فواید اعزام بیماران به خارج از کشور و درمان درخارج


فواید اعزام بیماران به خارج از کشور و درمان درخارج

فواید اعزام بیماران به خارج از کشور برای ادامه روند درمانی آنان، موضوعی است که شاید برایتان جالب باشد بدانید برای اعزام بسیاری از بیمارانی که مبتلا به بیماری های نادر هستند باید حتما در کشور مقصد روش درمانی ثبت شده ای وجود داشته باشد تا کمیسیون عالی پزشکی کشور مبدا بتواند مجوز اعزام بیمار را صادر نماید!

درمان در خارج

در حال حاضر کشور ما ایران از نظر پزشکی تعامل بیشتری با سایر کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی همچون آلمان دارد و باید گفت در حال حاضر ما صاحب متخصان و فوق دکترای متعددی در مجهز ترین بیمارستان های آلمان هستیم و می توانیم در سال با استفاده از رانت آنان، تعداد زیادی از بیماران خود را برای درمان راهی کشور آلمان کنیم؛ اما این کار لازم نیست.

ایران در یک دهه گذشته به حدی در زمینه پزشکی و ایجاد و استفاده مستمر از آن ها برای تسریع در روند درمان بیماران داخلی و حتی خارجی پیشرفت کرده است که ما سالانه میزبان بسیاری از بیماران کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی می باشیم. افتخاری که جامعه پزشکی کشورمان ایران آن را کسب کرده است در حقیقت سبب افزایش اعتبار کشورمان در حوزه های درمانی و بهداشتی و البته سبب ایجاد فاصله ای زیاد میان ما و سایر کشورهای حاشیه ای خلیج تا ابد فارس گردیده است.

شرایط فعلی پزشکی کشورمان:

با اینکه بسیاری از پزشکان معتقد هستند که در حال حاضر بالاترین سطح پزشکی در کشور موجود است و هیچ نیازی به اعزام بیمار به خارج از کشور ان هم در این شرایط گران شدن ارز نیست، اما برخی از بیماران اصرار زیادی بر این دارند که ممکن است راه درمانی مناسب تری در سایر کشورهای جهان به غیر از ایران برای آن ها وجود داشته باشد. (لازم به ذکر است اعزام بیمار به خارج تنها برای جلوگیری و یا به تعویق انداختن زمان فون وی نیست!) بیماری های مختلفی در جهان امروز وجود دارد و شیوع پیدا کرده اند که گاه لازم است برای پیدا کردن راه درمان آنان سری به سایر کشورهای نامدار جهانی در عرصه های پزشکی و درمانی زد تا بتوان با وام گیری از دانش متخصصان آن ها، این دسته از بیماری ها را درمان کرد؛

فواید اعزام بیماران به خارج از کشور:

پیدا کردن روحیه ای مضاعف: در موارد زیادی ما شاهد این بوده ایم که بیماران توانسته اند با یک روحیه قوی از پس بیماری های خطرناکی همچون سرطان بر بیایند و در صحت و سلامت کامل جسمی و روحی به آغوش گرم خانواده بر گردند. عده ای از بیماران متاسفانه به دلیل عدم اطمینان به انجام روش های درمانی از سوی دکترهای داخلی ترجیح می دهند به هر نحوی که شده است خود را به کشورهایی نظیر آلمان اعزام کنند تا با روحیه بالاتر، روند بهبودی را در پیش بگیرند.

تسریع در روند درمانی: در اینکه رفتارهای غیراخلاقی و غیر انسانی برزن در برخی مراکز پزشکی و درمانی کشورمان صورت می گیرد هیچ شکی نیست و به هیچ عنوان نمی توان از آن دفاع کرد. مثلا گاهی دیده شده است تا هزینه درمان یک بیمار تصادفی از سوی همراهان وی پرداخت نشده است، تیم پزشکی عملا هیچ کار خاصی برای وی نکرده است و مشکل نه چندان حاد او با گذشت زمان و ایجاد تغییرات داخلی در بدنش به یک مشکل حاد بدل گشته است. که قطعا این مشکل در بیمارستان های درجه یک اروپایی به ندرت دیده می شود و بیماران می توانند با سرعت بیشتری مراحل درمانی خود را طی کنند.

برخورداری از روش های مختلف درمانی: هنوز هم که هنوز است روش های درمانی متعددی در کشور ما بنا به دلایل گوناگون مورد استفاده قرار نمی گیرند و به بیمار توصیه اکید می شود تا بجای انتخاب یک روش درمانی ریسک پذیر که ممکن است عواقبی برای وی در آینده به همراه داشته باشد از یک روش معمولی که اصلا ریسک ندارد ولی در دراز مدت جواب می دهد استفاده کنند؛ در حالیکه در کشورهای خارجه معمولا روش هایی برای بیماران اعزامی به کار گرفته می شود که در کوتاه ترین زمان ممکنه برای آنان جواب دهد.

کلام آخر:

مخاطبان عزیز توجه داشته باشید گاهی اعزام بیماران به خارج از کشور نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه برای بیمار و اطرافیانش هم زیان آور است چه از نظر مالی و چه از نظر غیر مالی؛ ما دعا می کنیم هیچ بیماری به حدی دچار عارضه و مریضی نشده باشد که تنها راه درمانش اعزام به خارج از کشور باشد اما توصیه می کنیم در صورت ایجاد شرایط اینچنینی حتما با تعدادی متخصص ایرانی برای انتقال بیمار خود مشورت کنید و نظر نهایی را از آنان جویا شوید.

چگونه برای درمان در خارج از کشور اقدام کنیم؟

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای درمان در خارج از کشور با شماره زیر تماس بگیرید:

09123833830

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فواید اعزام بیماران به خارج از کشور و درمان درخارج" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فواید اعزام بیماران به خارج از کشور و درمان درخارج در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فواید اعزام بیماران به خارج از کشور و درمان درخارج را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فواید اعزام بیماران به خارج از کشور و درمان درخارج در فیسبوک
ارسال فواید اعزام بیماران به خارج از کشور و درمان درخارج در تویتر
ارسال فواید اعزام بیماران به خارج از کشور و درمان درخارج در واتس آپ
ارسال فواید اعزام بیماران به خارج از کشور و درمان درخارج در تلگرام
خبرخوان فواید اعزام بیماران به خارج از کشور و درمان درخارج

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0