شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند


شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند

با وجود اینکه این روزها تب جراحی بینی به شدت رونق یافته و هستند در این بین افرادی که بینی آنها حتی ایرادی هم نداره
و برای اصطلاحا تراش خوردگی و یا مشخص بودن تیغه جراحی و یا مدل دادن به آن جراحی می کنند. ولی اگر بینی طبیعی یافتید
و خواستید به شخصیت آن فرد پی ببرید متن جالب زیر را راجع به شخصیت شناسی از روی فرم بینی را از دست ندهید.

شخصیت شناسی از روی فرم بینی

شخصیت شناسی از روی فرم بینی یکی دیگر از بخش های روانشناسی و شناخت ویژگی های افراد است کهاز این طریق و با در نظر گرفتن فرم و شکل بینی می توانید در مورد خود و دیگران بیشتر بدانید.

شخصیت شناسی از روی فرم بینی را با توجه به شکل و فرم های مختلف بینی در این بخش خواهیدخواند.بینی شما چه فرمی است؟ کوتاه است و تپل یا بلند است و عقابی و…بینی یکی از بخش های اصلی صورت است که اکثرا در نگاه اول جلب توجه می کند و جالب استبدانید که همین بینی در مورد شخصیت و ویژگی های شما حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.

شخصیت شناسی از روی فرم بینی افراد

بینی بزرگ

افرادی که بینی و سوراخ بینی بزرگی دارند افراد قدرتمندی هستند.آنها رهبرها و مدیران با تدبیری خواهندبود.خودخواهی و خودپسندی آنها به قدری است که استقلال آنها را بالا می برد.این افراد از دریافت دستور و تحتامر قرار گرفتن متنفر هستند و ترجیح می دهند رئیس خود باشند.

از روی بینی به شخصیت افراد پی ببرید

شخصیت شناسی از روی فرم بینی
شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند

بینی کوچک

افرادی که بینی کوچک دارند حال با سوراخ بینی های بزرگ و کوچک تفاوتی نمی کند اینافراد در کارهای گروهی فوق العاده عمل می کنند.خلاقیت و ابتکار این افراد عالی است.متاسفانه این افراد صبور نیستند وگاهی اوقات زود از کوره در می روند.برای کمک به دیگران همیشه آماده هستند و در کنار آمدن با کارهایتکراری و سیستماتیک خوب عمل می کنند.

بینی بلند

این افراد بهترین ها برای بیزینس و پیشرفت های شغلی هستند.اطرافیان به انها اعتماد می کنند اما متاسفانه این افرادهمیشه از نقطه ی قوت خود ضربه می بینند.گاهی مسائل را با توجه به موفقیت های پی در پی خودساده می گیرند و با غفلت برای خود مشکل ساز می شوند.

از روی بینی به شخصیت افراد پی ببرید

بینی کوتاه

این افراد وفادار و نگران هستند.اراده ی محکمی ندارند و در مسابقات و رقابت ها با انگیزهنیستند و بیشتر خود را درگیر افراد خودخواه و با نفوذ می کنند.این افراد مثل بچه ها مهربان و احساساتیهستند و شناختن آنها کاری ساده است.این دسته از افراد پیچیدگی ها را دوست ندارند.

بینی صاف

این افراد بسیار باهوش و محافظه کار هستند.در شرایط سخت بهترین حامیان می باشند.موفقیت را هر طورکه باشد به دست می آورند.گاهی به سرعت از کوره در می روند اما در عین حال به سرعت هماز کرده ی خود پشیمان می شوند.

 بینی سر بالا

این افراد مسمم و خوشبین هستند.در انجام کارها مداومت به خرج می دهند و در شرایط لازم می توان بهآنها اعتماد کرد.مسئولیت پذیری از ویژگی های دیگر آنهاست.این افراد بهتر است مرحله به مرحله در کارهایشان پیش بروند

 بینی های موج دار

این افراد پر از محبت و عشق هستند و از زندگی با آنها می توان لذت برد.خوش سفر بودن آنها دیگرویژگی آنهاست اما گاهی زود عصبی می شوند.سخت کوشی آنها از بارزترین ویژگی های آنهاست.

