فال رنگ بر اساس روز تولد


فال رنگ بر اساس روز تولد

یه فال جالب! کمتر آدمی به فال و طالع بینی اعتقاد راسخ داره، اما خوندن این جور فال‌ها خالی از لطف نیست، ضمن اینکه همیشه یه مواردی هست که یه جور فال یا طالع بینی گوشزد می‌کنه و با واقعیت هم سازگاره. مگه نه؟

رنگ خودتون رو با توجه به تاریخ تولدتون پیدا کنید و بعد توضیح مربوط به اون رنگ رو بخونید
فال رنگ این‌که رنگ‌ها شخصیت انسان‌ها را برملا کنند چقدر برای‌تان جذاب است؟ دانشمندان بر این عقیده هستند که روحیات انسان‌ها را تا حد زیادی می‌توان در رنگ‌ها جستجو کرد فال رنگ یا شخصیت البته ناگفته نماند که تمامیِ این موارد بر اساس تجربه بدست آمده است و ممکن است درصد خطایی هم داشته باشد. همین الان که در حال خواندن این متن هستید، فکر کنید ببینید که به چه رنگی بیشتر از همه علاقمند هستید!
ما در ادامه می‌خواهیم روحیات شما را با استفاده از رنگ‌ها حدس بزنیم اگر به فال حافظ اعتقاد دارید حتما از بخش فال و طالع بینی سایت محشر، دیدن فرمایید

در صورتی که تاریخ تولد شما در :

اول فروردین ماه باشد سیاه هستید.
بین دوم فروردین تا 11 فروردین باشد ارغوانی هستید
بین 12 تا 21 فروردین باشد. شما سرمه ای است
بین 22 فروردین تا 31 فروردین باشد نقره ای هستید.
بین یکم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشد سفید هستید.
بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت باشد شما آبی هستید.
بین 25 اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائی رنگ هستید.
بین 4 خرداد تا 13 خرداد باشد شما شیری رنگ هستید.
بین 14 خرداد تا 23 خرداد ماه باشد شما خاکستری هستید.
بین 24 خرداد تا دوم تیر ماه باشد شما رنگ خرمایی هستید.
سوم تیر ماه باشد رنگ شما خاکستری است.
بین 4 تیر ماه تا 13 تیر ماه باشد شما قرمز هستید.
بین 14 تیر ماه تا 23 تیر ماه باشد شما نارنجی هستید.
بین 24 تیر ماه تا سوم مرداد ماه باشد شما زرد هستید.
بین 4 مرداد ماه تا 13 مرداد باشد شما صورتی هستید.
بین 14 مرداد تا 22 مرداد باشد شما آبی هستید.
بین 23 مرداد تا یکم شهریور باشد شما سبز هستید.
بین 2 شهریور تا 11 شهریور باشد شما قهوه ای هستید.
بین 12 شهریور تا 21 شهریور باشد شما کبود رنگ هستید.
بین 22 شهریور تا 31 شهریور باشد شما لیمویی هستید.
متولدین یکم مهر ماه زیتونی هستند.
بین 2 مهر تا 11 مهر ماه ارغوانی هستید.
بین 12 مهر تا 21 مهر ماه باشد شما سرمه ای هستید.
بین 22 مهر ماه تا یکم آبان ماه شما نقره ای هستید.
بین 2 آبان تا 20 آبان ماه باشد شما سفید هستید.
بین 21 آبانماه تا 30 آبانماه باشد رنگ شما طلائی است.
بین یکم آذر ماه تا 10 آذر ماه باشد شما شیری رنگ هستید.
بین 11 آذر ماه تا 20 آذر ماه باشد شما خاکستری هستید.
بین 21 آذر تا 30 آذر باشد شما رنگ خرمایی هستید.
متولدین اول دیماه نیلی رنگ هستند.
بین دوم دی ماه تا 11 دی ماه باشد رنگ شما قرمز است.
بین 12 دی تا 21 دی ماه شما نارنجی هستید.
بین 22 دی ماه تا 4 بهمن ماه باشد شما زرد هستید.
بین 5 بهمن تا 14 بهمن ماه باشد شما صورتی هستید.
بین 15 بهمن تا 19 بهمن ماه باشد شما آبی هستید.
بین 20 بهمن تا 29 بهمن ماه باشد شما سبز هستید .
بین 30 بهمن تا 9 اسفند ماه باشد شما قهوه ای هستید.
بین 10 اسفند تا 20 اسفند باشد شما کبود رنگ هستید.
بین 21 اسفند تا 29 اسفند باشد لیمویی هستید.

