فیلم مرثیه (Elegy)


فیلم مرثیه (Elegy)

فیلمی تکان‌دهنده که مخاطب را تا مدت‌ها درگیر می‌کند. فیلم به شکل‌گیری ارتباط بین یک استاد دانشگاه و دانشجوی جوانش می‌پردازد و نشان می‌دهد چگونه برخی افراد می‌توانند با یک‌دیگر رابطه‌ی روحی و پیوند معنوی عمیق برقرار کنند.

معرفی و بررسی فیلم مرثیه Elegy:

فیلم سینمایی Elegy به‌کارگردانی Isabel Coixet در سال 1387 در گونه درام و عاشقانه تولید شده است.

بازیگران فیلم مرثیه Elegy

بازیگران فیلم Elegy چه کسانی هستند؟ در Elegy بازیگرانی چون بن کینگزلی ، پنلوپه کروز ، پاتریشا کلارکسون ، دنیس هاپر ، پیتر سارسگارد ، Deborah Harry و Charlie Rose به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم Elegy حدود 15 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان Elegy را یک اثر پربازیگر عنوان کرد.

از این‌لحاظ کارگردانی فیلم Elegy باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Isabel Coixet به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری Elegy توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم Elegy می‌توان به Antonio Cupo ، Michelle Harrison ، Sonja Bennett ، Emily Holmes ، Chelah Horsdal ، Marci T. House ، Alessandro Juliani و Tiffany Lyndall-Knight اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران Elegy براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 54 سال است که نشان می‌دهد بازیگران Elegy عمدتا از میانسالان هستند.

داستان فیلم مرثیه Elegy

فیلم مرثیه (Elegy)
فیلم مرثیه (Elegy)

از محتوا و داستان فیلم Elegy چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه Elegy توسط Nicholas Meyer و Philip Roth نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان Elegy منتشر شده است، می‌خوانیم: «استاد ادبيات، «ديويد کپش» (کينگزلي) با اين که پا به سن گذاشته، اما هنوز تن به زندگي مشترک نداده است. تا اين که با يکي از شاگردان جوانش، دختري کوبايي – امريکايي به نام «کونسوئلا کاستيلو» (کروس) رابطه برقرار مي کند.

حالا «ديويد» هم از صميمي شدن با «کونسوئلا» دوري مي کند و هم وسوسه ي حضور مداوم او را نمي تواند کنار بگذارد. اين رابطه اي است که «کپش» پيش از اين تجربه نکرده است.»

فیلم مرثیه Elegy و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم Elegy نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم Elegy به طور متوسط فعالیت 15ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم Elegy بهترین اثر Michelle Harrison و یکی از 4 اثر شاخص پنلوپه کروز، Antonio Cupo، Emily Holmes و Alessandro Juliani در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

براساس امتیاز مردم فیلم Elegy یکی از 4 اثر شاخص Isabel Coixet در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
فیلم Elegy براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص Nicholas Meyer در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.

1 تن از بازیگران Elegy، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده است، در واقع در Elegy 1 فیلم اولی بوده است: Marci T. House.

همچنین Isabel Coixet کارگردان Elegy اولین همکاری خود با بازیگرانی چون پنلوپه کروز، دنیس هاپر، پیتر سارسگارد، Charlie Rose، Antonio Cupo، Michelle Harrison، Sonja Bennett، Emily Holmes، Chelah Horsdal، Alessandro Juliani و Tiffany Lyndall-Knight را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران Elegy نیز 104 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 15 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 104 همکاری برای اولین‌مرتبه در Elegy رخ داده است. مانند: بن کینگزلی و پنلوپه کروز، پاتریشا کلارکسون و دنیس هاپر، پیتر سارسگارد و Deborah Harry، Charlie Rose و Antonio Cupo، Michelle Harrison و Sonja Bennett.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم Elegy فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم Elegy، 1 نفر به دیار باقی سفر کرده است و دیگر در میان ما نیست: شادروان دنیس هاپر.

عوامل فیلم مرثیه Elegy

در مجموع بیش از 18 نفر در تولید فیلم Elegy نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم مرثیه (Elegy)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم مرثیه (Elegy) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم مرثیه (Elegy) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم مرثیه (Elegy) در فیسبوک
ارسال فیلم مرثیه (Elegy) در تویتر
ارسال فیلم مرثیه (Elegy) در واتس آپ
ارسال فیلم مرثیه (Elegy) در تلگرام
خبرخوان فیلم مرثیه (Elegy)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0