فیلم برو بیرون / Get Out


فیلم برو بیرون / Get Out

عکاسی بیست‌وچند ساله به نام «کریس» به‌سمت دهکده‌ای در حوالی نیویورک می‌رود تا برای اولین بار با خانواده‌ی نامزدش ملاقات کند. او کمی استرس دارد، چون نگران است که خانواده‌ی سفیدپوست نامزدش، با سیاه‌پوست بودن او مشکل داشته باشند. به نظر می‌رسد که این دیدار، یک مهمانی دوستانه و معمولی باشد ولی ماجرا چیز دیگری است. چه چیزی در این روستای دورافتاده در انتظار کریس است؟

فیلم برو بیرون / Get Out

فیلم برو بیرون / Get Out
فیلم برو بیرون / Get Out

«برو بیرون» هم از آن سبک فیلم‌های ترسناکی است که در صورت علاقه‌مندی به ژانر وحشت باید حتما آن را تماشا کنید. «برو بیرون» یکی از بهترین‌ فیلم های ۲۰۱۷ است. شاید روی کاغذ، موضوع دیدار کریس، جوانی سیاهپوست به همراهی دوستش رُز با والدین رز در روستایی دورافتاده کمی کلیشه‌ای و تکراری به نظر برسد اما وقتی فیلم را ببینید متوجه خواهید شد که فیلم با کلیشه‌های رایج فرسنگ‌ها فاصله دارد. نوع اجرای فیلم‌نامه در برو بیرون به شدت پیچیده و جذاب است. کارگردان یعنی «جوردن پیل»، در خلق کابوسی تمام عیار روی پرده سینما چیزی کم نگذاشته است.

چرا ترسناک است؟

این فیلم، با استقبال خوبی از طرف بینندگان مواجه شده است. با شوخی‌های گاه‌وبی‌گاه و لایه‌هایی از وحشتی بی‌پرده، به‌معنای واقعی کلمه، یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان است. کارگردان فیلم یعنی «جردن پیل»، توجه شما را به حقایق ترسناک و واقعی پنهان در اعماق جامعه‌ی امروزی آمریکا جلب می‌کند. آشکارسازی بزرگ او در این فیلم، بسیار ترسناک‌تر از صحنه‌های ناگهانی دلهره‌آور رایج در فیلم‌های ترسناک است.

برو بیرون (انگلیسی: Get Out‎) یک فیلم آمریکایی در سبک ترسناک و روانشناسانه به نویسندگی و کارگردانی جوردن پیل است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

بازیگران فیلم برو بیرون / Get Out

از بازیگران آن می‌توان به دنیل کالویا، کاترین کینر، الیسون ویلیامز، برادلی وایتفورد و کلب لندری جونز اشاره کرد. اولین نمایش فیلم در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ و در جشنواره فیلم ساندنس بود و بعد از آن در ۲۴ فوریه توسط یونیورسال در ایالات‌متحده منتشر شد.

برو بیرون پدیده اکران بهار سال ۲۰۱۷ لقب گرفته‌است و به عنوان یکی از تحسین شده‌ترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما شناخته می‌شود. فیلم با استقبال خیره‌کننده منتقدین و تماشاگران همراه بوده‌است و توانسته تحسین منتقدان را به خاطر فضاسازی، کارگردانی، نویسندگی و بازیگری دریافت کند.

فیلم در وبسایت راتن تومیتوز بر پایه ۲۱۸ نقد امتیاز باورنکردنی ۹۹/۱۰۰ را دارد و در متاکریتیک نیز بر اساس ۴۸ رای امتیاز ۸۴/۱۰۰ را دریافت کرده‌است.

همچنین امتیاز این فیلم در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها ۷٫۷/۱۰ است. برو بیرون با بودجه‌ای ۴٬۵ میلیون دلاری ساخته شد اما در گیشه به فروشی ۲۵۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد که موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

جدا از تحسین منتقدین و تماشاگران، برو بیرون نامزد و برنده جوایز متعددی از جشنواره‌ها و مراسم مختلفِ سینمایی شده‌است. در نودمین دوره جوایز اسکار، فیلم در چهار رشته از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه اسکار بود که در نهایت موفق شد تنها جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را برای جوردن پیل به خود اختصاص دهد.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم برو بیرون / Get Out" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم برو بیرون / Get Out در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم برو بیرون / Get Out را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم برو بیرون / Get Out در فیسبوک
ارسال فیلم برو بیرون / Get Out در تویتر
ارسال فیلم برو بیرون / Get Out در واتس آپ
ارسال فیلم برو بیرون / Get Out در تلگرام
خبرخوان فیلم برو بیرون / Get Out

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0