فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s


فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s

زن جوانی جذب مردی می‌شود که به‌تازگی به ساختمان محل زندگی او نقل مکان کرده است. اما گذشته‌ی زن، این رابطه را تهدید می‌کند.

شک نکنید که قابل مقایسه با آهنگ دهه‌ی نودی «صبحانه در تیفانی» نیست!

فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s

فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s
فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s

معرفی و بررسی فیلم صبحانه در تیفانی:

فیلم سینمایی صبحانه در تیفانی به‌کارگردانی Blake Edwards در حدود60 سال پیش یعنی سال 1340 در گونه کمدی، درام و عاشقانه تولید شده است.

بازیگران فیلم صبحانه در تیفانی

بازیگران فیلم صبحانه در تیفانی چه کسانی هستند؟ در صبحانه در تیفانی بازیگرانی چون آدری هپبورن، George Peppard، Patricia Neal، Buddy Ebsen، مارتین بالسام، José Luis de Vilallonga و John McGiver به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

در فیلم صبحانه در تیفانی حدود 15 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان صبحانه در تیفانی را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم صبحانه در تیفانی باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Blake Edwards به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری صبحانه در تیفانی توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم صبحانه در تیفانی می‌توان به Alan Reed، Dorothy Whitney، Beverly Powers، Stanley Adams، Claude Stroud، Elvia Allman، Orangey و Mickey Rooney اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران صبحانه در تیفانی براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون  ثبت شده، 75 سال است که نشان می‌دهد بازیگران صبحانه در تیفانی عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان فیلم صبحانه در تیفانی

از محتوا و داستان فیلم صبحانه در تیفانی چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه صبحانه در تیفانی توسط George Axelrod و Truman Capote نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان صبحانه در تیفانی منتشر شده است، می‌خوانیم: «هالی گولایتلی دختری است که در سن 15 سالگی ازدواج می کند اما پس از مدتی تصمیم می گیرد برای بازی در یک فیلم ، همسرش را ترک کند و به شهر رویاهای بازیگیری یعنی هالیوود برود. اما…»

فیلم صبحانه در تیفانی از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم صبحانه در تیفانی عبارت است از: فیلم تعطیلات در رم، فیلم سابرینا، فیلم معما، فیلم صورت نمکی و فیلم چگونه یک میلیون بدزدیم.

فیلم صبحانه در تیفانی و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم صبحانه در تیفانی نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم صبحانه در تیفانی به طور متوسط فعالیت 6ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم صبحانه در تیفانی یکی از 4 اثر شاخص آدری هپبورن، George Peppard، Buddy Ebsen، José Luis de Vilallonga، John McGiver، Alan Reed و Beverly Powers در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

فیلم صبحانه در تیفانی براساس امتیاز مردم به آثار بدترین اثر George Axelrod در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.
3 تن از بازیگران صبحانه در تیفانی، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در صبحانه در تیفانی 3 فیلم اولی بوده‌اند: Dorothy Whitney، Beverly Powers و Orangey.

همچنین Blake Edwards کارگردان صبحانه در تیفانی اولین همکاری خود با بازیگرانی چون آدری هپبورن، George Peppard، Patricia Neal، Buddy Ebsen، مارتین بالسام، José Luis de Vilallonga، John McGiver، Stanley Adams، Claude Stroud، Elvia Allman و Mickey Rooney را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران صبحانه در تیفانی نیز 104 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 15 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 104 همکاری برای اولین‌مرتبه در صبحانه در تیفانی رخ داده است. مانند: آدری هپبورن و George Peppard، Patricia Neal و Buddy Ebsen، مارتین بالسام و José Luis de Vilallonga، John McGiver و Alan Reed، Dorothy Whitney و Beverly Powers.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم صبحانه در تیفانی فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم صبحانه در تیفانی، 16 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان George Peppard، Alan Reed، Mickey Rooney، Patricia Neal، John McGiver، Dorothy Whitney، Stanley Adams، آدری هپبورن، مارتین بالسام، Claude Stroud، Elvia Allman، Buddy Ebsen، George Axelrod، Truman Capote، Blake Edwards و José Luis de Vilallonga.

عوامل فیلم صبحانه در تیفانی

در مجموع بیش از 18 نفر در تولید فیلم صبحانه در تیفانی نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s در فیسبوک
ارسال فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s در تویتر
ارسال فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s در واتس آپ
ارسال فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s در تلگرام
خبرخوان فیلم صبحانه در تیفانی / Breakfast at Tiffany’s

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0