فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie


فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie

رزی و الکس از پنج‌سالگی بهترین دوستان هم بوده‌اند پس احتمالا نمی‌توانند زوج مناسبی برای یکدیگر باشند؛ یا شاید هم برعکس! وقتی پای عشق، زندگی و تصمیم درست در میان باشد، این دو بدترین دشمن هم هستند!

سم کلَفین مرد ایده‌آل هر دختری است! اینجا خبری از اشک نیست؛ با یک کمدی-رمانتیک طرف هستید.

فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie

فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie
فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie

با عشق، رزی (به انگلیسی: Love, Rosie) یک فیلم رمانتیک درام بریتانیایی-آلمانی به کارگردانی کریستین دیتر و نویسندگی جولیت توحیدی است که بر پایه رمان «Where Rainbows End»، به قلم نویسندهٔ ایرلندی سیسیلیا اهرن ساخته شده‌است. از بازیگران آن می‌توان به لی‌لی کالینز، سم کلفلین، تامسین اجرتون، سوکی واترهاوس، جیمی وینستون و لی‌لی لیت اشاره کرد.

رمان با عشق رزی، سال ۹۷ توسط انتشارات آذرباد ترجمه شد. کتاب تماماً (به جز سرانجامش)، نامه‌ها ایمیل‌ها و پیام‌های فوری رزی به شخصیت‌های مختلف یا شخصیت‌های مختلف به رزیه. با اینکه کل کتاب تنها نامه و ایمیله اما کل زندگی رزی از هفت تا پنجاه سالگی رو دربر میگیره و شما با خواندن خط به خط کتاب می‌توانین با احساسات و روحیات لطیف و زیبای رزی آشنا بشین. رمان جذابیه، قطعاً عاشقانست اما در لوای این داستان عاشقانه کلی جملات زیبا و روانشناختی تو نامه‌های رزی و الکس هست که ارزش بیشتری به این اثر میده. لازم است ذکر شود که تفاوت‌های بسیاری بین فیلم و رمان وجود دارد برای مثال، الکس و رزی تا ۵۰ سالگی بهم نمی‌رسند و کیتی، دختر رزی، مسبب رسیدن این دو به یکدیگر می‌شود.

داستان فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie

رزی دان (لی‌لی کالینز) و الکس استوارت (سم کلفلین) بهترین دوستان یکدیگر هستند و با یکدیگر بزرگ شده‌اند و قرار است هردو با هم به دانشگاه بروند ولی بارداری غیرمنتظرهٔ رزی تمام آیندهٔ او را عوض می‌کند. او ابتدا تصمیم می‌گیرد که پس از زایمان، نوزاد را به کسانی که نیاز دارند بدهد. رزی نمی‌تواند موضوع بارداری اش را به الکس بگوید و الکس بورسیهٔ دانشگاه هاروارد را می‌گیرد و به بوستون می‌رود، درحالی که رزی پس از تولد دخترش (کیتی) تصمیم می‌گیرد او را نگه دارد و بزرگ کند. مدتی بعد به‌طور اتفاقی الکس از موضوع باخبر می‌شود و پیش رزی برمیگردد. اکنون چندین سال گذشته؛ ولی آیا دوستی آنها بعد از این همه سال و مایل‌ها فاصله پایدار خواهد بود؟ آیا آنها حاضر می‌شوند بر سر عشق واقعی قمار کنن؟!

قسمتی از متن فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie:

“دوستی با تو، رنگ با شکوهی به زندگی من بخشید، که در تاریک‌ترین لحظات هم با من بود

و من خوش شانس‌ترین آدم هستم که این هدیه رو ازت گرفتم،

امیدوارم از دستش نداده باشم شاید دادم!

چون بعضی وقت‌ها آدم نمیفهمه که بهترین اتفاق زندگیش درست جلو روش نشسته.

حتی اونش هم خوبه واقعأ هست!

چون معتقدم که مهم نیست کجا هستی یا چیکار می‌کنی یا با کی هستی

من همیشه صادقانه و به درستی و کاملأ عاشقت میمونم

مثل عشق خواهر به برادر

و عشق دوست به دوست. “

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie در فیسبوک
ارسال فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie در تویتر
ارسال فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie در واتس آپ
ارسال فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie در تلگرام
خبرخوان فیلم با عشق، رزی / Love, Rosie

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0