اگه به فال و طالع بینی علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم »بخش فال و طالع بینی سایت محشر دات کام« رو دنبال کنید

فال رنگ واقعی روزانه و گرفتن فال رنگ ها و شخصیت شناسی رنگ ها

قرمز
با نمک و دوست داشتنی، مشکل پسند اما همیشه عاشق……. اینطور بنظر می رسد که مورد محبت نیز باشید. با روحیه و بشاش اما در همان زمان می توانید بد اخلاق هم شوید . قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد کنید و این همان عشقی است که می تواند در راهی که در پیش دارید همراهتان باشد. آدمهایی را که راحت صحبت می کنند دوست دارید این آدمها باعث می شوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید
پر واضح است که این رنگ، رنگ تندی به شمار می‌رود. همه‌ی ما رنگ عشق را به قرمز اختصاص می دهیم. افراد علاقمند به این رنگ افرادی فعال در زندگی هستند. اندکی هم عجله در کارشان دیده می شود. شکست های عشقی در این‌گونه افراد بیشتر از بقیه دیده می شود. معمولا قضاوت های ناگهانی دارند که نتیجه اش از بین رفتن دوستی‌ها می شود. در عشق کاملا فداکارند. آدم‌های خوش قلبی هستند. بیش از اندازه خودشان را می‌پرستند.


شیری رنگ
اهل رقابت و بازی دوست. دوست ندارد ببازد. ولی همیشه بشاش است. شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت خود را بیرون بگذرانید، با دقت عشقتان را انتخاب می کنید و بسادگی عاشق نمی شوید اما وقتی او را یافتید تا مدتهای طولانی دوستش خواهید داشت.


نیلی
شما بیشتر متوجه نگاهتان هستید و استانداردهای بالایی در انتخاب عشق دارید. هر راه حلی را با دقت و تفکر انتخاب می کنید و بسیار بندرت مرتکب اشتباه احمقانه می شوید دوست دارید رهبر باشید و به راحتی می توانید دوستان جدید پیدا کنید.


خاکستری
جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساستان را پنهان نمی کنید و هر آنچه را که درونتان است آشکار می سازید. اما ضمنا می توانید خودخواه هم باشید. می خواهید مورد توجه باشید و نمی خواهید بطور نا برابر با شما برخورد شود. می توانید روز مردم را روشن کنید. شما میدانید در زمان مناسب چه بگویید و خوش اخلاق هستید.
گفته می‌شود که این رنگ متعلق به آدم‌های عاقل است. افرادی که به این رنگ علاقه دارند خیلی به خوشی‌های دنیا دل نمی‌بندند. ازدواج با این‌گونه افراد بسیار راحت است. افراد هوسبازی هم نیستند. صداقت در دوستی در آنها موج می زند. توجه داشته باشید که اگر این دسته از افراد را دوست دارید پس احتمال زیاد به رنگ پرتقالی علاقمندید.


