شخصیت شناسی اس ام اس افراد از مدل پیامک زدنشان


شخصیت شناسی اس ام اس افراد از مدل پیامک زدنشان

شاید براتون جالب باشه طبق بررسی های روانشناسان هر پیامی که به صورت متنی از طرف اشخاص ارسال میشود گویای شخصیت آنهاست، در این مطلب به شما شخصیت شناسی  اس ام اس از روی پیامک، شخصیت شناسی در چت و خلاصه شخصیت شناسی از روی متنی که از اشخاص میگیرید را به شما آموزش میدهیم!

شخصیت شناسی افراد از مدل پیامک زدنشان

از طریق پیامک هر فرد می توان پی به شخصیت او برد چرا که اس ام اس های هر فردی بستگی به شخصیت او دارد و در حقیقت پیامی را که برای ارسال انتخاب می کند ناشی از شخصیت او می باشد . راههای مختلفی برای تشخیص شخصیت افراد وجود دارد که توجه کردن به پیامک ها یکی از آنها است.

به طور کلی نشانه هایی در پیامک ها است که به ما برای شناخت شخصیت افراد کمک می کند . البته این موضوع در مورد همه افراد صدق نمی کند و نمی توان با استناد به این روش به طور دقیق در مورد دیگران ، قضاوت نمود.

شخصیت شناسی چت

شناخت شخصیت افراد بر اساس محتوا ، لحن گفتاری و شکل جملات در پیامک ها بردداشت می شود و می توان آنها را در تیپ های شخصیتی متفاوتی قرار داد. البته اگر هر پیامکی شبیه موارد مذکور باشد نمی توان گفت که فرد حتما در آن تیپ قرار دارد ، در این شرایط ، شناخت مناسب از فرد مقابل تعیین کننده تر است.

شخصیت شناسی اس ام اس

برای پی بردن به شخصیت افراد راههای مختلفی وجود دارد که یکی از آنها توجه به متن پیامک هاست. از روی متن اس ام اس افراد می توانید شخصیت افراد را تشخیص دهید.

شناخت شخصیت افراد بر اساس محتوا ، لحن گفتاری و شکل جملات در پیامک ها بردداشت می شود و می توان آنها را در تیپ های شخصیتی متفاوتی قرار داد. البته اگر هر پیامکی شبیه موارد مذکور باشد نمی توان گفت که فرد حتما در آن تیپ قرار دارد ، در این شرایط ، شناخت مناسب از فرد مقابل تعیین کننده تر است.

تفاوت پیامک زنان و مردان با یکدیگر

بارها در مطالب خانواده پلاس نمناک گفته ایم که همیشه تاثیر جنسیت در کاربرد زبان یکی از موضوعات جذاب و مورد بحث برای زبانن شناسان است . مطالعات زبان شناسی نشان می دهد از این نظر در میان زنان و مردان ، تفاوت های معناداری دیده می شود.

شخصیت شناسی پیام

همچنین یافته های جالبی در زمینه کاربرد پیامک ها نیز وجود دارد . مثلا می توان اشاره کرد اگر چه مردها زودتر از زنان دسترسی به تلفن همراه داشته اند اما فرهنگ محتوایی پیامک ، بسیار وامدار کاربران زنان در این زمینه است ؛ تا اندازه ای که در بیشتر جوامع ، از پیامک به عنوان ابزار ارتباطی زنانه یاد می شود.

فرم پیام های مردان و زنان

از نظر فرم پیامک ها ، میتوان گفت که پیام های مردان معمولا کوتاهتر از پیامهای زنان است و هم اینکه زنها بیشتر از مردها به درج علائم سجاوندی مانند نقطه و ویرگول دقت می کنند ، همچنین سلام و خداحافظ و کلماتی این چنین در پیامها زنان بیشتر دیده می شود.

از نظر محتوایی نیز پیامهای مردان با زنان متفاوت است . مردان اغلب در مورد مضوعات غیرشخصی و ملموس پیام می فرستند اما محتوای پیام زنان بیشتر احساسی و اجتماعی است.

به جز این موارد خانمها خود را موظف می دانند که پاسخ پیام را هر چه سریعتر ارسال کنند اما برخی از مردان ، الزامی در این رابطه احساس نمی کنند.

شخصیت شناسی افراد از روی اس ام اس

شخصیت بدگمان و پیامک های سوءظن گونه

این تیپ شخصیت از افراد مهم است که بداند ، دیگران چه کار می کنند و کجا هستند. آنها به دلیل خصوصیات اخلاقی که دارند به دیگران سوءظن دارند و می خواند مطمئن باشند ه خطری آنها را در این ارتباط تهدید نمی کند.

