رستوران نهنگ سفید


رستوران نهنگ سفید

رستوران نهنگ سفید

در این مطلب می خوانید ... پنهان

از خاص‌ترین و بهترین رستوران های کیش که بهترین غذاهای دریایی را برای مشتریان خود طبخ می‌کند، می‌توان به رستوران نهنگ سفید اشاره کرد. این رستوران به شکل یک نهنگ سفید بزرگ بوده و فضای بسیار دلنشینی دارد.

رستوران نهنگ سفید علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و بین‌المللی متنوعی هم برای مهمانان خود سرو می‌کند، اما غذاهای دریایی آن از شهرت بیشتری برخوردارند. این رستوران در کنار دریا قرار گرفته و همین مسئله تجربه صرف یک وعده غذای دلچسب و رویایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به خوردن غذاهای دریایی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر بعدی خود به کیش این رستوران را از دست ندهید. لازم به ذکر است که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا بالا هستند.

آدرس رستوران نهنگ سفید: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی
شماره تلفن رستوران نهنگ سفید: ۴۷۶۹۳۷۵۴-۰۷۶

رستوران نهنگ سفید
رستوران نهنگ سفید

شهرهای توریستی علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری باید از رستوران‌های خوبی هم برخوردار باشند. جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری پرطرفدار ایران بوده و سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از سراسر ایران و جهان از این جزیره رویایی دیدن می‌کنند. همانطور که می‌دانید، یافتن رستوران‌های مناسب که دارای غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم باشند، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است.

در سایت محشر دات کام بهترین رستوران های کیش را برای شما با عکس، توضیحات، آدرس و تلفن لیست کرده ایم. ( محشر دات کام واقعا محشره )

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رستوران نهنگ سفید" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رستوران نهنگ سفید در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رستوران نهنگ سفید را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رستوران نهنگ سفید در فیسبوک
ارسال رستوران نهنگ سفید در تویتر
ارسال رستوران نهنگ سفید در واتس آپ
ارسال رستوران نهنگ سفید در تلگرام
خبرخوان رستوران نهنگ سفید

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0