کنترل پرخاشگری: کاهش پرخاشگری با مصرف امگا 3


کنترل پرخاشگری: کاهش پرخاشگری با مصرف امگا 3

مصرف امگا 3 بهترین گزینه برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان در کمترین زمان ممکن است.

پرخاشگری کودکان و نوجوانان یکی از بزرگترین معضلات والدین و معلمان است. مطالعات اخیر محققان دانشگاه پنسیلوانیا نشان می دهد تغذیه نقش مهمی در میزان خشم دارد و رژیم غذایی حاوی امگا 3 و انواع دیگر ویتامین و مواد معدنی، قادر به کاهش پرخاشگری در کودکان و تعدیل رفتار آنان است.

به گزارش ساینس،تمرکز این مطالعه در چگونگی عملکرد بیولوژیکی مغز و تاثیر آن بر روابط اجتماعی بوده است.

پرخاشگری

آنچه محققان را شگفت زده کرده، مدت زمان تاثیر امگا 3 در کاهش پرخاشگری کودکان است. این مطالعه نشان می دهد نشانه های خشم و پرخاشگری در کودکانی که رژیم غذایی حاوی امگا 3 داشته باشند، پس از گذشت سه ماه، اصلا دیده نمی شود. تداوم در استفاده از امگا 3، نشانه های خشم و رفتارهای ضد اجتماعی را به طور کامل از بین می برد.

انواع ماهی، خاویار، روغن زیتون، حبوبات، تخم مرغ، ریحان، اسفناج، گردو، میگو، گل کلم، ماهی آزاد، ساردین، دانه سویا و کلم بروکلی ازجمله مهمترین منابع اسید چرب امگا 3 هستند.

مصرف امگا 3 علاوه بر کودکان، در بزرگسالان هم توصیه شده است و قادر به درمان بیماری های قلبی، افسردگی، آرتروز و بیماری های روحی از جمله اسکیزوفرنی است.

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "کنترل پرخاشگری: کاهش پرخاشگری با مصرف امگا 3" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: کنترل پرخاشگری: کاهش پرخاشگری با مصرف امگا 3 در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب کنترل پرخاشگری: کاهش پرخاشگری با مصرف امگا 3 را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال کنترل پرخاشگری: کاهش پرخاشگری با مصرف امگا 3 در فیسبوک
ارسال کنترل پرخاشگری: کاهش پرخاشگری با مصرف امگا 3 در تویتر
ارسال کنترل پرخاشگری: کاهش پرخاشگری با مصرف امگا 3 در واتس آپ
ارسال کنترل پرخاشگری: کاهش پرخاشگری با مصرف امگا 3 در تلگرام
خبرخوان کنترل پرخاشگری: کاهش پرخاشگری با مصرف امگا 3

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0