قطع رابطه جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند


قطع رابطه جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند

بی تردید قطع رابطه جنسی می تواند برای هر انسانی زیان بار باشد. با خواندن این مقاله با ۱۰ آسیب جدی در بدن تان در اثر قطع رابطه جنسی آشنا خواهید شد.

ممکن است زندگی جنسی‌تان به دلایل زیادی با مانع مواجه شود. شاید در حال سپری کردن دوران سخت دوری از هم هستید. ممکن است شما یا همسرتان مریض باشید. یا شاید فقط زندگی، بچه‌ها، کار یا سفر مانع شما در برقراری رابطه جنسی باشد.

چند روز ممکن است تبدیل به چند هفته یا چند ماه شود، و بدون این‌که حواس‌تان باشد، مدت زمان طولانی را بدون داشتن رابطه‌ی جنسی سپری کرده‌اید و دیگر تمایلی به داشتن آن ندارید. در واقع، نداشتن رابطه‌ی جنسی عادت جدید زندگی‌تان شده‌است.

همه‌ی ما گاه‌ گاهی میل شدیدی به داشتن رابطه جنسی داریم. و این‌که طرف مقابل‌مان از داشتن رابطه منزجر می‌شود به این دلیل که هیچ‌ وقت میل شدیدی برای برقراری رابطه نداریم و حتی از آن اذیت می‌شویم، نشان می‌دهد که بدن ما نسبت به نداشتن رابطه جنسی واکنش‌هایی بسیار واقعی نشان می‌دهد.

برخی از این واکنش‌ها تا حدی شدید هستند. اثرات منفی نداشتن رابطه‌ی جنسی بیش‌تر از شهوتی بودن است: از مشکلات ذهنی مثل کاهش تمرکز گرفته تا احساس غم و اندوه، نداشتن میل جنسی، و افزایش ریسک مشکلات سلامتی، همه‌ و همه نتیجه‌ی حذف رابطه‌ی جنسی از زندگی هستند.

بنابراین دفعه‌ی بعد که شریک زندگی‌ان به شما بگوید اگر رابطه جنسی نداشته باشید، خواهد مرد، احتمالا دروغ نمی‌گوید. در این نوشتار ۱۰ اتفاقی را می‌بینیم که در اثر قطع رابطه جنسی رخ می‌دهند:

۱. شما زود به زود مریض می‌شوید.

دکتر کوری بی. هانیکمن می‌گوید، زمانی که رابطه‌ی جنسی نداریم، سیستم ایمنی‌مان ضعیف می‌شود. دوست دارید جلوی ابتلا به آنفولانزا و سرماخوردگی را بگیرید؟ بیش‌تر رابطه‌ی جنسی داشته باشید. اگر از ما بپرسید، می‌گوییم این یک بازی دوسر برد است.

۲. استرس‌تان بیش‌تر می‌شود.

دکتر هاکینمن می‌گوید، ممکن است مضطرب‌تر بشوید زیرا هورمون‌های “احساس خوب” کم‌تر آزاد می‌شوند. نداشتن رابطه‌ی جنسی استرس‌زا است. حتی مطالعاتی نشان داده‌اند که وقتی به شدت تمایل به برقراری رابطه‌ی جنسی دارید، کنار آمدن با موقعیت‌های استرس‌زا، برای‌تان دشوارتر است.

۳. زمان زیادی طول می‌کشد تا تحریک شوید.

از سویی دیگر، مردان ممکن است مبتلا به اختلال نعوظ، به خصوص انزال زودرس شوند.

۴. خواب‌هایی که می‌بینید، تغییر کرده‌است.

تنها چیز مثبتی که در این میان می‌تواند وجود داشته باشد این است که شما کم‌کم خواب رابطه‌ی جنسی می‌بینید یا حتی در خواب به ارگاسم می‌رسید. شاید واقعی نباشد، اما جایگزین مطلوبی است.

۵. اشتیاق خود را برای داشتن رابطه‌ی جنسی از دست می‌دهید.

دکتر هانیکمن می‌گوید، اگر برای مدتی رابطه‌ی جنسی نداشته باشید، کم‌کم میل و اشتیاق‌تان به آن کاهش می‌یابد. میل جنسی شما غیرعادی یا متفاوت از حالت طبیعی به نظر می‌رسد. و غیرطبیعی به نظر رسیدن آن، طبیعی است!

۶. کم‌کم با شریک زندگی‌تان غریبه می‌شوید.

ممکن است کم‌کم درباره‌ی رابطه‌ای که با عشق‌تان دارید احساس عدم امنیت داشته باشید. به همین دلیل، آدم‌های دیگر برای‌تان جذابیت بیش‌تری پیدا می‌کنند. این را به عنوان نشانه‌ای بدانید که داشتن رابطه‌ی جنسی سالم در زندگی مهم است.

۷. عزت نفس‌تان جریحه‌دار شده‌است.

ممکن است احساس کنید جذابیت کم‌تری دارید و بیش‌تر اندوهگین هستید. اعتقاد بر این است که مایع منی دارای ویژگی ضد افسردگی است. استفاده از کاندوم نیز می‌تواند همین واکنش‌های منفی را داشته باشد.

۸. احتمال ابتلا به سرطان پروستات در مردان افزایش می‌یابد.

موضوع فقط مربوط به سیستم ایمنی بدن نیست. دکتر هاکینمن می‌گوید، ریسک ابتلا به سرطان پروستات در مردان افزایش می‌یابد اگر به مدت طولانی رابطه‌ی جنسی نداشته باشند. این موضوع تا حدی غیرمنصفانه به نظر می‌رسد. اگر به ارگاسم نرسید، می‌میرید! از کائنات سپاسگزاریم!

۹. دیواره‌های واژن‌تان ضعیف‌تر می‌شوند.

داشتن رابطه‌ی جنسی می‌تواند به نوعی تمرین کگل باشد. بنابراین حتی اگر رابطه‌ی جنسی ندارید، یادتان باشد که به طور روزانه تمرینات کگل را انجام بدهید. انجام این تمرین بسیار مهم است!

۱۰. ریسک ابتلا به بیماری‌های مقاربتی مسری در شما کاهش می‌یابد.

همه‌ی چیزهای بد، یک روی خوب نیز دارند. و جالب است که، درباره‌ی خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی نیز همین‌طور است. بیشتر این بیماری‌ها در طول ۲۴ ساعت بعد از داشتن رابطه‌ی جنسی رخ می‌دهند. نداشتن رابطه‌ی جنسی احتمال عفونت را در شما به شدت کاهش می‌دهد.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "قطع رابطه جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: قطع رابطه جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب قطع رابطه جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال قطع رابطه جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند در فیسبوک
ارسال قطع رابطه جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند در تویتر
ارسال قطع رابطه جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند در واتس آپ
ارسال قطع رابطه جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند در تلگرام
خبرخوان قطع رابطه جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0