فیلم جومانجی (Jumanji)


فیلم جومانجی (Jumanji)

جودی (Judy) و پیتِر (Peter) به همراه خاله‌ نورا (Nora) به خانه‌ای قدیمی نقل مکان می‌کنند. جودی و پیتِر که تازه در حال پذیرش مرگ والدین‌شان بودند، در اتاق زیرشیروانی منزل جدیدشان وارد ماجراجویی‌های یک بازی تخته‌‌ای مرموز می‌شوند. این بازی دنیای جودی و پیتِر را دگرگون می‌کند و تنها راه بازگرداندن اوضاع به حالت عادی، به‌پایان‌بردن بازی است.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

البته که بازی عجیب‌وغریب جومانجی فقط در دنیای خیال اتفاق می‌افتد، اما شاید شما هم گاهی به‌خاطر ناتوانی از به‌پایان‌بردن کارهای مهم، دچار غم‌واندوه شوید. اما «جومانجی» (محصول سال ۱۹۹۵) کمک‌مان می‌کند تا به یاد داشته باشیم که به‌سرانجام‌رساندن هر کاری که آغازش کرده‌ایم، چقدر بااهمیت است.

فیلم جومانجی (Jumanji)

این فیلم اقتباسی از کتابی کودکانه به همین نام در سال ۱۹۸۱ و به قلم کریس فن آلسورگ است. و با توجه به فروش بالا و جذابیت این فیلم، قسمت مستقلی بر پایه همین داستان با عنوان جومانجی: به جنگل خوش آمدید در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ ساخته و منتشر شده است. و در سال ۲۰۱۹، نیز قسمت دیگری با نام جومانجی: مرحله بعدی اکران شد.

پیشنهاد میکنیم هر 3 فیلم را ببینید.

جومانجی: مرحله بعدی
جومانجی: مرحله بعدی
جومانجی: به جنگل خوش آمدید
جومانجی: به جنگل خوش آمدید
جومانجی
جومانجی
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم جومانجی (Jumanji)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم جومانجی (Jumanji) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم جومانجی (Jumanji) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم جومانجی (Jumanji) در فیسبوک
ارسال فیلم جومانجی (Jumanji) در تویتر
ارسال فیلم جومانجی (Jumanji) در واتس آپ
ارسال فیلم جومانجی (Jumanji) در تلگرام
خبرخوان فیلم جومانجی (Jumanji)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0