کنسرت های کیش


کنسرت های کیش

کنسرت در کیش از مهمترین جاذبه های شب های جزیره محسوب می شود. هنرمندان پر طرفدار و محبوب عموما در فصل پیک سفر کیش با اجرای زنده موسیقی و برنامه کنسرت به استقبال گردشگران تور کیش می روند.

کنسرت در کیش

از محبوب ترین جاهای دیدنی کیش در شب، کنسرت ها است که با دعوت از خوانندگان پاپ و سنتی برپا می شود. هنرمندان محبوب مردمی همچون محسن ابراهیم زاده، بهنام بانی، ماکان بند و… مکررا در کیش کنسرت اجرا می کنند.

علاوه بر سالن های مخصوص اجرای زنده کنسرت کیش، رستوران ها و دیگر جاذبه های کیش نیز گاه میزبان هنرمندان می باشند و با اجرای زنده موسیقی از گردشگران استقبال می کنند.
در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا موقت اجرای کنسرت و موسیقی زنده در سالن های سر پوشیده ممنوع شده است.

هزینه بلیت کنسرت در کیش : بین 100 تا 400 هزار تومان بسته به جایگاه صندلی، سالن و نوع کنسرت
کنسرت در کیش شب های جزیره را با سایر نقاط کشور متمایز کرده است.

شب های جزیره با جنگ های شبانه کیش و کنسرت های کیش حال و هوای دیگری دارد. در ایام پر گردشگر برنامه اجرای زنده کنسرت در کیش ، آنقدر پر طرفدار است که نه تنها در سالن های مخصوص اجرای کنسرت که در رستوران ها و گاهی مراکز خرید نیز می توان هنرمندان را از نزدیک دید و برنامه هایشان را مشاهده کرد.

تهیه بلیط کنسرت در کیش چگونه است؟

برای تهیه بلیت کنسرت در کیش باید به سایت های مخصوص کیش مثل کیش تور، کیش کنسرت، ایران کنسرت، آراد کنسرت، نت کیش و  از همه قدیمی تر وب سایت بی نظیر دات کام مربوط به تفریحات شبانه کیش مراجعه کرد. اگر از طریق سایت اقدام به خرید نمایید پیش از رفتن به تور کیش با رزرو کنسرت ، از برنامه های خود مطمئن خواهید شد.

با این حال می توانید بعد از رسیدن به جزیره و استقرار در هتل از طریق شرکت های گردشگری نیز بلیط های کنسرت را تهیه کنید.

در ایام پیک سفر این احتمال نیز وجود داد که بلیط مورد نظرتان تمام شده باشد و بتوانید از کنسرت هنرمند محبوبتان بهره مند شوید.

کنسرت در کیش ؛ بهترین و شادترین برنامه برای شب های جزیره

محل اجرای کنسرت در کیش سالن هایی همچون سالن خلیج فارس (مجموعه آوای خلیج فارس ) ،آبنمای موزیکال، تالار شهر، تالار پرشین، رستوران های بزرگ و محبوبی همچون صفدر شاندیز و پدیده و گاهی حتی در مراکز خرید کیش می باشد. آدرس سالن خلیج فارس بالاتر از اسکله تفریحی ، روبروی معاونت فرهنگی و اجتماعی کیش است. آدرس تالار پرشین نیز در پارک دلفین های کیش است.

هنرمندانی همچون بهنام بانی، سیروان خسروی، محسن ابراهیم زاده،رضا صادقی،  ماکان بند، پازل بند، امید حاجیلی، حمید حامی، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، گروه سون،  فرزاد فرزین، گروه رستاک، محسن یگانه، احسان خواجه امیری، حمید هیراد و…  معمولا کنسرت در کیش اجرا می کنند.

کنسرت های پاپ و سنتی در کیش

اجرای موسیقی و کنسرت‌ های مختلف مورد استقبال گروه‌ های مختلف جامعه به خصوص جوانان قرار گرفته است.
رشد هنر و گردشگری هنری می ‌تواند به شکوفایی اقتصاد هنر در این منطقه منتهی شود. با توجه به ظرفیت‌ های مناسب منطقه آزاد کیش برای توسعه فرهنگ و هنر معاصر، مسئولان با طرح ایده شهر خلاق به دنبال تشکیل پایلوتی فرهنگ و هنر در کشور می باشند.

با توجه به اینکه در چند سال اخیر کنسرت‌هایی که در کیش برگزار می‌شود بیشتر در حوزه موسیقی پاپ بوده ‌ان از این پس برای توسعه موسیقی جدی ارکستر سنتی کیش مهر و ارکستر کرال سنایی متشکل از هنرمندان نیز تلاش می شوند.

جزیره کیش پیام صلح و مهربانی و ترانه ‌ها و آواهای لالایی ایران زمین را مورد نظر قرار داده‌ و در این راستا هنرمندان در قالب ارکسترهای ایرانی کارهای خود را ارائه می‌ دهند.

کنسرت های کیش

کنسرت های کیش
کنسرت های کیش
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "کنسرت های کیش" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: کنسرت های کیش در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب کنسرت های کیش را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال کنسرت های کیش در فیسبوک
ارسال کنسرت های کیش در تویتر
ارسال کنسرت های کیش در واتس آپ
ارسال کنسرت های کیش در تلگرام
خبرخوان کنسرت های کیش

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0