پر درآمد ترین شغل ها در ایران


پر درآمد ترین شغل ها در ایران

اگه تصمیم داری شغل آینده خودت یا فرزندت رو انتخاب کنی و روی اون برنامه ریزی کنی بهتره اول با پر درآمدترین شغل ها آشنا بشی. پس لیست این شغل ها رو بخون تا بتونی یکی از اون ها رو انتخاب کنی.

خدمات آنلاین شغل پردرآمد و بدون سرمایه

 

هر تخصصی که داشته باشی و در دنیای واقعی ازش کسب درآمد میکنی میتونی در دنیای مجازی هم از این تخصص استفاده ببری.

واسطه گری شغل با سود خالص

 

واسطه گری یا دلالی یکی از کم زحمت ترین و پرسودترین مشاغل به حساب میاد. این شغل نه به سرمایه نیاز داره و نه به اطلاعات و آموزش های خاصی. فقط مشابه بازاریابی که امروزه خیلی رایج شده باید برای چیزهای مختلف مشتری پیدا کنید. بازاریاب های موفق تا ماهی ۱۰ میلیون درآمد هم داشتن.

آرایشگری

 

آرایشگری یکی از پول سازترین مشاغلی هست که یک خانوم میتونه داشته باشه. آرایشگرهایی که مشتری های ثابت خودشون رو دارن پول زیادی به دست میارن.

فروشگاه آنلاین

 

یکی دیگه از مشاغل پردرآمد در ایران راه اندازی یک فروشگاه آنلاینه. با فروش کالا از طریق اینترنت خیلی هزینه ها مثل کرایه مغازه، پرداخت مالیات و هزینه های اینچنینی حذف میشه .

پرورش قارچ

 

یکی از مشاغل مطرح که به دلیل هزینه پایین برای شروع درآمدزا شناخته شده پروش قارچه. این شغل به صورت گلخانه ای انجام میشه و در هر منطقه ای از کشور قابل بهره برداریه. شغل های مشابه این پرورش بلدرچین، شترمرغ، انواع آبزیان و انواع گیاهان میشه اشاره کرد.

سخنرانی بهترین راه برای کسب درآمد اساتید

 

یکی از شغل های پردرآمد که اخیرا در ایران رشد خیلی خوبی داشته سخنرانی در زمینه موفقیت و کسب درآمده.

وکالت

 

این رشته طرفدار زیادی داره چون یکی از حرفه های پردرآمد شناخته شده. سرمایه ای که یک وکیل نیاز داره هوش بالاست تا بتونه باهاش به پول زیادی برسه و یکی از ثروتمندترین افراد جامعه بشه.

دندان پزشکی

 

دندان پزشکی هزینه های سرسام آوری داره و از اونجا که تعرفه دندان پزشکی بالاتر از رشته های دیگه پزشکی هست یکی از پردرآمدترین مشاغل به حساب میاد.

بازیگری

 

این حرفه به خصوص برای کسانی که خوش قیافه و بااستعداد هستن درآمد خیلی خوبی داره. همانطور که می بینید بازیگرها در شرایط بسیار ایده آلی زندگی میکنن.

جراح زیبایی

 

امروزه جراحی زیبایی بین جوان ها خیلی شایع شده و چون تقاضای جامعه برای این نوع جراحی زیاده هزینه هاش هم روز به روز بالا و بالاتر میره.

امیدورام تونسته باشید از بین این مشاغل یکی رو انتخاب کرده باشید و اگر موردی هست که فکر می کنید از قلم افتاده بهش اضافه کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "پر درآمد ترین شغل ها در ایران" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: پر درآمد ترین شغل ها در ایران در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب پر درآمد ترین شغل ها در ایران را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال پر درآمد ترین شغل ها در ایران در فیسبوک
ارسال پر درآمد ترین شغل ها در ایران در تویتر
ارسال پر درآمد ترین شغل ها در ایران در واتس آپ
ارسال پر درآمد ترین شغل ها در ایران در تلگرام
خبرخوان پر درآمد ترین شغل ها در ایران

فال حافظ

One thought on “پر درآمد ترین شغل ها در ایران

  • مارس 20, 2021 at 6:55 ق.ظ
    Permalink

    اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم کنید؟

Comments are closed.


0