فیلم پچ آدامز (Patch Adams)


فیلم پچ آدامز (Patch Adams)

دکتر آدامز با همکارانش فرق دارد. او فکر می‌کند عشق و خنده بهترین معالجه برای تمام بیماری‌ها است. دکتر آدامز به این شکل زندگی بیمارانش را تغییر می‌دهد. فیلم زنده و تاثیرگذار است و بعد از تماشای آن مهربان‌تر خواهید شد.

فیلم پچ آدامز

فیلم پچ آدامز (Patch Adams)
فیلم پچ آدامز (Patch Adams)
معرفی و بررسی فیلم پچ آدامز:

معرفی فیلم پچ آدامز

فیلم سینمایی پچ آدامز به‌کارگردانی Tom Shadyac در سال 1377 در گونه زندگی‌نامه‌ای، کمدی، درام و عاشقانه تولید شده است.

بازیگران فیلم پچ آدامز

بازیگران فیلم پچ آدامز چه کسانی هستند؟ در پچ آدامز بازیگرانی چون رابین ویلیامز ، Daniel London ، Monica Potter ، فیلیپ سیمور هافمن ، باب گانتون ، Josef Sommer و Irma P. Hall به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم پچ آدامز حدود 15 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان پچ آدامز را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم پچ آدامز باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Tom Shadyac به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری پچ آدامز توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم پچ آدامز می‌توان به فرانسیس لی مک کین ، Harve Presnell ، Daniella Kuhn ، پیتر کایوتی ، James Greene ، Michael Jeter ، Harold Gould و Bruce Bohne اشاره کرد.
متوسط سن بازیگران پچ آدامز براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون ثبت شده، 72 سال است که نشان می‌دهد بازیگران پچ آدامز عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان فیلم پچ آدامز

از محتوا و داستان فیلم پچ آدامز چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه پچ آدامز توسط Maureen Mylander و Patch Adams نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان پچ آدامز منتشر شده است، می‌خوانیم: ««آدامز هانتر» (ويليامز) جواني ناآرام است که در يک کالج پزشکي مشغول تحصيل مي شود، اما شيوه ي رسمي و برخورد سرد و حرفه اي پزشکان با بيماران را نمي پسندد و معتقد است که بيماران در رابطه اي اين چنين با پزشکان، بهبود نمي يابند. او پس از اخذ مدرک و شروع طبابت، رابطه ي عاطفي و درمان روحي را نيز با تجويز دارو هم راه مي کند و حتي گاهي اوقات به لودگي براي بيماران روي مي آورد.»

فیلم پچ آدامز و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم پچ آدامز نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم پچ آدامز به طور متوسط فعالیت 11ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم پچ آدامز یکی از 4 اثر شاخص Daniel London، Monica Potter، فرانسیس لی مک کین، Harve Presnell، James Greene، Michael Jeter، Harold Gould و Bruce Bohne در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
همچنین براساس امتیاز مردم فیلم پچ آدامز بدترین اثر فیلیپ سیمور هافمن در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
براساس امتیاز مردم فیلم پچ آدامز بدترین اثر Tom Shadyac در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
2 نفر از بازیگران پچ آدامز، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در پچ آدامز 2 فیلم اولی بوده‌اند: Daniel London و Daniella Kuhn.

همچنین Tom Shadyac کارگردان پچ آدامز اولین همکاری خود با بازیگرانی چون رابین ویلیامز، Monica Potter، فیلیپ سیمور هافمن، باب گانتون، Josef Sommer، Irma P. Hall، فرانسیس لی مک کین، پیتر کایوتی، James Greene، Michael Jeter، Harold Gould و Bruce Bohne را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران پچ آدامز نیز 101 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 15 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 101 همکاری برای اولین‌مرتبه در پچ آدامز رخ داده است. مانند: رابین ویلیامز و Daniel London، Monica Potter و فیلیپ سیمور هافمن، باب گانتون و فرانسیس لی مک کین، Josef Sommer و Irma P. Hall، Harve Presnell و Daniella Kuhn.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم پچ آدامز فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم پچ آدامز، 5 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: رابین ویلیامز، Harve Presnell، Michael Jeter، فیلیپ سیمور هافمن و Harold Gould.

عوامل فیلم پچ آدامز

در مجموع بیش از 18 نفر در تولید فیلم پچ آدامز نقش داشته‌اند

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم پچ آدامز (Patch Adams)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم پچ آدامز (Patch Adams) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم پچ آدامز (Patch Adams) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم پچ آدامز (Patch Adams) در فیسبوک
ارسال فیلم پچ آدامز (Patch Adams) در تویتر
ارسال فیلم پچ آدامز (Patch Adams) در واتس آپ
ارسال فیلم پچ آدامز (Patch Adams) در تلگرام
خبرخوان فیلم پچ آدامز (Patch Adams)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0