فیلم استپ آپ (Step Up)


فیلم استپ آپ (Step Up)

تایلِر (Tyler) با جماعتی ناباب دمخور می‌شود و هنگام خرابکاری در یک مدرسه‌ی هنرهای نمایشی دستگیر می‌شود. حکم تنبیه تایلِر، کار اجباری در همان جایی است که حین ارتکاب جرم دستگیر شده. در ادامه‌ی ماجرا، تایلِر احترام خاصی نسبت به هنر پیدا می‌کند. از این‌رو تصمیم می‌گیرد که هنرآموز همان مدرسه شود، اما قبل از هر چیزی باید لیاقتش را ثابت کند.

«اِستِپ آپ» (محصول سال ۲۰۰۶) به ما می‌آموزد که نباید خودمان را لزوما برحسب شرایط‌مان تعریف کنیم. اینکه در خانواده‌‌ای مرفه و محله‌های بالای شهر زندگی نمی‌کنید، دلیل کنار گذاشتن آرزوهایتان نیست، بلکه به خودتان یادآور شوید که اهداف‌تان هنوز هم مجال تحقق دارند.

فیلم استپ آپ (Step Up)

فیلم استپ آپ (Step Up)
فیلم استپ آپ (Step Up)

خلاصه ای از فیلم استپ آپ (Step Up)

تایلر گیچ (چنینگ تیتوم) رقاص حرفه‌ای خیابانی است. او شبی به همراه دوستانش باعث خرابی سالن نمایش مدرسه هنر مریلند می‌شود. پس از بازداشت توسط پلیس، به ۲۰۰ ساعت کار خدماتی در همان مدرسه محکوم می‌شود. او در آنجا با نورا (جینا دوان) دختر رقصنده ای که در حال تمرین برای مسابقات است آشنا می‌شود و…

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم استپ آپ (Step Up)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم استپ آپ (Step Up) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم استپ آپ (Step Up) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم استپ آپ (Step Up) در فیسبوک
ارسال فیلم استپ آپ (Step Up) در تویتر
ارسال فیلم استپ آپ (Step Up) در واتس آپ
ارسال فیلم استپ آپ (Step Up) در تلگرام
خبرخوان فیلم استپ آپ (Step Up)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0