رهگیری تیپاکس رهگیری مرسولات پستی تیپاکس|پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور به 4روش ساده!


رهگیری تیپاکس رهگیری مرسولات پستی تیپاکس|پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور به 4روش ساده!

سامانه رهگیری مرسولات پستی تیپاکس جهت رهگیری تیپاکس و یا پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور ایجاد شده است.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

تیپاکس

تیپاکس، اولین شرکت خصوصی ارسال مرسولات و رهگیری بسته و مرسولات در کشور ایران است؛ که خدمات پستی داخلی و بین‌المللی را با 60 سال سابقه ارائه می‌دهد.

تیپاکس در حدود 100 نمایندگی فعال دارد؛ که افراد متخصص، مجرب و باتجربه در تیپاکس، مشغول خدمت هستند؛ که به‌محض تماس تلفنی مشتری، خود را به محل فرستنده، می‌رسانند و محصول را با دقت و توجه کامل دریافت و بسته‌بندی کرده و مطابق با استانداردها و ضوابط خاص، در زمینه حمل و نقل مرسولات پستی، به آدرس گیرنده، ارسال می‌کنند.

خدمات تیپاکس در زمینه مرسولات و بسته بندی و ارسال

از جمله خدمات تیپاکس

  • اکسپرس زمینی
  • اکسپرس هوایی
  • اکسپرس بین‌المللی
  • پرداخت در محل COD
  • خدمات بسته‌بندی
  • رهگیری تیپاکس شامل رهگیری آنلاین مرسولات

تیپاکس ده‌ها هزار بسته را در روز جابه‌جا می‌کند
بسته‌ها از این جهت که رابط بین افراد و نقاط مختلف‌اند، ارزشمند هستند. پس دریافت، محافظت، انتقال و رساندن به دست صاحبانشان در زمان مناسب وظیفه مهمی است که تیپاکس با داشتن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های ارتباطی در کشور آن را به خوبی می‌داند.
تیپاکس مجموعه بی‌نظیر شصت ساله‌ای است که به دلیل وجود نیروهای متخصص و ماهر و عملکرد مناسب سازمانی هم کار کردن در آن لذت بخش است و هم مشتریانش به خوبی آن را می‌شناسند و به تجربه آن اعتماد کامل دارند. تیپاکس مبتکر صنعت ارسال سریع درب به درب در ایران است و همواره تلاش می‌کند با استفاده از تکنولوژی‌های به روز پیشگام بوده و با ارائه راهکارهای مناسب، برای کسب و کار افراد، سرعت و امنیت بیشتری را برای مشتریانش به ارمغان آورد.

تیپاکس به‌عنوان مبتکر و بنیان‌گذار صنعت کوریر سرویس در کشور، با شش دهه فعالیت در حوزه جابجایی سریع مرسولات و محمولات و مشارکت در حوزه صنعت پست و لجستیک، ضمن ارج نهادن به منابع انسانی و شبکه نمایندگان خود به‌عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان و با توجه به اصل رضایت مشتریان و تعهد در برآورده ساختن الزامات قانونی؛ بهبود مستمر در کلیه فعالیت‌ها و فرآیندها را به‌عنوان خط مشی فعالیت‌های خود انتخاب کرده و در این راستا ضمن حفظ، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است:

  1. ارتقاء کیفیت خدمات و انجام دقیق تعهدات در راستای افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان و رهگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات تیپاکس
  2. آموزش و ارتقاء سطح دانش، مهارت، انگیزه و توسعه قابلیت‌های منابع انسانی
  3. گسترش بازار ارائه خدمات و سیستم رهگیری تیپاکس جهت پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور

مسئولیت اجتماعی در تیپاکس و مرسولات

مسئولیت اجتماعی در تیپاکس به مجموعه‌ فعالیت هایی تلقی می شود که بستر آن فعالیت های انسان دوستانه، تابع ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی، فرهنگی و ملی با احترام به انسان و محیط اطراف آن می باشد. این نوع نگرش از گذشته تا به امروز بصورت نگاهی فراگیر بعنوان شاخص ارزشی مهمی در تیپاکس شناخته می شود. نگرش تیپاکس در برخورد با موضوع مسئولیت اجتماعی دیدگاهی آینده نگر است، پیش بینی کننده مسئولیت های اجتماعی، و اجرای برنامه ها فراتر از آنچه که الزام سازمان ها بصورت مرسوم است.

مسئولیت انسانی تیپاکس و بسته ها و مرسولات

مشارکت داوطلبانه و بشردوستانه درگستره‌ی وسیعی از فعالیت‌های عام‌المنفعه به منظور همراهی و التیام گوشه‌ای از دردها، نیازها و خسارت های جامعه.

