فیلم هالووین (Halloween 1978)


فیلم هالووین (Halloween 1978)

«جان کارپنتر» کارگردان فیلم «هالووین»، با ساخت این فیلم، یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان را به تاریخ سینما معرفی کرد و انقلابی در سبک فیلم‌های اسشلر ایجاد کرد. کارپنتر، علاوه‌بر کارگردانی، نویسندگی و آهنگ‌سازی فیلم را نیز برعهده داشته است. «هالووین» به یکی از پرفروش‌ترین و سودآورترین فیلم‌های مستقل تاریخ تبدیل شد.

چرا فیلم هالووین (Halloween 1978) ترسناک است؟

در فیلم «هالووین»، استانداردهای این ژانر به‌نحوی هماهنگ باهم شکل گرفته‌اند که به‌ندرت در چنین فیلم‌هایی قابل‌مشاهده است. کارپنتر، کارگردان فیلم، صحنه‌ها را به‌نحوی به تصویر می‌کشد که به شما فرصت حدس زدن می‌دهد و با ترکیبی از تنگناهراسی و رؤیایی وهم‌آور، که اغلب به‌طور هم‌زمان در فیلم مشاهده می‌شود، فارغ از اینکه کجا هستید و چه اتفاقی در حال افتادن است، احساسی ناخوشایند و عمیق از وحشت و آسیب‌پذیری ایجاد می‌کند. همچنین، موسیقی متن در تک‌تک لحظات آن نقش به‌سزایی را در ایجاد حس وحشت و دلهره ایفا می‌کند و به‌حق نمی‌توان از تأثیر آن در این فیلم چشم‌پوشی کرد.

فیلم هالووین (Halloween 1978)

فیلم هالووین (Halloween 1978)
فیلم هالووین (Halloween 1978)
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم هالووین (Halloween 1978)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم هالووین (Halloween 1978) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم هالووین (Halloween 1978) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم هالووین (Halloween 1978) در فیسبوک
ارسال فیلم هالووین (Halloween 1978) در تویتر
ارسال فیلم هالووین (Halloween 1978) در واتس آپ
ارسال فیلم هالووین (Halloween 1978) در تلگرام
خبرخوان فیلم هالووین (Halloween 1978)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0