فیلم بی گناهان / The Innocents


فیلم بی گناهان / The Innocents

داستان فیلم «بی‌گناهان» محصول ۱۹۶۱، در انگلستان و اواخر قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد، «دوشیزه گیدنز» به‌عنوان معلم سرخانه برادرزاده‌های مالک یک عمارت اربابی و دور از شهر، استخدام می‌شود. این دو کودک درابتدا معصوم به نظر می‌رسند، اما گیدنز کم‌کم به وقایعی مرموز درمورد این خانه پی می‌برد و می‌فهمد که ارواح دو عاشق مرده کودکان را تسخیر کرده‌اند.

چرا ترسناک است؟

این فیلم براساس رمان کلاسیک «سخت‌تر شدن اوضاع» نوشته‌ی هنری جیمز ساخته شده است. فیلم بی‌گناهان در ساخت آثار دیگری مثل «قله‌ای به رنگ خون» به کارگردانی «گیرمو دل تورو» تأثیرگذار بوده است. بی‌گناهان با درون‌مایه‌ی ارواح و رفتارهای دوگانه‌ی غیرطبیعی و تهدیدآمیز، منبعی تأثیرگذار از المان‌های ترسناک است. بعد از تماشای فیلم، به‌درستی نمی‌فهمید که با روح سروکار داشتید یا اوهام یا حتی چیزی بین این دو.

فیلم بی گناهان / The Innocents

فیلم بی گناهان / The Innocents
فیلم بی گناهان / The Innocents

معرفی و بررسی فیلم بی گناهان:

فیلم سینمایی بی گناهان به‌کارگردانی Anne Fontaine در 3 سال پیش یعنی سال 1395 در گونه درام تولید شده است.

بازیگران فیلم بی گناهان

بازیگران فیلم بی گناهان چه کسانی هستند؟ در بی گناهان بازیگرانی چون Lou de Laâge در نقش Mathilde Beaulieu، Agata Buzek در نقش Maria، Agata Kulesza در نقش Mère Abesse، Vincent Macaigne در نقش Samuel، Joanna Kulig در نقش Irena، Anna Próchniak در نقش Zofia و Helena Sujecka در نقش Ludwika به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

در فیلم بی گناهان حدود 10 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان بی گناهان را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم بی گناهان باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Anne Fontaine به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری بی گناهان توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم بی گناهان می‌توان به Dorota Kuduk در نقش Wanda، Pascal Elso در نقش Le colonel و Thomas Coumans در نقش Gaspard اشاره کرد.

داستان فیلم بی گناهان

از محتوا و داستان فیلم بی گناهان چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه بی گناهان توسط Pascal Bonitzer نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان بی گناهان منتشر شده است، می‌خوانیم: «سال ۱۹۴۵، لهستان. یک دکتر جوان فرانسوی از طرف صلیب سرخ فرستاده می شود تا به بازماندگان اردوگاه های آلمان کمک کند. او که برای بازدید از یک صومعه رفته بود با چند راهبه ی حامله آشنا می شود که…»

فیلم بی گناهان از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم بی گناهان عبارت است از: فیلم Warsaw by Night، فیلم Frantz، فیلم Ida، فیلم Lasting و فیلم The Innocents.

فیلم بی گناهان و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم بی گناهان نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم بی گناهان به طور متوسط فعالیت 5ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم بی گناهان بهترین اثر Pascal Elso و یکی از 4 اثر شاخص Lou de Laâge، Agata Buzek، Anna Próchniak، Pascal Elso و Thomas Coumans در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

براساس امتیاز مردم فیلم بی گناهان بهترین اثر Anne Fontaine در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
فیلم بی گناهان براساس امتیاز مردم به آثار بهترین اثر Pascal Bonitzer در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.
همچنین Anne Fontaine کارگردان بی گناهان اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Lou de Laâge، Agata Buzek، Agata Kulesza، Vincent Macaigne، Joanna Kulig، Anna Próchniak، Helena Sujecka، Dorota Kuduk، Pascal Elso و Thomas Coumans را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران بی گناهان نیز 42 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 10 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 42 همکاری برای اولین‌مرتبه در بی گناهان رخ داده است. مانند: Lou de Laâge و Agata Buzek، Agata Kulesza و Vincent Macaigne، Joanna Kulig و Anna Próchniak، Helena Sujecka و Dorota Kuduk، Pascal Elso و Thomas Coumans.

عوامل فیلم بی گناهان

در مجموع بیش از 12 نفر در تولید فیلم بی گناهان نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم بی گناهان / The Innocents" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم بی گناهان / The Innocents در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم بی گناهان / The Innocents را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم بی گناهان / The Innocents در فیسبوک
ارسال فیلم بی گناهان / The Innocents در تویتر
ارسال فیلم بی گناهان / The Innocents در واتس آپ
ارسال فیلم بی گناهان / The Innocents در تلگرام
خبرخوان فیلم بی گناهان / The Innocents

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0