مسئولیت اخلاقی تیپاکس در رابطه با مرسولات

تیپاکس برای رسیدن به تعالی در مسیر اهداف سازمانی خود، معیارهای اخلاقی و انسانی را در تار و پود خود نهادینه ساخته است. ویژگی هایی چون ادب، احترام، انصاف، پرهیز از افکار و اعمال ناشایست و ترویج اهداف انسانی، اهمیت به خرد جمعی و کار گروهی چرا که در غیر این صورت، انرژیهایی که باید صرف سازندگی و ارتقاء سازمان شود، هزینه‌ی حاشیه‌سازی ها میگردد.

مسئولیت قانونی و حقوقی تیپاکس و بسته ها

تیپاکس در عین تمرکز بر سودآوری، ملزم به رعایت قوانین و مقررات وضع شده است. تأمین بهداشت و ایمنی پرسنل، پرهیز از بروز مصادیق تبعیضی، جنسیتی و توجه به مسائل زیست محیطی و انسانی در تمامی فرآیندهای ارائه خدمات از جمله موارد متعددی است که مورد توجه تیپاکس می باشد.

مسئولیت اقتصادی تیپاکس و مرسولات

تیپاکس ارزش افزوده‌ی حاصل ازسود در ارائه خدمات را اصلی ترین هدف خود نمی‌داند بلکه بر این باور است که با پاسخگوئی مستمر و بکارگیری مدیرانی پاسخگو، میتواند نقش به سزائی در ارتقاء کیفی سازمان، جلب مشارکت حداکثری درون سازمانی و ترویج آن در حفظ اعتماد در سطح مشتری ها، افزایش بازدهی و در نهایت، رشد سود سازمانی را منجر می شود.

حرکت مسئولانه تیپاکس به سوی اهدافی جهانی تیپاکس دریافته‌ که برای بهره‌ور بودن، رقابت‌پذیر بودن و توانایی پاسخگویی به تغییرات باید مسئولانه تصمیم گیری کند. با این رویکرد تیپاکس به‌عنوان سازمانی مسئول و هم پیمان هلال احمر ایران شناخته می‌شود. این همکاری با انعقاد تفاهم نامه ای در راستای انجام مسئولیت اجتماعی شرکت تیپاکس را به عنوان برندی ایرانی برای خدمت رسانی و همیاری به هموطنان در سطوح شهری، ملی و بین‌المللی معرفی می کند.

رهگیری تیپاکس

فرستنده مرسوله، می‌تواند در مدت زمانی‌که مرسوله، توسط شرکت تیپاکس از وی دریافت شده است، تا زمانی‌که محصول و یا بسته به دست گیرنده نرسیده است، با استفاده از روش‌های مختلفی مرسوله به صورت آنلاین در تبپاکس رهگیری کند.

4 روش کاربردی و آسان رهگیری تیپاکس

ما در این مقاله قصد داریم روش‌های پیگیری مرسولات در تیپاکس را بررسی کنیم.

1- پیگیری آنلاین مرسولات، از طریق وبسایت تیپاکس

  • برای رهگیری تیپاکس، ابتدا وارد وبسایت tipax شوید.
  • از صفحه اصلی سایت، برروی گزینه «رهگیری» کلیک کنید.

جهت رهگیری آنلاین مرسوله تیپاکس در قسمتی که نوشته شده: رهگیری آنلاین
داخل کادر زیر متن : برای رهگیری بسته خود و اطلاع از آخرین وضعیت می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد در کادر زیر، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

  • کد رهگیری، شماره بارکد و یا شماره قرارداد را که تیپاکس پس از دریافت مرسوله، از طریق پیامک برای شما ارسال کرده است را جهت رهگیری تیپاکس، وارد کنید.
  • در آخر برروی گزینه «رهگیری» کلیک کنید.
  • منتظر بمانید اطلاعات رهگیری تیپاکس بارگذاری شوند.
  • همانطور که در تصویر زیر نیز می‌بینید، اطلاعات کامل مرسوله شما قابل مشاهده است.
  • در سمت چپ، مراحل دریافت و ارسال مرسوله قابل مشاهده است.
  • اطلاعات وسط، نشان‌ دهنده نوع ارسال مرسوله (اکسپرس زمینی، هوایی، بین‌المللی) است.
  • و در آخر، اطلاعات فرستنده، گیرنده، آدرس گیرنده، آدرس فرستنده، زمان دریافت، مبلغ بیمه، وزن، بسته‌بندی، نوع پرداخت و هزینه حمل مشاهده می‌شود.
  • در قسمت پایین اطلاعات، گزینه «پرینت رسید» برای دریافت و چاپ رسید قابل دسترس است.
آموزش رهگیری تیپاکس با چهار روش ساده
آموزش رهگیری تیپاکس با چهار روش ساده

شما هیچ محدودیتی جهت رهگیری تیپاکس ندارید و تا زمان تحویل بسته و یا به طور کلی مرسوله خود میتوانید رهگیری تیپاکس خود را انجام و از وضعیت و جایگاه مرسوله خود مطلع شوید.

