فیلم زن زیبا / Pretty Woman


فیلم زن زیبا / Pretty Woman

مردی که حرفه‌اش خرید و واگذاری شرکت‌های ورشکسته است، از زنی زیبا می‌خواهد که برای یک شب او را در مراسمی همراهی کند. اما این آغاز عشق مرد به زن می‌شود.

صحنه‌ی خریدکردن عجب چیزی است!

زن زیبا / Pretty Woman

زن زیبا / Pretty Woman
زن زیبا / Pretty Woman

معرفی و بررسی فیلم زن زیبا:

معرفی فیلم زن زیبا

فیلم سینمایی زن زیبا به‌کارگردانی گری مارشال در 29 سال پیش یعنی سال 1369 در گونه کمدی و عاشقانه تولید شده است.

بازیگران فیلم زن زیبا

بازیگران فیلم زن زیبا چه کسانی هستند؟ در زن زیبا بازیگرانی چون ریچارد گی یر در نقش Edward Lewis، جولیا رابرتس در نقش Vivian Ward، Jason Alexander در نقش Philip Stuckey، رالف بلامی در نقش James Morse، Laura San Giacomo در نقش Kit De Luca، Alex Hyde-White در نقش David Morse و Amy Yasbeck در نقش Elizabeth Stuckey به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

در فیلم زن زیبا حدود 11 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان زن زیبا را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم زن زیبا باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا گری مارشال به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری زن زیبا توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم زن زیبا می‌توان به Elinor Donahue در نقش Bridget، Hector Elizondo در نقش Barney Thompson، Judith Baldwin در نقش Susan و Billy Gallo در نقش Carlos (as William Gallo) اشاره کرد.
متوسط سن بازیگران زن زیبا براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون ثبت شده، 67 سال است که نشان می‌دهد بازیگران زن زیبا عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان فیلم زن زیبا

از محتوا و داستان فیلم زن زیبا چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه زن زیبا توسط J.F. Lawton نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان زن زیبا منتشر شده است، می‌خوانیم: ««ادوارد لوییس» (گیر)، سرمایه دار نیویورکی، به خیابان گردی به نام «ویوین وارد» (رابرتس) پیشنهاد می کند که در ازای دریافت پول به عنوان راهنما و هم راه، چند وقتی را در اختیار او باشد…»

فیلم زن زیبا از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم زن زیبا عبارت است از: .

فیلم زن زیبا و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم زن زیبا نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم زن زیبا به طور متوسط فعالیت 7ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم زن زیبا یکی از 4 اثر شاخص جولیا رابرتس در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
فیلم زن زیبا براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص J.F. Lawton در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.
1 تن از بازیگران زن زیبا، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده است، در واقع در زن زیبا 1 فیلم اولی بوده است: Elinor Donahue.

همچنین گری مارشال کارگردان زن زیبا اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Jason Alexander، رالف بلامی، Laura San Giacomo، Alex Hyde-White، Amy Yasbeck، Judith Baldwin و Billy Gallo را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران زن زیبا نیز 54 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 11 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 54 همکاری برای اولین‌مرتبه در زن زیبا رخ داده است. مانند: ریچارد گی یر و جولیا رابرتس، Jason Alexander و رالف بلامی، Laura San Giacomo و Alex Hyde-White، Amy Yasbeck و Elinor Donahue، Hector Elizondo و Judith Baldwin.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم زن زیبا فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم زن زیبا، 2 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان گری مارشال و رالف بلامی.

عوامل فیلم زن زیبا

در مجموع بیش از 13 نفر در تولید فیلم زن زیبا نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم زن زیبا / Pretty Woman" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم زن زیبا / Pretty Woman در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم زن زیبا / Pretty Woman را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم زن زیبا / Pretty Woman در فیسبوک
ارسال فیلم زن زیبا / Pretty Woman در تویتر
ارسال فیلم زن زیبا / Pretty Woman در واتس آپ
ارسال فیلم زن زیبا / Pretty Woman در تلگرام
خبرخوان فیلم زن زیبا / Pretty Woman

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0