فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle


فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle

پسربچه‌ای که به‌تازگی مادرش را از دست داده است در تلاش برای یافتن همسری جدید برای پدرش با گوینده‌ی برنامه‌ای رادیویی تماس می‌گیرد.

مگ رایان و تام هنکس، بهترین ترکیب برای فیلم‌های رمانتیک، در این فیلم اثری به‌یادماندنی از خود به جا گذاشته‌اند.

فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle

فیلم بی‌خواب در سیاتل / Sleepless in Seattle
فیلم بی‌خواب در سیاتل / Sleepless in Seattle

معرفی و بررسی فیلم بی خوابی در سیاتل:

معرفی فیلم بی خوابی در سیاتل

فیلم سینمایی بی خوابی در سیاتل به‌کارگردانی نورا افرون در سال 1372 در گونه درام، کمدی و عاشقانه تولید شده است. بی خوابی در سیاتل توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون نمره 6.4 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم بی خوابی در سیاتل را اثری بی‌ارزش و بسیار بد ارزیابی می‌کنند.

بازیگران فیلم بی خوابی در سیاتل

بازیگران فیلم بی خوابی در سیاتل چه کسانی هستند؟ در بی خوابی در سیاتل بازیگرانی چون تام هنکس ، مگ رایان ، راس مالینگر ، ریتا ویلسون ، ویکتور گاربر ، تام ریس فارل و کاری لوول به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم بی خوابی در سیاتل حدود 13 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان بی خوابی در سیاتل را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم بی خوابی در سیاتل باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا نورا افرون به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری بی خوابی در سیاتل توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم بی خوابی در سیاتل می‌توان به بیل پولمن ، Le Clanché du Rand ، Kevin O’Morrison ، دیوید هاید پیرس ، فرانسیس کونروی و Tom Tammi اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران بی خوابی در سیاتل براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون ثبت شده، 66 سال است که نشان می‌دهد بازیگران بی خوابی در سیاتل عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان فیلم بی خوابی در سیاتل

از محتوا و داستان فیلم بی خوابی در سیاتل چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه بی خوابی در سیاتل توسط نورا افرون و جف آرچ نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان بی خوابی در سیاتل منتشر شده است، می‌خوانیم: ««سام بالدوین» (هنکس) پس از مرگ همسر جوانش با پسر هشت ساله اش «جونا» (مالینجر) تنها می ماند. او برای آغاز یک زندگی نو از شیکاگو به سیاتل می رود. از سویی «آنی رید» (رایان) یک روزنامه نگار ساکن بالتیمور، وقتی صدای «سام» را از رادیو می شنود، ندیده و نشناخته، به او علاقه مند می شود و به سیاتل می رود…»

فیلم بی خوابی در سیاتل و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم بی خوابی در سیاتل نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم بی خوابی در سیاتل به طور متوسط فعالیت 6ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم بی خوابی در سیاتل بهترین اثر راس مالینگر، کاری لوول، Kevin O’Morrison و دیوید هاید پیرس و یکی از 4 اثر شاخص تام ریس فارل در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

براساس امتیاز مردم فیلم بی خوابی در سیاتل بهترین اثر نورا افرون در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
فیلم بی خوابی در سیاتل براساس امتیاز مردم به آثار بهترین اثر نورا افرون در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.

2 تن از بازیگران بی خوابی در سیاتل، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در بی خوابی در سیاتل 2 فیلم اولی بوده‌اند: Le Clanché du Rand و Tom Tammi.

همچنین نورا افرون کارگردان بی خوابی در سیاتل اولین همکاری خود با بازیگرانی چون راس مالینگر، ویکتور گاربر، تام ریس فارل، کاری لوول، Kevin O’Morrison، دیوید هاید پیرس و فرانسیس کونروی را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران بی خوابی در سیاتل نیز 74 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 13 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 74 همکاری برای اولین‌مرتبه در بی خوابی در سیاتل رخ داده است. مانند: تام هنکس و راس مالینگر، مگ رایان و ریتا ویلسون، ویکتور گاربر و تام ریس فارل، کاری لوول و بیل پولمن، Le Clanché du Rand و Kevin O’Morrison.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم بی خوابی در سیاتل فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم بی خوابی در سیاتل، 2 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان نورا افرون و Kevin O’Morrison.

عوامل فیلم بی خوابی در سیاتل

در مجموع بیش از 15 نفر در تولید فیلم بی خوابی در سیاتل نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle در فیسبوک
ارسال فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle در تویتر
ارسال فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle در واتس آپ
ارسال فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle در تلگرام
خبرخوان فیلم بی‌خوابی در سیاتل / Sleepless in Seattle

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0