این سوءظن و بدگمانی فقط به جنس مخالف مربوط نیست ، زیرا شخصیت های بدگمان حتی به افراد هم جنس خود نیز سوءظن دارند و می ترسند که در غیاب آنها توطئه ای بر علیه آنها صورت گیرد . صدای کسی می آمد مگر نگفتی تنهایی ؟ چرا دیر به پیامک ها جواب می دی؟ وقتی من تماس گرفتم با کی صحبت می کردی؟ و … .

شخصیت استرسی و پیامک های دلواپسی

در پیامک های این تیپ افراد ، استرس و اضطراب موج می زند و محتوای پیام های آنها بیشتر نشان دهنده دلواپسی و به هم خوردن تعادل درونی است . در بسیاری از مواقع به دلیل داشتن استرس و نگرانی در زمان ارسال پیامک ، اشتباهات املایی در متن آنها دیده می شود زیرا به دلیل شدت اضطراب ، به سرعت تایپ می کنند.

تکرار این نوع پیامک ها ، آنها را در گروه شخصیت های استرسی قرار می دهد . مثلا آنها در پیام خود می نویسند :زود زنگ بزن ، چرا جواب نمی دی دارم دیونه می شم ، نمی تونم صبر کنم و … .

شخصیت توجه طلب و جملات یا متن های طنزآمیز

این گروه از اشخاص دوست دارند که مورد توجه دیگران قرار بگیرند و برای اینکه توجه کافی را بدست آورند از جملات طنز آمیز و یا متن های خنده دار استفاده می کنند.

مثلا آنها در پیام خود می نویسند :گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه عیبی نداره به جاش سویا می خورم! تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره! می دونی فرق تو با ریش چیه؟ ریش اصلاح می شه ولی تو اصلاح نمی شی و… .

استفاده از کلمات محبت آمیز در پیامک

هرگاه متوجه شدید که در پیامک های فرد مورد نظر زیاد از کلمات محبت آمیز استفاده می شود ، شاید بتوانید او را در تیپ شخصیت های مهرطلب قرار دهید . این اشخاص عاشق دریافت مهر و محبت دیگران هستند . با محبت خود نسبت به شما انتظار دریافت پیامهای با محبت دارند ، در غیر این صورت دلگیر و ناراحت خواهند شد.

آنها تائید و نوازش دیگران را دوست دارند . به طور کلی باید گفت شخصیت های مهر طلب اغلب به دنبال جلب توجه و حمایت دیگران هستند و البته خود به دیگران بسیار توجه و محبت می کنند.

شخصیت شناسی و متن پیام اشخاص مهرطلب

مثلا آنها در پیام خود می نویسند :خیلی دوستت دارم دائم به فکرتم. دوستم داری ؟کی ببینیم همدیگر رو ؟ چقدر کم تماس می گیری . انواع جملات حامیانه و محبت آمیز را می توان در پیامهای این افراد مشاهده کرد.

شخصیت ضعیف و خجالتی

برخی از افراد خجالتی ، نمی توانند به راحتی با تلفن صحبت کنند و ارتباط کلامی برقرار کنند . آنها نمی توانند به سادگی با دیگران در تعامل باشند . به همین دلیل ارسال پیامک برای آنها روش ارتباطی ساده تری است.

چرا که فرصت کافی دارند تا راحت تر صحبت کنند شخصیت های خجالتی هنگام ابراز احساسات ، دچار استرس و اضطراب می شوند و دوست دارند تا در پشت پرده و لفافه صحبت کنند. افراد ضعیف دارای عزت نفس پائینی هستند و قدرت ابراز وجود کمتری دارند.

شخصیت شناصی پیام اشخاص ضعیف و خجالتی

این افراد در پیامک ها نیز خود را کوچک می کنند و طرف مقابل را بزرگ می بینند . مثلا آنها در پیام خود می نویسند :هرچی شما بگید ، من در حدی نیستم که بخوام نظر بدم ، حرف شما درسته و زیاد از کلمه چشم استفاده می کنند و … .

شخصیت بی توجه و دیر پاسخ دادن به پیامک

برخی از افراد به پیام های دریافتی دیر پاسخ می دهند که البته ممکن است به دلیل شغل آنها باشد . در غیر اینصورت آنها در گروه شخصیت های بی توجه قرار دارند . این افراد برای دیگران ارزش قائل نبوده و مسئولیت پذیر نیستند . البته شخصیت های مغرور هم مانند این افراد دیر پاسخ پیام را می دهند تا نشان دهند که مهم هستند.

پیامک پرسشی

برخی از افراد پیامهای خود را با پرسش و بررسی شرایط طرف مقابل شروع می کنند که خبر از کنترل گر بودن شخصیت ارسال کننده پیامک می دهد . برای این اراد کنترل اوضاع و اطرافیان اهمیت دارد و اگر نوعی خدشه در کنترل خود احساس کنند ، ناراحت و عصبانی می شوند.