2- رهگیری تیپاکس از طریق My tipax

  • جهت رهگیری تیپاکس خود، ابتدا وارد حساب تیپاکسی در نرم‌افزار موبایلی یا تحت‌وب My tipax، شوید.
  • پس از ورود، از منوی سمت راست، گزینه «رهگیری سفارشات» را انتخاب کنید.
  • تمامی اطلاعات تاریخچه سفارشات شما در تیپاکس، به صورت یک لیست قابل مشاهده است.
  • شما می‌توانید با انتخاب آخرین سفارشات، از ریز جزئیات مرسوله خود آگاه شوید.
  • از ویژگی‌های خوب my tipax می‌توان به، برآورد سریع هزینه ارسال نیز اشاره کرد.

3- مراجعه حضوری به نمایندگی‌های تیپاکس

اگر با دو روش فوق موفق به رهگیری تیپاکس و مرسوله خود نشدید و نتوانستید اطلاعات مورد نیاز را از طریق دو روش فوق، به‌دست آورید؛ می‌توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های تیپاکس در شهر خود، اطلاعات دقیق‌ مرسوله خود را کسب کنید.
لیست، آدرس و شماره تماس نمایندگی‌های تیپاکس

4- چهارمین روش رهگیری تیپاکس، تماس با پشتیبانی 24 ساعته تیپاکس

اگر سه روش فوق جهت رهگیری تیپاکس برای شما مقدور نبود؛ و یا نتوانستید اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید، نگران نباشید، شما می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته تیپاکس با شماره 8457-021 تماس حاصل کرده، و اطلاعات جامع مورد نیاز خود را به‌دست آورید.

سایر سوالات در رابطه با رهگیری تیپاکس

علت برگشت مرسولات و عدم تحویل چیست؟

مرسولاتی که به دلایـل نقص نشانی گیرنده، نقل مکان گیرنده، مختوش شدن آدرس وعـدم پاسخگویی مشتری، امکان تحـویل آن به گیرنده وجود ندارد طی 72ساعت کاری به فرستنده عودت داده می‌شود.

ساعت و روزهای کاری نمایندگی‌های تیپاکس چگونه است؟

کلیه نمایندگی‌های تهران، در تمامی روزهای غیر تعطیل، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر و در روز پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ فعال می‌باشند.
همچنین نمایندگی‌های شهرستان، در تمامی روزهای غیرتعطیل، در شیفت صبح از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و در شیفت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ عصر و نیز در روز پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ فعال هستند.

فرایند رهگیری تیپاکس به چه صورت است؟

مشتریان می‌توانند رهگیری مرسولات تیپاکس از طریق ۴ راه کاربردی که در سایت محشر آموزش داده شده است، مرسولات خود را رهگیری کنند.

فرایند مربوط به عودت بار چگونه است؟

برای درخواست عودت بار، فرستنده باید درخواست عودت خود را به شعبه مبدا ابلاغ کند. گیرنده امکان عودت بار را ندارد.

فرایند ارسال و پیگیری مرسوله‌های شکستنی چگونه است؟

اجسام شیشه‌ای و شکستنی جزو ممنوعات ارسال محسوب می‌شوند. ارسال مرسولات این بخش در صورتی که بسته‌بندی مناسب و مورد تایید تیپاکس داشته باشند، بلامانع است و با مسئولیت فرستنده ارسال می‌گردند و همچون سایر مرسولات قابل رهگیری تا قبل از تحویل هستند.

چگونه عدم رسیدن مرسوله را پیگیری کنم؟

در صورتی که بار شعبه مقصد رسیده و ظرف ۲۴ ساعت توزیع نشده باشد، مشتری می‌تواند برای پیگیری با واحد صدای مشتری ۸۴۵۷ تماس بگیرد. تقاضای مشتری توسط کارشناس صدای مشتری ثبت شده و از شعبه مقصد، جهت توزیع پیگیری می‌شود.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رهگیری تیپاکس رهگیری مرسولات پستی تیپاکس|پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور به 4روش ساده!" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رهگیری تیپاکس رهگیری مرسولات پستی تیپاکس|پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور به 4روش ساده! در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رهگیری تیپاکس رهگیری مرسولات پستی تیپاکس|پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور به 4روش ساده! را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رهگیری تیپاکس رهگیری مرسولات پستی تیپاکس|پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور به 4روش ساده! در فیسبوک
ارسال رهگیری تیپاکس رهگیری مرسولات پستی تیپاکس|پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور به 4روش ساده! در تویتر
ارسال رهگیری تیپاکس رهگیری مرسولات پستی تیپاکس|پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور به 4روش ساده! در واتس آپ
ارسال رهگیری تیپاکس رهگیری مرسولات پستی تیپاکس|پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور به 4روش ساده! در تلگرام
خبرخوان رهگیری تیپاکس رهگیری مرسولات پستی تیپاکس|پیگیری لحظه‌‌ای وضعیت مرسولات در سراسر کشور به 4روش ساده!

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.

0