شخصیت شناسی از روی فرم بینی بر بر مبنای تحقیق یک نشریه علمی

گزارشی در یک نشریه علمی-پزشکی منتشر شد که ویژگی‌های شخصیتی افراد را به خصوصیات ظاهری بینی‌شان نسبت داد.

این گزارش بر اساس ۸ نوع بینی به شرح زیر به تفکیک ویژگی‌های شخصیتی افراد پرداخته است:

۱٫بینی “نوبی”

طول بینی‌های نوبی عمدتاً متمایز و برجسته است. قسمت استخوانی آن تقریباً صاف و بخش غضروفی به سمت پایینمتمایل شده است.گفته می‌شود، کسانی که دارای این بینی هستند، اشخاصی کنجکاو، خوشبین و سازگارمحسوب می‌شوند. این افراد بسیار دوست‌داشتنی بوده و همواره تلاش می‌کنند پاسخ هر مسئله‌ای را بیابند.

۲٫بینی یونانی

این نام از مجسمه‌های یونان باستان برگرفته شده است. هنرمندان یونان باستان اغلب این بینی‌ها رابرای مجسمه‌هایشان انتخاب می‌کردند. ویژگی بارز بینی‌های یونانی صاف و باریک بودن آن‌ها است.اعتقاد بر آن است، صاحبان این بینی افراد توداری بوده و اصلاً تمایلی به جلب توجه دیگران ندارند.ابراز احساسات برای آنان کاردشواری است. وفاداری و اهل عمل بودن از دیگر ویژگی‌های بارز این افراد به حساب می‌آید.

۳٫بینی قلاب‌شکل

بسیاری این بینی‌ها را با منقار پرندگان مقایسه می‌کنند. این بینی از بالا تا پایین آن دارای خمیدگی است.افراد دارای این بینی خلاق و فداکارند. آن‌ها با شور و اشتیاق از عقاید خود دفاع می‌کنند و در رسیدنبه اهدافشان از انجام هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.

۴٫بینی قوس‌دار

این بینی بسیار شبیه به بینی قلاب‌شکل محسوب می‌شود، با این تفاوت که نوک آن تیزتر است. گفته می‌شودصاحبان این بینی افرادی مصمم بوده و آنقدر غرق در کارهایشان می‌شوند تا به نتیجه مطلوب دست یابند.آن‌ها در محیط‌های سازمانی حسابی خوش می‌درخشند.

شخصیت شناسی از روی فرم بینی طبیعی افراد

۵٫بینی گرد

این بینی‌ها کوتاه و زیبا هستند. نمی‌توان آن را بینی برجسته‌ای به حساب آورد. این افراد معمولاً تصمیمات بدونبرنامه‌ریزی می‌گیرند. این ویژگی آنان در بیشتر مواقع باعث دلخوری نزدیکانشان می‌شود.صاحبان این بینی افرادی پراراده محسوب شده و اغلب به آن‌چه می‌خواهند، می‌رسند.

۶٫بینی مستقیم

این بینی در آسیا بیشتر به چشم می‌خورد و این نسبت به بینی‌های مشابه پهن‌تر است.سوراخ‌های آن بزرگو نوک آن گرد است. افراد دارای این نوع بینی شخصیت قوی دارند. البته ممکن استدر مواقعی کاسه صبرشان لبریز شده و از کوره در بروند.

۷٫بینی فرورفته

مقداری خمیدگی در این بینی مشهود است. البته ظرافت این بینی باعث می‌شود، خمیدگی روی استخوانش چندان برجستهنباشد. افراد دارای این بینی اغلب دست و دل‌باز و آماده کمک به سایرین هستند. آن‌ها افراد احساساتیبوده و به راحتی آزرده‌خاطر می‌شوند.

۸٫بینی کج و معوج

گرچه نام این بینی ممکن است کمی غلط‌انداز باشد، اما صاحبان آن شخصیت‌های جذابی محسوب می‌شوند. نوک این بینیبسیار گرد است. افرادی که از این نوع بینی برخوردارند، شنوندگان بی‌نظیری بوده و دوستی با آنان بسیار لذت‌بخش است.آنان تاکید خاصی بر واقع‌بینی دارند.

