فیلم جونو (Juno)


فیلم جونو (Juno)

فیلم سینمایی جونو به‌کارگردانی Jason Reitman در سال 1386 در گونه کمدی و درام تولید شده است. جونو توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون نمره بالایی را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم جونو را اثری متوسط اما مفید برای تماشا ارزیابی می‌کنند.

جونو دختری ۱۶ ساله است که ناخواسته باردار می‌شود و پس از این بارداری ناخواسته تصمیم‌ می‌گیرد که فرزندش را به فرزندخواندگی بدهد. جونو با والدین احتمالی بچه ملاقات می‌کند و رابطه‌ی جالبی بین‌شان شکل می‌گیرد. در این فاصله، جونو با احساساتش درمورد پدر بچه دست‌به‌گریبان است.

فیلم جونو (Juno)

فیلم جونو
فیلم جونو

«جونو» (محصول سال ۲۰۰۷) نشان می‌دهد که حتی وقتی دنیا با چالش‌های گوناگونش غافل‌گیرمان می‌کند، باز هم می‌توانیم راهی برای حل مشکلات‌مان پیدا کنیم. صداقت با خودتان و انجام کارِ درست، در مواقع چالش‌برانگیز و حساس زندگی به شما آرامش و عشق می‌دهد.

بازیگران فیلم جونو

بازیگران فیلم جونو چه کسانی هستند؟ در جونو بازیگرانی چون الن پیج در نقش Juno MacGuff، Michael Cera در نقش Paulie Bleeker، جنیفر گارنر در نقش Vanessa Loring، جیسون بیتمن در نقش Mark Loring، آلیسون جانی در نقش Bren MacGuff، جی. کی. سیمونز در نقش Mac MacGuff و Olivia Thirlby در نقش Leah به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم جونو حدود 13 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان جونو را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم جونو باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Jason Reitman به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری جونو توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم جونو می‌توان به Eileen Pedde در نقش Gerta Rauss، رین ویلسون در نقش Rollo، Daniel Clark در نقش Steve Rendazo، Valerie Tian در نقش Su-Chin، Emily Perkins در نقش Punk Receptionist و Kaaren de Zilva در نقش Ultrasound Technician (as Kaaren De Zilva) اشاره کرد.

داستان فیلم جونو

از محتوا و داستان فیلم جونو چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه جونو توسط Diablo Cody نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان جونو منتشر شده است، می‌خوانیم: ««جونو» (پیج) که با حاملگی غیر منتظره ای روبرو شده، تصمیمی غیرمعمول درباره ی کودک به دنیا نیامده اش می گیرد و …»

فیلم جونو و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم جونو نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم جونو به طور متوسط فعالیت 8ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم جونو بهترین اثر Emily Perkins در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
براساس امتیاز مردم فیلم جونو یکی از 4 اثر شاخص Jason Reitman در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
فیلم جونو براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص Diablo Cody در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.
همچنین Jason Reitman کارگردان جونو اولین همکاری خود با بازیگرانی چون الن پیج، Michael Cera، آلیسون جانی، Olivia Thirlby، Eileen Pedde، رین ویلسون، Daniel Clark، Valerie Tian، Emily Perkins و Kaaren de Zilva را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران جونو نیز 76 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 13 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 76 همکاری برای اولین‌مرتبه در جونو رخ داده است. مانند: الن پیج و Michael Cera، جنیفر گارنر و آلیسون جانی، جیسون بیتمن و جی. کی. سیمونز، Olivia Thirlby و Eileen Pedde، رین ویلسون و Daniel Clark.

عوامل فیلم جونو

در مجموع بیش از 15 نفر در تولید فیلم جونو نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم جونو (Juno)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم جونو (Juno) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم جونو (Juno) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم جونو (Juno) در فیسبوک
ارسال فیلم جونو (Juno) در تویتر
ارسال فیلم جونو (Juno) در واتس آپ
ارسال فیلم جونو (Juno) در تلگرام
خبرخوان فیلم جونو (Juno)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0