شخصیت شناسی با زنگ موبایل، آنچه زنگ موبایل تان در مورد شخصیت شما می گوید


شخصیت شناسی با زنگ موبایل، آنچه زنگ موبایل تان در مورد شخصیت شما می گوید

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که حساسیت زیادی روی زنگ موبایل دارند؟ هر نوع زنگ موبایلی رانمی پسندید؟معمولا از چه نوع زنگی برای موبایل خود استفاده می کنید؟ شاد یا غمگین؟ هر چند وقت یک بار زنگ مویال خود را عوض می کنید؟
یا اصلا گوشی خود را در حالت ویبره قرار می دهید!

شخصیت شناسی افراد با نوع زنگ موبایل

ویژگی های شخصیتی افراد در انتخاب نوع موسیقی بسیار تاثیر دارد، مثلا زنگ موبایل افراد می تواند ویژگی های شخصیتی آنها بیان کند.

استقبال مردم برای انتخاب و نصب موسیقی ها در موبایل طی چند سال اخیر رو به افزایش است و هر فردی موسیقی مورد علاقه خود را برای زنگ گوشی خود استفاده می کند.

ارتباط مستقیم روحیه افراد در انتخاب زنگ موبایل

شخصیت های انسان ها به غیر از زمینه ژنتیکی، تحت تاثیر شرایط فرهنگی، اجتماعی و هنری شکل می پذیرد و افراد متناسب با شخصیت خویش موسیقی مورد علاقه خود را برمی گزینند.

شخصیت برخی از انسان ها آرام است ، بنابراین موسیقی های آرام مورد علاقه آنها است. در مقابل افرادی که شخصیتی تند و خشن دارند از انواع موسیقی با ریتم های خشن لذت می برند.

علاوه بر این چنانچه در نمناک گفته ایم افرادی که از روحیه شادی برخوردار هستند طرفدار موسیقی های شاد و افراد غمناک علاقه مند به موسیقی های غم انگیز هستند و عده ای هم به دلیل علاقه به خاطرات نوستالژیک (و اگر به گذشته) مایل به گذراندن در فضای سنتی هستند.

علت استفاده از حالت ویبره در برخی افراد

اگر افرادی در طی شبانه روز بیشتر از حالت ویبره (لرزنده) گوشی های همراه خود استفاده می کنند یا انسان های برجسته ، خیلی مهم، پر کار و فعالی هستند که فرصت جواب دادن به گوشی همراه خود را ندارند و یا اینکه برای اشخاص پیرامون خود ارزش زیادی قائلند و نمی خواهند کسی از صدای موبایلشان آزرده خاطر شود.

افراد احساساتی و هیجان طلب چه نوع زنگ موبایلی را می پسندند؟

افرادی که آهنگ پر صدا را برای زنگ موبایل خود انتخاب می کنند از شخصیت برون گرا و هیجان طلبی برخوردار هستن.از سوی دیگر اشخاصی که آهنگ آرام را برای زنگ گوشی همراهشان برمی گزینند احتمالا درون گرا ، احساساتی و به جلب توجه دیگران تمایلی ندارند.

افراد متزلزل را اینگونه از روی زنگ موبایلشان بشناسیم!

اگر برخی افراد به جای صدای زنگ گوشی همراه خود از صدای خودشان همواره استفاده می کنند به نوعی افراد خود شیفته یا نارسیست هستند و همچنین انسان هایی که دایما صدای زنگ گوشی همراه خود را تغییر می دهند به نوعی انسان های متزلزل یا بی ثبات هستند.

صدای زنگ موبایل و عدم وابستگی به آن

زنگ موبایل نباید شما را وابسته کند و نسبت به انتخاب و یا تغییر آن نباید حساسیت بیش از حد نشان داد ، همچنین زنگ موبایل را طوری انتخاب کنید که موجب آزار دیگران نشود.

شخصیت شناسی از روی زنگ موبایل

شرکت انگلیسی Tesco Mobile یک مطالعه ای در باره ارتباط شخصیت آدم ها با نوع زنگ موبایل انتخابی آنها روی یکهزار نفر انجام داده است که نتایج زیر را در پی داشته است :

کسانی که بجای زنگ موبایل ، از صدای خود استفاده می کنند انسانهایی خود شیفته (self-obsessed) هستند و افرادی دائم در حال تغییر رینگتون خود هستند اشخاصی غیرقابل اعتماد و متزلزل می باشند.
اگر موسیقی زنگ موبایل موزیک hip-hop یا R&B باشد نشان دهنده این است که آدمی با احساس و جوانگرا و امروزی هستید. در مقابل موزیک های کلاسیک مانند بتهوون و موتزارت نشان دهنده بالا بودن سن و کهنه گرایی است.

البته موزیک های پر سروصدا و یا موزیک های استاندارد و معمولی موبایل طرافداران بسیاری ندارد.

استفاده بیشتر از حالت ویبره از دو حالت خارج نیست:یا آدم خیلی مهم و پرکاری هستید و هیچوقت فرصت جواب دادن به تلفن را ندارید، و یا اینکه برای آدم های اطرافتون ارزش قائلید و نمی خواهید آنها از صدای موبایلتون ناراحت شوند و بهترین همدم برای نشستن در سینما یا اتاق برای تماشای گروهی فیلم هستید.

زنگ موبایل آدم های کم هوش!

اگر زنگ موبایل شما، موزیک متن سریال ها و شوهای تلویزیونی است، دیگران نسبت به هوش شما شک می کنند.

اگر موسیقی موبایل شبیه صدای زنگ تلفن های مکانیکی قدیمی است فقط از نظر خود آدم بانمک و شوخی هستید و دیگران این نظر را ندارند.

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "شخصیت شناسی با زنگ موبایل، آنچه زنگ موبایل تان در مورد شخصیت شما می گوید" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: شخصیت شناسی با زنگ موبایل، آنچه زنگ موبایل تان در مورد شخصیت شما می گوید در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب شخصیت شناسی با زنگ موبایل، آنچه زنگ موبایل تان در مورد شخصیت شما می گوید را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال شخصیت شناسی با زنگ موبایل، آنچه زنگ موبایل تان در مورد شخصیت شما می گوید در فیسبوک
ارسال شخصیت شناسی با زنگ موبایل، آنچه زنگ موبایل تان در مورد شخصیت شما می گوید در تویتر
ارسال شخصیت شناسی با زنگ موبایل، آنچه زنگ موبایل تان در مورد شخصیت شما می گوید در واتس آپ
ارسال شخصیت شناسی با زنگ موبایل، آنچه زنگ موبایل تان در مورد شخصیت شما می گوید در تلگرام
خبرخوان شخصیت شناسی با زنگ موبایل، آنچه زنگ موبایل تان در مورد شخصیت شما می گوید

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0