فیلم شاعر زباله ها


فیلم شاعر زباله ها

شاعر زباله‌ها داستان رفتگر جوانی است که عاشق ادبیات است و روزی آرزویش این بوده که دانشجوی رشته ادبیات باشد. حالا با جمع کردن زباله‌ها از درب خانه‌ها، به اسرار خانه‌ها پی می‌برد و سرنوشتش با دختر زیبایی گره می‌خورد که به تازگی نامزدش او را رها کرده است.

برای لذت بردن از این فیلم بهتر است، لحظات اوج و پایانی فیلم را از دست ندهید.

فیلم شاعر زباله ها

فیلم شاعر زباله ها
فیلم شاعر زباله ها

معرفی و بررسی فیلم شاعر زباله‌ها:

فیلم سینمایی شاعر زباله‌ها به‌کارگردانی محمد احمدی در سال 1384 در گونه درام و عاشقانه تولید شده است. شاعر زباله‌ها که اولین فیلم محمد احمدی محسوب می‌شود.

بازیگران فیلم شاعر زباله‌ها

بازیگران فیلم شاعر زباله‌ها چه کسانی هستند؟ در شاعر زباله‌ها بازیگرانی چون لیلا حاتمی، محمد اسکندری، فرزین محدث، صابر ابر، هوشنگ قوانلو، فرامرز هاشم‌زاده و احمد مهران‌فر به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

در فیلم شاعر زباله‌ها حدود 11 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان شاعر زباله‌ها را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم شاعر زباله‌ها باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا محمد احمدی به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری شاعر زباله‌ها توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم شاعر زباله‌ها می‌توان به اقبال فتحعلی زاده، نقی ساوری، قربانعلی سلطانی و عطاءالله مرادی در نقش ممتهن اشاره کرد.

داستان فیلم شاعر زباله‌ها

از محتوا و داستان فیلم شاعر زباله‌ها چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه شاعر زباله‌ها توسط محسن مخملباف نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان شاعر زباله‌ها منتشر شده است، می‌خوانیم: «رفتگری جوان که عاشق ادبیات بوده و همیشه در ذهن خود آرزو داشته که دانشجوی رشته ادبیات باشد، از طریق زباله‌هایی که هر شب از جلوی درب خانه‌های مردم جمع می‌کند پی به اسرار و رازهای درون خانه ها می برد. بدین ترتیب درگیر ماجراهای عاطفی و اجتماعی می‌شود که…»

شباهت فیلم شاعر زباله ها با سایر فیلم ها

فیلم شاعر زباله‌ها از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم شاعر زباله‌ها عبارت است از: فیلم سعادت آباد، فیلم پله آخر، فیلم بانوی من، فیلم شیدا و فیلم شکلات داغ.

فیلم شاعر زباله‌ها و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم شاعر زباله‌ها نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم شاعر زباله‌ها به طور متوسط فعالیت 7ام بازیگران این اثر است.
3 تن از بازیگران شاعر زباله‌ها، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در شاعر زباله‌ها 3 فیلم اولی بوده‌اند: اقبال فتحعلی زاده، نقی ساوری و قربانعلی سلطانی.
همچنین محمد احمدی کارگردان شاعر زباله‌ها اولین همکاری خود با بازیگرانی چون لیلا حاتمی، محمد اسکندری، فرزین محدث، صابر ابر، هوشنگ قوانلو، فرامرز هاشم‌زاده و عطاءالله مرادی را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران شاعر زباله‌ها نیز 54 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 11 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 54 همکاری برای اولین‌مرتبه در شاعر زباله‌ها رخ داده است. مانند: لیلا حاتمی و محمد اسکندری، فرزین محدث و صابر ابر، هوشنگ قوانلو و فرامرز هاشم‌زاده، احمد مهران‌فر و اقبال فتحعلی زاده، نقی ساوری و قربانعلی سلطانی.

عوامل فیلم شاعر زباله‌ها

اگر از تصویربرداری فیلم شاعر زباله‌ها خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن محمد آلادپوش بوده است. محمود غلامی طراحی صحنه فیلم شاعر زباله‌ها را انجام نموده است. عبدالله اسکندری چهره‌پردازی یا طراحی گریم فیلم شاعر زباله‌ها را برعهده داشت. موسیقی متن فیلم شاعر زباله‌ها اثر محمدرضا درویشی است. در مجموع بیش از 18 نفر در تولید فیلم شاعر زباله‌ها نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم شاعر زباله ها" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم شاعر زباله ها در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم شاعر زباله ها را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم شاعر زباله ها در فیسبوک
ارسال فیلم شاعر زباله ها در تویتر
ارسال فیلم شاعر زباله ها در واتس آپ
ارسال فیلم شاعر زباله ها در تلگرام
خبرخوان فیلم شاعر زباله ها

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0