سبز
خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید. در واقع آدم خجالتی ای نیستی اما گاهی اوقات با کلماتت به عواطف مردم آسیب می رسانید. دوست دارید تا مورد توجه و علاقه کسی باشید که دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد مورد نظرت می مانید.
مگر کسی هست که رنگ سبز را نشانه ای از طبیعت و سرسبزی نداند؟ زندگی و معاشرت با افرادی که رنگ سبز را دوست دارند بسیار آسان است. این افراد بسیار رک‌گو هستند. این‌که چه فکری درباره آنها می‌شود یکی از دغدغه هایشان است. شاید یکی از بدی‌هایشان خوش‌گذرانی‌های آنها باشد.


طلائی
شما میدانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است. آدم بشاشی هستید و زیاد بیرون می روید. بسیار سخت می توانی فرد مورد نظرت را پیدا کنی اما وقتی او را یافتی تا سالیان متمادی دوباره عاشق نمی شوی.


صورتی
شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست دارید به سایرین کمک کنید. اما بسادگی قانع نمی شوی. دارای افکاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز مانند آنچه در قصه هاست هستید.
شاید اگر به شما گفته شود که این رنگ، رنگ کمرنگ شده‌ی قرمز است، قبول نداشته باشید. اما حداقل در شخصیت و احساسات به همین منوال است اما با درصد پایین‌تر. یعنی برای اینکه بدانید که این‌سری از افراد چه خصوصیاتی دارند، بهتر از بروید خصوصیات رنگ قرمز را بخوانید. کسانی که به این رنگ علاقه دارند آدم‌هایی باگذشتی هستند. خیلی سریع وارد عشق نمی‌شوند. درک دیگران برای‌شان راحت‌تر است. این‌گونه افراد بسیار نزد مردم محبوب هستند.


زرد
شما شیرین و بیگناهید ، مورد اعتماد بسیاری از مردم ، و دارای رهبریتی قوی در ارتباطاتتان هستید. شما خوب تصمیم می گیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب می گیرید. همواره در افکار داشتن روابط عاشقانه بسر می برید.


خرمایی
باهوشید و میدانید چه چیزی درست است. می خواهید همه چیز را مطابق میل خود کنید که گاهی می تواند بدلیل عدم توجه به نظر دیگران مشکل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور هستید. وقتی فرد مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار است فرد بهتری پیدا کنید.


نارنجی
در مقابل اعمالتان مسئولیت پذیر هستید، می دانید چگونه با مردم رفتار کنید. همواره اهدافی برای دستیابی به آنها دارید و حقیقتا برای رسیدن به آنها تلاش می کنید ، فردی آماده رقابت هستید. دوستانتان برایت بسیار مهم هستند و قدر آنچه را که دارید میدانید، گاهی اوقات واکنشتان زیادی شدید است و علت آن نیز احساساتی بودنتان است.
درست مانند افرادی که رنگ خاکستری را دوست دارند، به هیچ وجه آدم‌های هوسبازی نیستند. این گونه افراد، کاملا اجتماعی هستند و در برخورد با آدم‌ها بسیار خوشرو هستند. شاید تنها عیبی که دارند این باشد که خیلی سخت بشود در آنها نفوذ کرد.


ارغوانی
اسرار آمیز هستید، به هیچ وجه خودخواه نیستید ، زود و آسان نظرتان جلب می شود. روزتان با توجه به خلقتان می تواند غمگین یا خوش باشد. بین دوستان محبوب هستید اما می توانید دست به عمل احمقانه ای نیز بزنید ، بسادگی امور را فراموش می کنید. بدنبال شخصی هستید که قابل اعتماد باشد.
این رنگ مخصوص افراد مغرور است. معمولاً گفته می‌شود کسانی که این رنگ را دوست دارند عارف هستند. این دسته از آدم ها جذب زیبایی و ظرفت ها در امور می‌شوند. هیچ کسی نیست که با معاشرت با این‌گونه افراد زده شوند.


