فیلم جن گیر (The Exorcist)


فیلم جن گیر (The Exorcist)

«جن گیر» محصول ۱۹۷۳ یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان، به کارگردانی «ویلیام فریدکین» و براساس رمانی به همین نام از «ویلیام پیتر بلتی» ساخته شده است.

فیلم جن گیر Exorcist

جن گیر Exorcist
جن گیر Exorcist

«جن گیر» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت است. ماجرا در جرج تاون در حومه‌ی واشینگتن اتفاق می‌افتد. «کریس مک‌نیل» بازیگر زن تلویزیون، نگران سلامت دخترش «رگن» است که دچار تشنج‌های شدیدی می‌شود و رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. پزشکان از درمان دخترک ناتوان شده‌اند، تا آنجا که به کریس پیشنهاد می‌کنند از یک جن‌گیر کمک بگیرد.

چرا فیلم جن گیر ترسناک است؟

این فیلم، در بین همه‌ی فیلم‌های ترسناک، فضایی بسیار وحشت‌انگیز و شیطانی‌ دارد. این فیلم، بی‌رحمانه شما را به وحشت می‌اندازد، ولی اگر وحشت فیلم را کنار بگذارید، با فیلمی هوشمندانه مواجه می‌شوید که برای درک جزئیات، توجه تمام و کمال شما را می‌طلبد و به‌قدری دقیق و هوشمندانه است که از زمان تولیدش تا کنون، ورد زبان دوستداران فیلم‌های ترسناک بوده است.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم جن گیر (The Exorcist)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم جن گیر (The Exorcist) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم جن گیر (The Exorcist) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم جن گیر (The Exorcist) در فیسبوک
ارسال فیلم جن گیر (The Exorcist) در تویتر
ارسال فیلم جن گیر (The Exorcist) در واتس آپ
ارسال فیلم جن گیر (The Exorcist) در تلگرام
خبرخوان فیلم جن گیر (The Exorcist)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0