپلود کردن عکس در آن، از سیستم یا لپ‌تاپ برای ویرایش استفاده کنید.

دریافت از آیتونز

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن اسنپ سید Snapseed (اندروید و iOS)

اسنپ سید را شاید بتوان از قدیمی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس برای گوشیهای اندرویدی دانست که امکانات کم نظیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اپلیکیشن اسنپ سید که یکی از برترین اپلیکیشنهای ویرایش عکس است، متعلق به گوگل است.

اسنپ سید دارای دو قسمت افکت‌ها و ابزارها است. در قسمت افکت‌ها، افکت‌هایی از پیش آماده در دسترس شما قرار دارند که جلوه‌ای زیبا به عکس‌های شما خواهند بخشید. در قسمت ابزارها نیز ابزارهای متنوع و بسیار کاربردی برای ویرایش عکس دارد که با آنها می‌توانید تنها با چند حرکت ساده، عکس را برش دهید، بچرخانید، به آن متن اضافه کنید یا مشخصات عکس مانند نور، کنتراست، اشباع، توناژ رنگ ها و… را ویرایش کنید.

دریافت از آیتونز

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن ادوبی فتوشاپ فیکس Adobe Photoshop Fix (اندروید و iOS)

فتوشاپ فیکس ابزاری است که با آن می‌توانید قابلیت‌های نرم‌افزار فتوشاپ را فوراً و با یک کلیک بر روی عکس پیاده کنید. این اپلیکیشن از ابزارهایی مانند تنظیم کنتراست، غلظت رنگ و اغلب افکتهای تصویری برخوردار است.

اما مهم‌ترین ویژگی فتوشاپ فیکس، توانایی تشخیص عیوب ظاهری چهره در عکس و برطرف کردن آنها است. این اپلیکیشن می‌تواند عکس‌های پرتره شما را به سادگی رتوش و به یک عکس حرفه‌ای تبدیل کند. برای استفاده از فتوشاپ فیکس نیاز به یک اکانت رایگان در ادوبی دارید.

دریافت از آیتونز

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن دارک روم Darkroom (iOS)

دارک روم همه انتظاراتی را که از اپلیکیشنهای ویرایش عکس دارید، برآورده می‌کند. علاوه بر کراپ کردن، تنظیم نور عکس، و اضافه کردن افکت ها و فیلتر ها، می‌توانید تون رنگ‌ها را نیز تغییر دهید.

مزیت دارک روم این است که لازم نیست عکس‌ها را در آن ایمپورت کنید، به علاوه برای دسترسی سریع به یک عکس از گالری گوشی، می‌توانید آن را در لیست عکسهای مورد علاقه (favorite) قرار دهید. این اپلیکیشن رایگان است، اما برای استفاده از بعضی از امکانات آن مانند مود سیاه و سفید یا پرتره، باید هزینه پرداخت کنید.

دریافت از آیتونز


اپلیکیشن فونت کندی Font Candy (iOS)

فونت کندی همانطور که از نامش پیداست، ابزاری است برای اضافه کردن متن به عکس. می‌توان از فونت کندی به عنوان یک اپلیکیشن تایپوگرافی نام برد.

با این اپلیکیشن می‌توانید متن دلخواهتان را با فونت‌ها و رنگهای متنوع و زیبا به عکس اضافه کنید. گفتههای بزرگان و جملات پندآموز به زبان انگلیسی هم از امکانات دیگر این اپلیکیشن است.

گزینه به اشتراک گذاری عکس نهایی در اینستاگرام و تامبلر در فونت کندی وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید عکس نهایی را تنها با چند کلیک با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دریافت از آیتونز


اپلیکیشن فلیکر Flickr (اندروید و iOS)

سایت فلیکر از سال ۲۰۰۴ یکی از حرفه‌ای‌ترین شبکه های عکاسان حرفه‌ای به شمار می‌رود. در حال حاضر بیش از ۱۲ میلیارد عکس در فلیکر به اشتراک گذاشته شده است. این اپلیکیشن به هر کاربر ۱ ترابایت فضا اختصاص می‌دهد. با اپلیکیشن فلیکر می‌توانید عکس ها را قبل از به اشتراک گذاشتن در فلیکر ویرایش کنید.

