فیلم خیابان سینگ (Sing Street)


فیلم خیابان سینگ (Sing Street)

فیلم «خیابان سینگ» (محصول سال ۲۰۱۶) بیننده را به شهر دوبلین در سال‌های دهه‌ی ۱۹۸۰ می‌برد، یعنی زمانی‌که دنیای موسیقی پاپ با فراگیری ساخت کلیپ‌های ویدئویی درحال تغییر بود.

فیلم خیابان سینگ (Sing Street)

قهرمان این فیلم نوجوانی به نام کانِر (Conor) است که با شرایط سخت خانوادگی و مشکلات مختلفی در مدرسه دست‌وپنجه نرم می‌کند. کانِر با دختری آشنا می‌شود که برای جلب توجه او به دروغ ادعا می‌کند که در یک گروه موسیقی است؛ درحالی‌که اصلا خبری از گروه موسیقی نیست و کانِر چیز زیادی هم درباره‌ی موسیقی نمی‌داند.

از ماجرای کانِر می‌آموزیم که حتی در شرایط بد نیز می‌توانیم بهترین‌ها را برای خودمان رقم بزنیم. با اینکه کانِر زندگی خانوادگی و تحصیلی نابه‌سامانی داشت، توانست آینده‌ی خود را از این‌رو به آن‌رو کند.

کانِر با تمام وجود به سمت همان هدفی که تعیین کرده بود، پیش رفت. این فیلم یادمان می‌اندازد که وقتی حرف از زندگی است، باید بدانیم که نمی‌توانیم همه‌چیز را کنترل کنیم، اما نباید این را نیز از یاد ببریم که هنوز در صندلی راننده و پشت فرمان زندگی نشسته‌ایم.

فیلم خیابان سینگ (Sing Street)

فیلم خیابان سینگ (Sing Street)
فیلم خیابان سینگ (Sing Street)
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم خیابان سینگ (Sing Street)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم خیابان سینگ (Sing Street) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم خیابان سینگ (Sing Street) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم خیابان سینگ (Sing Street) در فیسبوک
ارسال فیلم خیابان سینگ (Sing Street) در تویتر
ارسال فیلم خیابان سینگ (Sing Street) در واتس آپ
ارسال فیلم خیابان سینگ (Sing Street) در تلگرام
خبرخوان فیلم خیابان سینگ (Sing Street)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0