رشد جنین در هفتۀ سی و چهارم


رشد جنین در هفتۀ سی و چهارم

در هفتۀ ۳۴ بارداری، کودک در حالت جمع‌شده، تقریباً به اندازۀ یک طالبی بزرگ است که حدود ۴۶ سانتی‌متر طول و نزدیک به ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم وزن دارد. با انباشت چربی بیشتر در تنه، بازوها و پاها همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. او اکنون قادر به خوابیدن با چشمان بسته و باز نگه داشتن چشم‌ها در اوقات بیداری است. غیر از ریه‌ها، تمام ارگان‌های بدن به طور کامل بالغ شده‌اند. ریه‌ها ممکن است تا هفتۀ ۳۶ به طور کامل بالغ نشود. اگرچه شانس زنده ماندن نوزاد در صورت تولد در طول این هفته بسیار زیاد است، اما زندگی در داخل رحم هنوز هم برای کودک بهتر است.

آنتی‌بادی‌های شما از جفت عبور می‌کند تا به کودکتان برسد و او می‌تواند از آنها برای ایجاد سیستم ایمنی خود در مقابل عفونت استفاده کند. یک نوزاد سالم که در هفتۀ ۳۴ به دنیا آمده، ممکن است در برخی موارد به نظارت و مراقبت بیشتری در بخش نوزادان نیاز داشته باشد. اگر احتمال زایمان زودرس وجود دارد، پزشک ممکن است برای افزایش سرعت رشد و بلوغ ریه‌های کودک، تزریق کورتیکواستروئید قبل از تولد کودک را برای مادر تجویز کند. از آنجا که پشت بدن کودک اکنون سنگین‌تر از جلوی بدن اوست، کودک ممکن است در جهت خم شدن شما حرکت کند و موقعیت خود را مثل شما تغییر دهد.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رشد جنین در هفتۀ سی و چهارم" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رشد جنین در هفتۀ سی و چهارم در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رشد جنین در هفتۀ سی و چهارم را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رشد جنین در هفتۀ سی و چهارم در فیسبوک
ارسال رشد جنین در هفتۀ سی و چهارم در تویتر
ارسال رشد جنین در هفتۀ سی و چهارم در واتس آپ
ارسال رشد جنین در هفتۀ سی و چهارم در تلگرام
خبرخوان رشد جنین در هفتۀ سی و چهارم

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0