بد نیست بدانید مشهورترین و حرفه‌ای‌ترین عکاسان جهان از فلیکر برای معرفی و ارائه آثار خود استفاده می‌کنند. با نصب فلیکر و دنبال کردن این عکاسان، می‌توانید مهارتهای عکاسی خود را نیز ارتقا بدهید.

دریافت از آیتونز

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن گوگل فوتوز Google Photos (اندروید و iOS)

گوگل فوتوز در واقع یک سرویس ذخیره‌سازی عکس و فیلم و تکامل یافته نرم‌افزار پیکاسا است. می‌توانید عکس‌هایی با وضوح حداکثر ۱۶ مگاپیکسل و ویدئوهایی تا رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل را به صورت رایگان در گوگل فوتوز آپلود کنید.

بعد از آپلود کردن عکس، با انتخاب آیکون مداد وارد محیط ویرایش می‌شوید. در این محیط می‌توانید نور، رنگ و سایر مشخصات عکس را تغییر دهید یا اصلاح کنید. این اپلیکیشن به ابزار کراپ، چرخش عکس و فیلتر هم مجهز است.

اگر نتیجه نهایی رضایت شما را جلب نکرد، می‌توانید عکس را به نسخه اولیه برگردانید و همه افکت‌ها را حذف کنید.

دریافت از آیتونز

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن پیکز آرت PicsArt (اندروید و iOS)

با پیکز آرت علاوه بر ویرایش عکس ها، می‌توانید کلاژ هم بسازید. این اپلیکیشن یک شبکه اجتماعی هم دارد که کاربران عکسهای ویرایش شده خود را در آن به نمایش می‌گذارند. امکان کراپ کردن عکس، اصلاح پرسپکتیو، فیلترهای هنری، اضافه کردن فریم، اضافه کردن متن و… از امکانات پیکز آرت است.

این اپلیکیشن رایگان است، اما برخی از امکانات آن مانند فونت تتو، قابهای تولد و… تنها با پرداخت حق اشتراک فعال می‌شوند.

دریافت از آیتونز

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن ری پیکس Repix (اندروید و iOS)

ری پیکس تاکنون بیش از ۱۵ میلیون بار دانلود شده است. این اپلیکیشن بیش از ۲۵ افکتو ۱۶ فیلتر و ۱۰ فریم (قاب) مختلف دارد که می‌توانند عکسهای معمولی شما را شاهکارهای هنری تبدیل کنند!

با ری پیکس می‌توانید خودتان مشخصاتی از قبیل نور یا کنتراست عکس را تغییر دهید، یا این که از میان فیلترهای موجود انتخاب کنید.

دریافت از آیتونز

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن تریگرافی Trigraphy (iOS)

تریگرافی عکسهای شما را به نقاشی‌هایی به سبک آبستره تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن ۱۱ افکت، ۲۰ تکسچر و ۷۴ فیلتر دارد.

فایل عکس نهایی که از تریگرافی دریافت می‌کنید، رزولوشن بالایی (تا ۴۰۹۶ در ۴۰۹۶ پیکسل) دارد و آنقدر زیباست که شبیه تابلوهای هنری موزه‌ها به نظر می‌رسد!

دریافت از آیتونز

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برتر برای اندروید و آیفون" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برتر برای اندروید و آیفون در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برتر برای اندروید و آیفون را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برتر برای اندروید و آیفون در فیسبوک
ارسال ۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برتر برای اندروید و آیفون در تویتر
ارسال ۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برتر برای اندروید و آیفون در واتس آپ
ارسال ۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برتر برای اندروید و آیفون در تلگرام
خبرخوان ۱۲ اپلیکیشن ویرایش عکس برتر برای اندروید و آیفون

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0