لیمویی
آرام هستید، اما بسادگی عصبانی می شوید. به آسانی حسادت می ورزید و در مورد چیزهای کوچک اعتراض می کنید، نمی توانید به یک کار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید که اعتماد و علاقه همه را جلب می کند


نقره ای
خیال پرداز و بامزه اید ، دوست دارید چیز های جدید را بیازمایید. علاقه دارید خود سازی کنید و بسادگی می آموزید، براحتی می توان با شما صحبت کرد و شما نصایح خوبی می دهید. وقتی موضوع دوستی است متوجه می شوید نمی توان به کسی اعتماد کرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا پایان عمر به آنها اعتماد می کنید


سیاه
شما یک مبارز هستید و دارای انگیزه اید. اما تغییر در زندگی را نمی پسندید. زمانی که تصمیمی گرفتید، روی تصمیمتان تا مدتها پای می فشارید. زندگی عشقی شما نیز توام با مبارزه است و مثل همه نیست


زیتونی
شما روشن قلب و آدم گرمی هستید. همراه خوبی برای فامیل و دوستانید. خشونت را نمی پسندید و میدانید چه چیزی درست است. شما مهربان و بشاش هستید اما بسادگی به مردم حسادت نورزید


قهوه ای
فعال و ورزشکارید ، برای دیگران مشکل است که به شما نزدیک شوند. زمانی که متوجه می شوید نمی توانید به چیزی که می خواهید دست یابید ،‌ بسادگی تسلیم شده آنرا رها می کنید.
رنگ قهوه ای در باور عامه و به لطف شبکه های اجتماعی به رنگ بدی شده است. اما اگر بدانید این رنگ، رنگ اعتماد است دیگر هیچگاه شوخی‌های بی‌جا با آن نخواهید کرد. اگر شاعر هستید شاید به این رنگ علاقه دارید. شاید هم فیلسوف باشید. افراد قهوه ای دوست خیلی کم پیش می‌آید که تصمیم گرفته شده خود را تغییر دهند. از لحاظ عشق و عاشقی هم کمتر بدبین می‌شوند.


آبی
اتکا به نفس کمی دارید و خیلی ایرادی هستید. هنرمند هستید و دوست دارید عاشق شوید ، اما می گذارید عشقتان از دستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان می گیرید نه از قلبتان
افرادی که به این رنگ دلبسته هستند کاملا می توانند خودشان را در برابر هیجانات کنترل کنند. آبی دوست ها افرادی آرام هستند به همین خاطر است که دیگران مجاب می‌شوند تا به آنها احترام بگذارند. تنهایی را به شدت دوست دارند. یکی از بدی‌های این‌گونه افراد این است که از برتری دیگران نسبت به خودشان ناراحت می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های خوب آبی پسندان، انجام اکثر کارهای‌شان از روی نظم است.


سرمه ای
شما جذابید و عاشق زندگی خود هستید ، نسبت به همه چیز دارای احساسی قوی هستید و خیلی زود گیج می شوید زمانی که از دست شخص یا اشخاصی عصبانی می شوید برایتان مشکل است آنها را ببخشید


سفید
شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید زود حسادت می ورزید  نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه  این حالت شما را دوست دارند


کبود
احساسات شما بسادگی و ناگهانی تغییر می کند اغلب تنها هستید ، مسافرت را دوست دارید. انسان صادقی هستید درست مانند افرادی که رنگ خاکستری را دوست دارند، به هیچ وجه آدم‌های هوسبازی نیستند. این گونه افراد، کاملا اجتماعی هستند و در برخورد با آدم‌ها بسیار خوشرو هستند ولی حرف مردم را زود باور می کنید. یافتن عشق برای شما سخت است و گمگشته عشق هستید

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فال رنگ بر اساس روز تولد" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فال رنگ بر اساس روز تولد در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فال رنگ بر اساس روز تولد را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فال رنگ بر اساس روز تولد در فیسبوک
ارسال فال رنگ بر اساس روز تولد در تویتر
ارسال فال رنگ بر اساس روز تولد در واتس آپ
ارسال فال رنگ بر اساس روز تولد در تلگرام
خبرخوان فال رنگ بر اساس روز تولد

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0