فیلم حکایت عاشقی


فیلم حکایت عاشقی

در این فیلم داستان عشق یک خبرنگار ایرانی را به یکی از بازماندگان بمباران شیمیایی حلبچه می‌خوانید. این داستان طولانی و دلنشین شما را به دنیای عشق می‌‌برد.

فیلم حکایت عاشقی

حکایت عاشقی
فیلم حکایت عاشقی

معرفی و بررسی فیلم حکایت عاشقی:

فیلم سینمایی حکایت عاشقی به‌کارگردانی احمد رمضان‌زاده در 5 سال پیش یعنی سال 1393 در گونه درام و دفاع مقدس تولید شده است. حکایت عاشقی توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون نمره 4.6 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم حکایت عاشقی را اثری کم‌ارزش، کم‌کیفیت و نه‌چندان مهم ارزیابی می‌کنند. مسعود جعفری‌جوزانی تهیه‌کننده حکایت عاشقی این فیلم را، به‌عنوان محصول کشور ایران تهیه کرده است.

بازیگران فیلم حکایت عاشقی

بازیگران فیلم حکایت عاشقی چه کسانی هستند؟ در حکایت عاشقی بازیگرانی چون بهمن زرین‌پور، قطب‌الدین صادقی، بهرام رادان، شیلان رحمانی، شوان عطوف، محمد بکتاش و نرگس امینی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم حکایت عاشقی حدود 11 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان حکایت عاشقی را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم حکایت عاشقی باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا احمد رمضان‌زاده به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری حکایت عاشقی توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم حکایت عاشقی می‌توان به حسین اعتماد، پیام علوی، کیمیا مرادیان و آرش حسن‌پور اشاره کرد.

داستان فیلم حکایت عاشقی

از محتوا و داستان فیلم حکایت عاشقی چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه حکایت عاشقی توسط احمد رمضان‌زاده، مسعود جعفری‌جوزانی و محمود اربابی نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان حکایت عاشقی منتشر شده است، می‌خوانیم: «داستان یک عکاس ایرانی است که به عنوان اولین عکاس بعد از بمباران شیمیایی حلبچه وارد این شهر می‌شود و عکاسی می‌کند. این عکاس در طی این سفر با دختری آشنا می‌شود و ماجراهای عاشقانه‌ای میان آن‌ها شکل می گیرد…»

فیلم حکایت عاشقی از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم حکایت عاشقی عبارت است از: فیلم ۵۰ قدم آخر، فیلم شیار ۱۴۳، فیلم ماهی سیاه کوچولو، فیلم میهمان‌ داریم و فیلم تلویزیونی اروند.

افتخارات و جوایز فیلم حکایت عاشقی

فیلم حکایت عاشقی توانسته در مجموع برای 1 مورد نامزد کسب جایزه شود. در 33، بهمن زرین‌پور نامزد جایزه نقش دوم مرد برای فیلم حکایت عاشقی شده است.

فیلم حکایت عاشقی و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم حکایت عاشقی نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم حکایت عاشقی به طور متوسط فعالیت 8ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم حکایت عاشقی یکی از 4 اثر شاخص قطب‌الدین صادقی و آرش حسن‌پور در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
3 تن از بازیگران حکایت عاشقی، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در حکایت عاشقی 3 فیلم اولی بوده‌اند: محمد بکتاش، نرگس امینی و پیام علوی.

همچنین احمد رمضان‌زاده کارگردان حکایت عاشقی اولین همکاری خود با بازیگرانی چون بهمن زرین‌پور، قطب‌الدین صادقی، بهرام رادان، شیلان رحمانی، شوان عطوف، حسین اعتماد، کیمیا مرادیان و آرش حسن‌پور را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران حکایت عاشقی نیز 54 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 11 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 54 همکاری برای اولین‌مرتبه در حکایت عاشقی رخ داده است. مانند: بهمن زرین‌پور و قطب‌الدین صادقی، بهرام رادان و شیلان رحمانی، شوان عطوف و محمد بکتاش، نرگس امینی و حسین اعتماد، پیام علوی و کیمیا مرادیان.

عوامل فیلم حکایت عاشقی

اگر از تصویربرداری فیلم حکایت عاشقی خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن محمد آلادپوش بوده است. نظرتان درباره ضرباهنگ و تدوین فیلم حکایت عاشقی چیست؟ تدوین حکایت عاشقی را نیما جعفری‌جوزانی انجام داده است. اگر صدای حکایت عاشقی به‌گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار فیلم حکایت عاشقی یعنی ایرج شهزادی آشنا می‌کنیم.

مشکین مهرگان طراحی صحنه فیلم حکایت عاشقی را انجام نموده و مشکین مهرگان طراحی لباس فیلم حکایت عاشقی را انجام داده است. مجید اسکندری چهره‌پردازی یا طراحی گریم فیلم حکایت عاشقی را برعهده داشت. موسیقی متن فیلم حکایت عاشقی اثر ارشک رفیعی است. در مجموع بیش از 25 نفر در تولید فیلم حکایت عاشقی نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم حکایت عاشقی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم حکایت عاشقی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم حکایت عاشقی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم حکایت عاشقی در فیسبوک
ارسال فیلم حکایت عاشقی در تویتر
ارسال فیلم حکایت عاشقی در واتس آپ
ارسال فیلم حکایت عاشقی در تلگرام
خبرخوان فیلم حکایت عاشقی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0