فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is)


فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is)

فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is)، یکی از برجسته‌ترین فیلم‌هایی که درباره‌ی عشق، بخشش و دوستی ساخته شده‌اند.

در ابتدا به نظر می‌رسد با فیلمی پیش‌پاافتاده و کلیشه‌ای روبه‌رو باشیم. داستان فیلم بسیار ساده است.

فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is)

زنی باردار که معشوقش او را رها کرده، می‌خواهد به زندگی خود ادامه دهد. پیام فیلم این است: زندگی آن‌قدرها که به نظر می‌رسد وحشتناک نیست. قرار نیست هر رویدادی در زندگی سبب شود احساس شکست کنید، به جهان پشت کنید یا اجازه دهید قلب‌تان بشکند. باید به جلو حرکت کنید و ادامه دهید. بدبختی‌های گذشته را فراموش کنید، به دیگران کمک کنید و از زندگی لذت ببرید. شاید این حرف‌ها را هزار بار شنیده‌ باشید ولی واقعا کلید خوشبختی چیزی جز این نیست.

فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is)

فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is)
فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is)

معرفی و بررسی فیلم Where the Heart Is:

فیلم سینمایی Where the Heart Is به‌کارگردانی Matt Williams در سال 1379 در گونه کمدی، درام و عاشقانه تولید شده است. Where the Heart Is که اولین فیلم Matt Williams محسوب می‌شود

بازیگران فیلم Where the Heart Is

بازیگران فیلم Where the Heart Is چه کسانی هستند؟ در Where the Heart Is بازیگرانی چون ناتالی پورتمن، جیمز فرین، اشلی جاد، Stockard Channing، جون کیوسک، Dylan Bruno و Sue McCormick به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم Where the Heart Is حدود 12 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان Where the Heart Is را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم Where the Heart Is باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Matt Williams به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری Where the Heart Is توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم Where the Heart Is می‌توان به کیث دیوید، Ray Prewitt، Laura House، Mary Ashleigh Green و Kinna McInroe اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران Where the Heart Is براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 51 سال است که نشان می‌دهد بازیگران Where the Heart Is عمدتا از میانسالان هستند.

داستان فیلم Where the Heart Is

از محتوا و داستان فیلم Where the Heart Is چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه Where the Heart Is توسط Lowell Ganz و Babaloo Mandel نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان Where the Heart Is منتشر شده است، می‌خوانیم: «نووالی نیشن» (پورتمن) هفده ساله، که از دوستش «نووالی جک» (برونو) باردار است، از خانه فرار می کند و هم راه با «ویلی» از زادگاهش در تنسی به سمت ایالت پررزق و برق کالیفرنیا می رود. در راه و در یک بازار در سکویای اوکلاهما، «بیلی» جا می زند و «نووالی» را در یکی از شعبه های فروشگاه بزرگ وال مارت به حال خود رها می کند و …»

فیلم Where the Heart Is از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم Where the Heart Is عبارت است از: فیلم Anywhere But Here، فیلم Love and Other Impossible Pursuits، فیلم Free Zone، فیلم Beautiful Girls و فیلم Animal Attraction.

فیلم Where the Heart Is و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم Where the Heart Is نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم Where the Heart Is به طور متوسط فعالیت 9ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم Where the Heart Is یکی از 4 اثر شاخص ناتالی پورتمن، جیمز فرین و اشلی جاد در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

3 تن از بازیگران Where the Heart Is، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در Where the Heart Is 3 فیلم اولی بوده‌اند: Sue McCormick، Ray Prewitt و Laura House.

همچنین Matt Williams کارگردان Where the Heart Is اولین همکاری خود با بازیگرانی چون ناتالی پورتمن، جیمز فرین، اشلی جاد، Stockard Channing، جون کیوسک، Dylan Bruno، کیث دیوید، Mary Ashleigh Green و Kinna McInroe را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران Where the Heart Is نیز 63 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 12 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 63 همکاری برای اولین‌مرتبه در Where the Heart Is رخ داده است. مانند: ناتالی پورتمن و جیمز فرین، اشلی جاد و Stockard Channing، جون کیوسک و Dylan Bruno، Sue McCormick و کیث دیوید، Ray Prewitt و Laura House.

عوامل فیلم Where the Heart Is

در مجموع بیش از 15 نفر در تولید فیلم Where the Heart Is نقش داشته‌اند

 

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is) در فیسبوک
ارسال فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is) در تویتر
ارسال فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is) در واتس آپ
ارسال فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is) در تلگرام
خبرخوان فیلم جایی که قلب آن جاست (Where the Heart Is)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0