بنابراین محتوای پیامک های آنها شامل پرسشهایی در مورد مکان و زمان است و در صورت عدم دریافت پاسخ درست ، مکن است لحن آنها تغییر کرده و از جملات تند و یا توهین آمیز استفاده کنند.

شخصیت شناسی متن پیام اشخاص کنترل گر

مثلا آنها در پیام خود می نویسند :چرا نگفتی قراره بعد از کلاس جای دیگه هم بری؟ کی بر می گردی؟برای خرید صدبار گفتم با من برو تا بهت بگم چی بخری و از کجا بخری ، رسیدی حتما به من خبر بده، به خواهرت زنگ بزن بگو ما نمی آییم و… .

شخصیت های رسمی و کمی خجالتی

با کمی تجزیه و تحلیل می توان اطلاعات شخصیتی بسیاری از فرد ارسال کننده پیام دریافت کرد . برخی از افراد اصول رسمی بودن را در پیامهای خود رعایت می کنند و دوست دارند که فاصله اجتماعی خود را با مخاطب حفظ کنند . این افراد در گروه شخصیتی خجالتی و درون گرا قرار دارند.

پیامک های دستوری و تاکیدی و شخصیت قدرت طلب

افرادی که شخصیت آنها قدرت طلب است در پیامهایی که به شما ارسال می کنند نیز دستور می دهند و بر این موضوع مرتب تاکید می کنند که امروز باید کجا بروید و چه کار کنید. در این گونه پیامها ، جملات تاکیدی و دستوری را می توان به وفور یافت.

در حقیقت دوست دارند تا شما متوجه قدرت و برتری آنها شوید و از این طریق قدرت و توانایی خود را به رخ می کشند . مثلا روزی در پیامک به شما می گویند که امروز فلان شخص را سرجای خود نشانده اند و یا به او تحکم کرده اند و امثال آن . مثلا آنها در پیامک ها می نویسند :امروز به موقع بیا و گرنه خودت می دونی . ه من مربوط نیست …باید بری خری . چرا هر چی میگم گوش نمی دی ؟ و … .

شخصیت وسواسی و پیامک های خاص

پیامک های این افراد شامل تاکید و یادآوری های فراوان است . افراد وسواسی چون در زندگی خود نوعی نظم و وسواس خاصی دارند در پیامک های خود نیز نسبت به نظم اوضاع تاکید می کنند. این افراد گاه چند پیامک را پشت سر هم می فرستند تا پیام قبلی را تصحیح کنند که نشان از وسواس آنها می دهد.

البته گاه یک پیامک را خیلی دقیق و حساب شده ارسال می کنند و ممکن است یک پیام را چندین بار بخوانند .مثلا آنها در پیام خود می نویسند :حتما نیم ساعت زودتر بیا که دیر نشه،یادت نره چی بهت گفتم، همه چیز را مرتب کردم دست به چیزی نزن ،چند بار بگم باید این کار رو درست انجام بدی و… .

شخصیت نگران

تیپ شخصیتی نگران شامل افرادی است که دائم پیگیر سلامت و حال خوب شما هستند ، بر سالم بودن شما تاکید دارند و آثار نگرانی را می توان در پیامک های آنها مشاهده کرد . گاهی مواقع به طور بدبینانه فکر می کنند که شاید حال شما خوب نباشد که در این شرایط بیشتر نگران می شوند.

این تیپ افراد انتظار دارند که شما به طور مرتب ، حال و احوال خود را گزارش دهید و در صورت تاخیر باعث نگرانی بیشتر آنها خواهید شد . مثلا آنها در پیام خود می نویسند :سالم رسیدی ؟ داروهات رو خوردی ؟تصادف نکنی ، از اون مسیر نرو شلوغه و ممکنه تصادف کنی و … .

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "شخصیت شناسی اس ام اس افراد از مدل پیامک زدنشان" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: شخصیت شناسی اس ام اس افراد از مدل پیامک زدنشان در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب شخصیت شناسی اس ام اس افراد از مدل پیامک زدنشان را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال شخصیت شناسی اس ام اس افراد از مدل پیامک زدنشان در فیسبوک
ارسال شخصیت شناسی اس ام اس افراد از مدل پیامک زدنشان در تویتر
ارسال شخصیت شناسی اس ام اس افراد از مدل پیامک زدنشان در واتس آپ
ارسال شخصیت شناسی اس ام اس افراد از مدل پیامک زدنشان در تلگرام
خبرخوان شخصیت شناسی اس ام اس افراد از مدل پیامک زدنشان

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0