رستوران توتی فروتی


رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی

در این مطلب می خوانید ... پنهان

اگر دلتان می‌خواهد صرف یک وعده غذای دلچسب را در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس تجربه کنید، حتما رستوران توتی فروتی برای شما بهترین انتخاب است. این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده و یکی از رستوران‌های پرتردد جزیره کیش محسوب می‌شود.

توتی فروتی با سرمایه‌گذاری اولیه ۶۰۰ میلیون تومان، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. مساحت این رستوران در حدود ۱۴۰۰ متر مربع بوده و تقریبا به اندازه ۵۰۰ نفر گنجایش دارد. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و همه نوع غذا اعم از ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود برای مشتریان خود سرو می‌کند.

پشت بام رستوران توتی فروتی به طور کامل از چوب ساخته شده و فضای دکوراسیون داخلی آن هم از جنس چوب است. صرف غذا در بام چوبی یکی از بهترین رستوران های کیش یعنی توتی فروتی و تماشای دریای بی‌کران خلیج فارس، بسیار لذت‌بخش بوده و برای همیشه در ذهنتان ثبت خواهد شد.

اجرای موسیقی زنده و منوی کافی شاپ از ویژگی‌های جذاب این رستوران به شمار رفته که ساعاتی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

محدوده قیمت غذاهای رستوران توتی فروتی مناسب است و میگو گریل شده محبوب‌ترین غذای آن به شمار می‌رود. توصیه می‌کنیم در سفر بعدی خود به کیش حتما صرف یک وعده غذا در این رستوران را در برنامه خود قرار دهید، اما سعی کنید قبل از رفتن برای خود میز رزرو کنید. توتی فروتی از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود است.

آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی
شماره تلفن رستوران توتی فروتی: ۴۴۴۵۰۴۵۲-۰۷۶ و ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

رستوران توتی فروتی
رستوران توتی فروتی

شهرهای توریستی علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری باید از رستوران‌های خوبی هم برخوردار باشند. جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری پرطرفدار ایران بوده و سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از سراسر ایران و جهان از این جزیره رویایی دیدن می‌کنند. همانطور که می‌دانید، یافتن رستوران‌های مناسب که دارای غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم باشند، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است.

در سایت محشر دات کام بهترین رستوران های کیش را برای شما با عکس، توضیحات، آدرس و تلفن لیست کرده ایم. ( محشر دات کام واقعا محشره )

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رستوران توتی فروتی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رستوران توتی فروتی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رستوران توتی فروتی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رستوران توتی فروتی در فیسبوک
ارسال رستوران توتی فروتی در تویتر
ارسال رستوران توتی فروتی در واتس آپ
ارسال رستوران توتی فروتی در تلگرام
خبرخوان رستوران توتی فروتی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0