طالع بینی و شخصیت شناسی از روی شکل و فرم بینی

شخصیت شناسی از روی شکل و فرم بینی

شخصیت شناسی از روی شکل و فرم بینی
شخصیت شناسی از روی شکل و فرم بینی

فرم بینی تان شخصیت شما را نشان می دهد. بینی شما به کدامیک از 8 حالت بالا شبیه است؟ با توجه به شکل و فرم بینی خود شخصیت خود را بشناسید.

 

1- فرم بینی نوبی
طول بینی‌های نوبی عمدتاً متمایز و برجسته است. قسمت استخوانی آن تقریباً صاف و بخش غضروفی به سمت پایین متمایل شده است.
گفته می‌شود، کسانی که دارای این بینی هستند، اشخاصی کنجکاو، خوشبین و سازگار محسوب می‌شوند. این افراد بسیار دوست‌داشتنی بوده و همواره تلاش می‌کنند پاسخ هر مسئله‌ای را بیابند.

 

2- فرم بینی یونانی
این نام از مجسمه‌های یونان باستان برگرفته شده است. هنرمندان یونان باستان اغلب این بینی‌ها را برای مجسمه‌هایشان انتخاب می‌کردند. ویژگی بارز بینی‌های یونانی صاف و باریک بودن آن‌ها است.

اعتقاد بر آن است، صاحبان این بینی افراد توداری بوده و اصلاً تمایلی به جلب توجه دیگران ندارند. ابراز احساسات برای آنان کاردشواری است. وفاداری و اهل عمل بودن از دیگر ویژگی‌های بارز این افراد به حساب می‌آید.

 

3- فرم بینی قلاب‌شکل
بسیاری این بینی‌ها را با منقار پرندگان مقایسه می‌کنند. این بینی از بالا تا پایین آن دارای خمیدگی است. افراد دارای این بینی خلاق و فداکارند. آن‌ها با شور و اشتیاق از عقاید خود دفاع می‌کنند و در رسیدن به اهدافشان از انجام هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.

 

4- فرم بینی قوس‌دار
این بینی بسیار شبیه به بینی قلاب‌شکل محسوب می‌شود، با این تفاوت که نوک آن تیزتر است. گفته می‌شود صاحبان این بینی افرادی مصمم بوده و آنقدر غرق در کارهایشان می‌شوند تا به نتیجه مطلوب دست یابند. آن‌ها در محیط‌های سازمانی حسابی خوش می‌درخشند.

 

5- فرم بینی گرد
این بینی‌ها کوتاه و زیبا هستند. نمی‌توان آن را بینی برجسته‌ای به حساب آورد. این افراد معمولاً تصمیمات بدون برنامه‌ریزی می‌گیرند. این ویژگی آنان در بیشتر مواقع باعث دلخوری نزدیکانشان می‌شود. صاحبان این بینی افرادی پراراده محسوب شده و اغلب به آن‌چه می‌خواهند، می‌رسند.

 

6- فرم بینی مستقیم
این بینی در آسیا بیشتر به چشم می‌خورد و این نسبت به بینی‌های مشابه پهن‌تر است.
سوراخ‌های آن بزرگ و نوک آن گرد است. افراد دارای این نوع بینی شخصیت قوی دارند. البته ممکن است در مواقعی کاسه صبرشان لبریز شده و از کوره در بروند.

 

7- فرم بینی فرورفته
مقداری خمیدگی در این بینی مشهود است. البته ظرافت این بینی باعث می‌شود، خمیدگی روی استخوانش چندان برجسته نباشد. افراد دارای این بینی اغلب دست و دل‌باز و آماده کمک به سایرین هستند. آن‌ها افراد احساساتی بوده و به راحتی آزرده‌خاطر می‌شوند.

 

8- بینی کج و معوج
گرچه نام این بینی ممکن است کمی غلط‌انداز باشد، اما صاحبان آن شخصیت‌های جذابی محسوب می‌شوند. نوک این بینی بسیار گرد است. افرادی که از این نوع بینی برخوردارند، شنوندگان بی‌نظیری بوده و دوستی با آنان بسیار لذت‌بخش است. آنان تاکید خاصی بر واقع‌بینی دارند.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند در فیسبوک
ارسال شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند در تویتر
ارسال شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند در واتس آپ
ارسال شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند در تلگرام
خبرخوان شخصیت شناسی از روی فرم بینی که شما را شگفت زده می کند

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0