فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you


فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you

زنی که تازه همسرش را از ست داده، متوجه می‌شود که شوهرش پیش از مرگ ۱۰ پیام مختلف تهیه کرده و برای او به‌جا گذاشته است. این پیام‌ها راهی برای کمک به تسکین اندوه زن و شروع یک زندگی جدید هستند.

احتمالا شما هم فقط گریه نمی‌کنید؛ سیل اشک بر صورت‌تان جاری می‌شود!

فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you

فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you
فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you
معرفی و بررسی فیلم پی نوشت: دوستت دارم:

معرفی فیلم پی نوشت: دوستت دارم

فیلم سینمایی پی نوشت: دوستت دارم به‌کارگردانی ریچارد لاگراونیس در 12 سال پیش یعنی سال 1386 در گونه درام و عاشقانه تولید شده است.

بازیگران فیلم پی نوشت: دوستت دارم

بازیگران فیلم پی نوشت: دوستت دارم چه کسانی هستند؟

در پی نوشت: دوستت دارم بازیگرانی چون هیلاری سوانک ، جرارد باتلر ، Harry Connick Jr. ، لیزا کودرو ، جینا گرشون ، James Marsters و کتی بیتس به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

در فیلم پی نوشت: دوستت دارم حدود 14 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان پی نوشت: دوستت دارم را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم پی نوشت: دوستت دارم باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا ریچارد لاگراونیس به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری پی نوشت: دوستت دارم توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم پی نوشت: دوستت دارم می‌توان به Nellie McKay ، جفری دین مورگان ، دین وینترز ، Anne Kent ، Sherie Rene Scott ، Susan Blackwell و Michael Countryman اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران پی نوشت: دوستت دارم براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون ثبت شده، 54 سال است که نشان می‌دهد بازیگران پی نوشت: دوستت دارم عمدتا از میانسالان هستند.

داستان فیلم پی نوشت: دوستت دارم

از محتوا و داستان فیلم پی نوشت: دوستت دارم چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه پی نوشت: دوستت دارم توسط ریچارد لاگراونیس و Steven Rogers نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان پی نوشت: دوستت دارم منتشر شده است، می‌خوانیم: ««هالی کندی» زنی زیبا و باهوش است که با تنها عشق زندگی اش، یک مرد ایرلندی احساساتی، شوخ طبع و بی پروا بنام «جری» ازدواج کرده است. جری بیمار میشود و سرنوشت آن دو را از هم جدا می کند.

بعد از غم از دست دادن جری، تنها کسی که می تواند هالی را دلداری دهد، همان کسی است که دیگر پیشش نیست. جری بهتر از هرکسی هالی را می شناخته است، از این رو تصمیم گرفته قبل از مرگش نامه هایی برای هالی بنویسد. نامه هایی که نه تنها او را در تحمل این غم یاری می کنند، بلکه باعث می شوند خودش را دوباره پیدا کند.»

فیلم پی نوشت: دوستت دارم از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم پی نوشت: دوستت دارم عبارت است از: .

فیلم پی نوشت: دوستت دارم و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم پی نوشت: دوستت دارم نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم پی نوشت: دوستت دارم به طور متوسط فعالیت 11ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم پی نوشت: دوستت دارم یکی از 4 اثر شاخص Harry Connick Jr.، James Marsters، جفری دین مورگان، دین وینترز و Michael Countryman در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

همچنین براساس امتیاز مردم فیلم پی نوشت: دوستت دارم بدترین اثر Susan Blackwell در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
براساس امتیاز مردم فیلم پی نوشت: دوستت دارم یکی از 4 اثر شاخص ریچارد لاگراونیس در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
1 تن از بازیگران پی نوشت: دوستت دارم، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده است، در واقع در پی نوشت: دوستت دارم 1 فیلم اولی بوده است: Nellie McKay.

همچنین ریچارد لاگراونیس کارگردان پی نوشت: دوستت دارم اولین همکاری خود با بازیگرانی چون جرارد باتلر، Harry Connick Jr.، لیزا کودرو، جینا گرشون، James Marsters، کتی بیتس، جفری دین مورگان، دین وینترز، Anne Kent، Sherie Rene Scott، Susan Blackwell و Michael Countryman را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران پی نوشت: دوستت دارم نیز 87 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 14 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 87 همکاری برای اولین‌مرتبه در پی نوشت: دوستت دارم رخ داده است. مانند: هیلاری سوانک و جرارد باتلر، Harry Connick Jr. و لیزا کودرو، جینا گرشون و کتی بیتس، James Marsters و Nellie McKay، جفری دین مورگان و دین وینترز.

عوامل فیلم پی نوشت: دوستت دارم

در مجموع بیش از 16 نفر در تولید فیلم پی نوشت: دوستت دارم نقش داشته‌اند

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you در فیسبوک
ارسال فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you در تویتر
ارسال فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you در واتس آپ
ارسال فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you در تلگرام
خبرخوان فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

2 thoughts on “فیلم پی‌نوشت: دوستت دارم! / P. S. I love you

  • آگوست 10, 2020 at 1:25 ق.ظ
    Permalink

    خیلی فیلم قشنگی بود.ممنون بابت معرفی بهترین فیلم های دنیا

    • سپتامبر 14, 2021 at 2:59 ب.ظ
      Permalink

      از کجا دانلود کردی؟

Comments are closed.


0